اندروید اوریو برای گوشی اچ‌تی‌سی U Ultra منتشر شد

حوالی مرداد ماه امسال بود که عرضه اندروید اوریو برای گوشی اچ‌تی‌سی U Ultra تایید شد. خوشبختانه کمپانی تایوانی به قول خود عمل کرده و جدیدترین نسخه از سیستم عامل اندروید را به صورت رسمی منتشر کرده است.

این به‌روزرسانی هم‌اکنون برای کاربران این گجت در کشورهای تایوان، هند و ایتالیا منتشر شده و به این ترتیب اندروید اوریو به گوشی اچ‌تی‌سی U Ultra قدم نهاده است. به‌روزرسانی فوق، فرم‌ور این دستگاه‌ها را به ورژن جدید 2.19.400.1 تغییر داد. البته بعضی از کاربران گزارش داده‌اند که نسخه جدید فرم‌ور دستگاه‌شان به 2.19.709.2 تغییر یافته است. باید اشاره کنیم که پکیج ورژن نخست حجمی معادل 1.32 گیگابایت داشته اما این مقدار برای فرم‌ور دوم به 1.58 گیگابایت می‌رسد.

به نظر می‌رسد که پچ امنیتی اندروید در این بسته به‌روزرسانی، سطح مربوط به ماه ژانویه را داشته باشد. متاسفانه لیست تغییرات صورت گرفته بسیار مبهم بوده و همه چیز تحت تاثیر ارتقای سیستم‌عامل به اندروید اوریو پنهان شده است. با این همه عبارت “system enhancements” که به معنای بهبودهای سیستمی بوده، به تنهایی نکته مثبتی محسوب شده و راضی کننده است.

اگر شما هم یکی از کاربران این گوشی هستید، پیشنهاد می‌کنیم که وجود این به‌روزرسانی را با مراجعه به بخش تنظیمات بررسی کرده و تجربه خود را در قسمت نظرات این مطلب با ما در میان بگذارید.

3 در مورد “اندروید اوریو برای گوشی اچ‌تی‌سی U Ultra منتشر شد”

  1. اچ تی سی دیگه باید خدافظی کنه …خبر سقوطش همه جا پخش شده واقعا دیگه گوشی هاش قابل رقابت با بقیه برند ها نیستش

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH