اندروید اوریو بتا 3

زمان دقیق انتشار اندروید اوریو برای گوشی‌های سامسونگ مشخص شد

ضرورت بهره‌مندی از آخرین به‌روزرسانی‌ها و جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل اندروید باعث شده که کاربران تمایل داشته باشند بدانند دقیقا چه زمانی به‌روزرسانی‌هایی هم‌چون اندروید اوریو برای دیوایس‌شان منتشر می‌شود. با نهایت خوشحالی باید اعلام کنیم که در همین زمینه، زمان دقیق انتشار اندروید اوریو برای برخی از گوشی‌های سامسونگ مشخص شده است.

کمپانی سامسونگ یک وب‌سایت جالب ترکیه‌ای دارد که نام آن به صورت “آیا ما به‌روز می‌شویم؟” ترجمه شده است. این وب‌سایت اخیرا زمان دقیق انتشار اندروید اوریو برای برخی از دستگاه‌های سامسونگ هم‌چون گلکسی نوت 8، گلکسی S7 و گلکسیS7 اج و البته نسخه 2017 سری A را مشخص کرده است.

در این تصویر زمان دقیق عرضه به‌روزرسانی جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل اندروید را برای بعضی از گوشی‌های سامسونگ مشاهده می‌کنید. البته زمان مشخص شده در این تصویر مختص کشور ترکیه بوده و زمان واقعی انتشار این به‌روزرسانی برای کشورهای دیگر قطعا متفاوت خواهد بود. با این همه اختلاف‌ها زیاد نبوده و پیش‌بینی می‌شود که فاصله زمانی احتمالی چندان طولانی نباشد.

ناگفته نماند که برادران گلکسی S8 نیز پس از دریافت چندین نسخه بتا از اندروید اوریو، سرانجام روزهای گذشته شروع به دریافت این به‌روزرسانی کرده و حتی تغییرات اعمال شده در نسخه جدید نیز منتشر شده است. با این حال هنوز مشخص نشده که دقیقا چه زمانی این نسخه به صورت عمومی منتشر خواهد شد.

5 در مورد “زمان دقیق انتشار اندروید اوریو برای گوشی‌های سامسونگ مشخص شد”

    1. الان رام انگلیس اوریو برا اس۷ اومده میتونی ببری بدی برات اپدیتش کنن من تست کردم فارسی هم داره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH