مشکل جدید برای پیکسل 2 ایکس‌ال گوگل: شارژ سریع گوشی زمانی فعال می‌شود که دستگاه داغ باشد!

آیا جز کاربران گوشی‌های پیکسل 2 یا پیکسل 2XL هستید؟ آیا شما هم در زمان اتصال هندست خود به شارژر و با وجود نمایش اعلان شارژ سریع بر روی گوشی، مشکل کند بودن سرعت شارژ دستگاه را تجربه کرده‌اید؟ بسیارخب، در صورتی‌که پاسخ مثبت است؛ بدانید که شما در این زمینه تنها نیستید.

بر اساس شواهد مربوط به بحث‌های مطرح شده در انجمن رسمی گوگل، بسیاری از کاربران دیگر نیز با مشکلی مشابه مواجه هستند. چند تن از این افراد آزمایشاتی انجام دادند و متوجه شدند که چنین رفتاری ثابت و همیشگی نیست و تنها به زمانی مربوط می‌شود که هندست در دمای پایین‌تر از میزانی مشخص شارژ شود.

شخصی با نام Krzysztof Borczuch گفت:

پس از آزمایشات متعدد توانستم به الگویی در مورد چگونگی شارژ گوشی پیکسل 2XL خود دست پیدا کنم. من متوجه شدم که سرعت شارژ وابسته به دمای باتری است (آن‌طور که در اپلیکیشن AccuBattery نمایش داده شد). من دریافتم هر زمان که دمای باتری کم‌تر از حدود 20 درجه سانتی‌گراد باشد، گوشی با نرخ تقریبی 750 میلی‌آمپر شارژ می‌شود. اما اگر در زمان اتصال گوشی به شارژر دمای باتری به حدود 22 تا 23 درجه سلسیوس برسد، هندست با سرعت بسیار بالاتر 3 آمپر شارژ خواهد شد. به نظر می‌رسد که دمای سلول‌های باتری نه تنها در زمان آغاز شارژ دستگاه بر این فرآیند اثر می‌گذارد، بلکه در اواسط دوره زمانی شارژ نیز تاثیرگذار خواهد بود. من متوجه شدم که این موضوع در گوشی شخصی‌ام رویه‌ای بسیار پایدار است.

لذا در صورتی که گوشی شما با سرعتی بسیار آهسته شارژ می‌شود، پیشنهاد می‌کنم که پیش از اتصال هندست به شارژر، دمای آن‌را افزایش دهید. در صورتی که مشاهدات من درست باشند، با این کار گوشی شما بایستی با سرعت بسیار بالاتری شارژ شود. شما با قرار دادن گوشی بر روی سطحی گرم مانند دستان خود یا استفاده از CPU و توان پردازشی دستگاه به سادگی می‌توانید دمای هندست خود را بالا ببرید (در این خصوص من متوجه شدم که استیکرهای واقعیت‌افزوده بار محاسباتی سنگینی را بر گوشی تحمیل می‌کنند و به سادگی و در مدت زمانی کم‌تر از 1 دقیقه می‌توانند دمای باتری را تا اندازه مورد نیاز افزایش دهند. امیدوارم این پیشنهاد مفید واقع شود.

افرادی در وب‌سایت Android Police برخی آزمایشات جزیی را اجرا کرده و حداقل در مورد گوشی پیکسل 2XL به درستی این ادعا پی برده‌اند و مشاهده کردند که برخلاف ادعای طرح شده در مورد شارژ سریع (با توان بیش از 10 وات)، در دمای پایین فرآیند شارژ با توان کم‌تر از 4 وات انجام می‌شود. اخیرا گوگل اعلام کرده که مشغول بررسی این موضوع است.

3 در مورد “مشکل جدید برای پیکسل 2 ایکس‌ال گوگل: شارژ سریع گوشی زمانی فعال می‌شود که دستگاه داغ باشد!”

  1. سازنده پیکسل فک کنم سازنده موتور ماشین بوده وقتی تازه گرم میشه موتور خوب کار میکنه????????????????????

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH