نسخه آزمایشی اندروید اوریو از امروز برای گوشی آنر 7X منتشر می‌شود

آنر ماه گذشته به طور رسمی از انتشار به‌روزرسانی آزمایشی اندروید اوریو برای گوشی آنر 7X خبر داده بود. به نظر می‌رسد انتظارها به سر رسیده و این تولیدکننده موفق صنعت موبایل از امروز نسخه آزمایشی اندروید اوریو را برای کاربران میان‌رده جدیدش عرضه خواهد کرد.

کاربرانی که قبلا در برنامه دریافت نسخه‌های آزمایشی به‌روزرسانی‌های آنر ثبت‌نام کرده بودند، اخیرا ایمیلی در همین خصوص دریافت کرده‌اند که نشان می‌دهد فرایند انتشار این به‌روزرسانی از امروز آغاز خواهد شد.

در این ایمیل اشاره شده که به‌روزرسانی فوق به صورت مرحله‌ای منتشر شده و تا پایان هفته جاری تمام کاربران آن را دریافت خواهند کرد. در کنار ارتقا به اندروید 8 اوریو، این پکیج نسخه هشتم رابط کاربری اختصاصی EMUI را نیز برای کاربران به ارمغان می‌آورد. نسخه نهایی این به‌روزرسانی قرار است سه ماهه دوم سال 2018 برای گوشی آنر 7X منتشر شود.

5 در مورد “نسخه آزمایشی اندروید اوریو از امروز برای گوشی آنر 7X منتشر می‌شود”

  1. خیلی مسخرس واقعا!هواوی الان 90 درصد گوشی های میان ردش کایرین 659 دارن که در حال حاضر چندتا شو با اندروید 8 داده بیرون که مطلقا رام پایدار روش هست..اونوقت این مسخره بازی های بتا چیه؟؟ الان چند تا دیوایس رو اندروید 8 داری که سخت افزارش مثل همین هانر 7 ایکس هست! حالا داری بتا میدی به این؟؟ اشتباه میزنی هوآوی داداش :/

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH