به‌روزرسانی اندروید اوریو برای گوشی‌های P10 و P10 پلاس منتشر شد

بیش‌تر خبرهای چند روز اخیر مربوط به گوشی‌های خانواده هواوی P20 بوده است. این محصولات مدرن به طور پیش‌فرض از اندروید 8.1 اوریو بهره‌مند خواهند بود. علی‌رغم آن‌که تنها چند روز به معرفی پرچمداران جدید باقی مانده، این کمپانی چینی اندروید اوریو را برای گوشی‌های هواوی P10 و P10 پلاس منتشر کرده است.

هواوی از حدود دو ماه پیش برنامه بتای اندروید اوریو را بر روی این دو گوشی آغاز کرده بود و حالا نسخه عمومی آن را به کاربران عرضه کرده است. تاییدیه این خبر از صفحه فیلیپینی هواوی در فیس‌بوک اعلام شد. هنوز خبر یا گزارشی درباره تغییرات اعمال شده در این نسخه ارائه نشده است. با این حال کاربران می‌توانند تمامی تغییرات موجود در این نسخه از اندروید را پس از دریافت اعلان به‌روزرسانی جدید بر روی دستگاه‌های خود مشاهده کنند.

با توجه به این‌که به‌روزرسانی یاد شده به صورت OTA عرضه می‌شود، کاربران تا لحظه دریافت نوتیفیکیشن مربوطه باید صبور باشند. اگرچه این خبر موجب خوشحالی بسیاری از طرفداران این شرکت چینی خواهد شد، اما مطمئنا کاربران محصولات هواوی از شنیدن اخبار گوشی‌های سری P20 هیجان‌زده‌تر می‌شوند. گوشی‌های هواوی P20، هواوی P20 پرو و هواوی P20 لایت روز هفتم فروردین به طور رسمی معرفی می‌شوند و حداقل یکی از این گوشی‌ها (که احتمالا نسخه پرو خواهد بود) دوربین سه‌گانه خواهد داشت.

5 در مورد “به‌روزرسانی اندروید اوریو برای گوشی‌های P10 و P10 پلاس منتشر شد”

  1. بنظرم شیائومی تو آپدیت از همه بهتره.تا به حال واسه گوشیم چندین بار آپدیت اومده. که جا داره بگم شیائومی بروزرسانی بهتری داره. حتی واسه گوشی های پایین ترش.

  2. مهدی حاجیان

    هواوی همیشه توی نسخه های اندروید عجله میکرده
    هنوز باگ هاش برطرف نشده نسخه نهایی رو میده
    بعدا کلی اپدیت رفع باگ میده

    1. جواد بالویی

      این آپدیت از طریق OTA میاد و طبیعیه که برای مناطق مختلف طول میکشه که عرضه بشه. ضمنا ما ایرانیم و تجربه نشون داده برای کاربرای ما دیرتر از بقیه جاها منتشر میشه. زمان دقیقی براش نمیشه گفت اما نسخه پایدارش قاعدتا باید تا آخر فرودین بیاد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH