به‌روز‌رسانی بهاره سازندگان ویندوز 10 ماه آوریل منتشر خواهد شد

شرکت مایکروسافت در حال توسعه به‌روز‌رسانی بعدی ویندوز 10 است. طبق شواهد موجود انتظار داریم که به‌زودی شاهد انتشار این به‌روزرسانی بزرگ باشیم. به‌روز‌رسانی بهاره سازندگان ویندوز 10 در راه است و فعلا نیز با همین نام معرفی شده است. خود مایکروسافت نیز عنوان داشته که این آپدیت ماه آینده منتشر خواهد شد.

علی‌رغم همه این صحبت‌ها، هنوز هم مایکروسافت به طور رسمی نامی برای این به‌روز‌رسانی جدید انتخاب نکرده است و باید به رسم سنت گذشته با همان اسم به‌روز‌رسانی بهاره سازندگان (Spring Creators Update) صدایش کنیم. طی چند روز اخیر، مایکروسافت با به‌روز‌رسانی صفحه اختصاصی ویندوز 10 در وب‌سایت خود اشاره کرده که برای دریافت به‌روز‌رسانی نرم‌افزاری مورد نظر باید تا ماه آوریل چشم انتظار باشیم. علاوه بر این، مایکروسافت برای پشتیبانی از این نسخه سیستم‌عامل خود تا ماه اکتبر آینده برنامه‌هایی تنظیم کرده است.

نهایی‌سازی به‌روز‌رسانی بهاره سازندگان ویندوز 10 احتمالا تا پایان هفته آینده به اتمام خواهد رسید. به طور معمول چند هفته زمان می‌برد تا این به‌روز‌رسانی طی ماه آوریل در اختیار کاربران قرار بگیرد. گفته می‌شود این به روز‌رسانی به همراه خود ویژگی‌های جذاب و جدیدی را به ارمغان خواهد آورد. از جمله این موارد می‌توان به پشتیبانی از HDR و Timeline و هم‌چنین طراحی بهبود یافته آن اشاره کرد. در حال حاضر مایکروسافت در مرحله نهایی تست و بررسی به‌روز‌رسانی بهاره سازندگان است، پس باید اندکی دیگر صبر داشته باشیم تا عیدی مایکروسافت را دریافت کنیم.

هر چند که این به‌روز‌رسانی با اسم رمز Redstone 5 آماده شده اما با این حال همه گزینه‌های جدید‌ روی میز‌ مایکروسافت کاملا مشخص نیست. مایکروسافت نیز هنوز تاریخ دقیق انتشار به‌روز‌رسانی بهاره سازندگان ویندوز 10 را مشخص نکرده است اما به هر حال طی ماه‌های آینده قطعا به‌روز‌رسانی جدید را در اختیار خواهیم داشت.

3 در مورد “به‌روز‌رسانی بهاره سازندگان ویندوز 10 ماه آوریل منتشر خواهد شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH