اطلاعاتی تازه در رابطه با اندروید P

اندروید به طور پیوسته در حال سر و کله زدن با ویژگی‌های جدیدی است که سازندگان تلفن‌های همراه با خود به ارمغان می‌آورند، اما حداقل این‌ بار اندروید جدید، در رویکردی نوآورانه و ارایه یک طراحی جذاب با به‌ کار‌گیری عناصر مسطح (Flat) و رنگین، از لحاظ بصری بسیار متفاوت است.

تا همین امروز، که گوگل پیش‌نمایش سیستم عامل اندروید P توسعه دهندگان را منتشر کرد و اعلام نمود که جلوی دسترسی پوسته‌های سفارشی را خواهد گرفت. یا بهتر است اینگونه بگویم که تم‌های فوق‌العاده پوسته بدون نیاز به روت، دیگر در دسترس اندروید P نخواهند بود! اما علت چیست؟!

خب سیمای جدید اندروید P، به شدت با جلوه سفید که با صفحات نمایش اولد چندان سازگار نیست، همراه شده است، پیش‌تر نیز از سیستم عامل می‌یوآی شیائومی (Xiaomi’s MIUI) که تغییرات همراه با سایه در برگرفته می‌شد و تجربه رابط کاربری سامسونگ با آیکن‌های رنگین تنظیمات، انتقاداتی شده بود. اما اکنون ما باید برای یافتن منبع الهام گوگل، سری به تم‌های موجود در پلی‌استور بزنیم تا لباس عروسی که بر تن نهمین نسل اندروید کرده است را ببینیم!

همانطور که در بالا مشاهده می‌کنید، درست به مانند تم Flux White، در پیش‌ نمایش منتشر شده گوگل نیز، آیکن‌ها و تنظیمات تغییر داده شده و بر روی یک پس‌زمینه درخشان سفید، قرار گرفته‌اند.

5 در مورد “اطلاعاتی تازه در رابطه با اندروید P”

  1. ios 11 هم دوره oreo هست.
    P نسخه نهایی اش رو همزمان با iOS12 میبینید.
    یکیش با pixel 3 و رقیب هم با iPhone 8s

  2. اندروید P برای حفظ حریم خصوصی کاربران، دسترسی به میکروفون، دوربین و تمامی سنسورهای SensorManager را برای اپلیکیشن‌های غیرفعال مسدود می‌کند.”
    بنظرم بهترین قابلیت اندروید جدید همین هست 

    API دوربین هم باید خوب باشه 

    متاسفانه فرصت نمیشه یکمی با کاتلین کار بکنم ولی خیلی دوست دارم ببینم نسبت به جاوا چطوره

  3. اندروید روند پیشرفت خیلی خوبی داره ولی اپدیت های منظمی نمیاد برا گوشیا الان اندروید جدید داره میاد ولی پرچمدارا مثل نوت ۸ هنوز اندروید ۸ براش ارائه نشده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH