آیا آیفون SE2 در WWDC 2018 معرفی خواهد شد؟

گوشی آیفون SE2 به یک معما تبدیل شده است. اخبار قبلی حاکی از رونمایی آن در ماه‌های مه یا ژوئن بود، اما خبر دیگری احتمال داده است شرکت اپل اصلا قصد رونمایی از آن را ندارد. با این حال یک خبر جدید منتشر شده که اپل چنانچه قصد رونمایی از این گوشی را داشته باشد، احتمالا در کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل یا همان WWDC 2018 خواهد بود.

 

بر همین اساس وبسایت چینی QQ (از طریق Cult of Mac) اعلام کرده است که در اواسط سال جاری میلادی از گوشی آیفون SE2 رونمایی خواهد شد. این وبسایت همچنین ادعا کرده که از مشخصات این گوشی با بدست آوردن جعبه آن، خبر دارد. طبق این ادعا آیفون SE2 دارای پردازنده A10 و دو گیگابایت رم خواهد بود. به علاوه از حافظه درونی 32 تا 128 گیگابایتی برخوردار است.

طبق شایعات موجود صفحه نمایش آن نیز بزرگ‌تر از 4.2 اینچی است و در ضمن سایر ویژگی‌های معمول را داراست، از جمله حفظ دکمه هوم و قابلیت‌ Touch ID ولی احتمالا خبری از Face ID در آن نخواهد بود. همچنین هیچ اشاره‌ای به توانایی شارژ بی‌سیم توسط آن نشده است. چون طبق شایعات قبلی پشت قاب آن از شیشه‌ ساخته خواهد شد تا به منظور شارژ بی‌سیم بتوان از آن استفاده کرد.

در هر حال چندان نمی‌توان به این دست شایعات اطمینان کرد و برای رسیدن به حقیقت، مجبوریم تا زمان رویداد WWDC 2018 منتظر بمانیم. این رویداد طبق گمانه‌زنی‌های اخیر، انتظار می‌رود در اواسط سال جاری در تاریخ چهارم تا هشتم ژوئن برگزار شود.

4 در مورد “آیا آیفون SE2 در WWDC 2018 معرفی خواهد شد؟”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH