میزو پتنتی را درخصوص فناوری حسگر اثر انگشت یکپارچه با صفحه نمایش ثبت کرد

ظاهرا باید کمپانی‌های چینی را پیشرو در اجرای طرح پیاده‌سازی حسگر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر در گوشی‌های هوشمند دانست. مدتی قبل کمپانی ویوو در گوشی X20 Plus UD چنین حسگری را در به‌کار گرفت و حالا نوبت میزو رسیده تا محصولات آینده خود را به این فناوری مجهز کند.

کمپانی سامسونگ اعلام کرده بود که نمی‌تواند از فناوری حسگر اثر انگشت یکپارچه با صفحه نمایش در گلکسی S8 استفاده کند. این اتفاق حتی برای گلکسی S9 نیز تکرار شد و چنین حسگری در کهکشانی جدید هم به‌کار گرفته نشد. اپل نیز با سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی فیس‌ آی‌دی در آی‌فون X به کلی راه خود را عوض کرد تا تنها امید ما به شرکت‌های چینی باشد.

میزو با ثبت حق امتیاز خود در SIPO تبدیل به دومین شرکت بزرگ چینی می‌شود که به جرگه صاحبان فناوری حسگر اثر انگشت یکپارچه با صفحه نمایش می‌پیوندد. بر اساس اطلاعات منتشر شده، از این اسکنر می‌توان برای باز کردن گوشی و تایید پرداخت‌های الکترونیکی استفاده کرد.

زمان ارائه این پتنت به ماه آوریل سال 2017 برمی‌گردد اما اطلاعات مربوط به آن در این هفته منتشر شده است. از تصاویر فوق چنین برمی‌آید که این حسگر در زیر دکمه Super mBack تعبیه شود؛ دکمه‌ای جدید و اختصاصی که اخیرا در گوشی میزو M6s به‌کار گرفته شد.

با تایید این پتنت باید منتظر به‌کارگیری آن در دستگاه‌هایی باشیم که در سه ماهه سوم سال 2018 عرضه خواهند شد. کمپانی میزو پیش از این نیز با ارائه ویژگی‌های عجیبی چون صفحه نمایش دوم در پشت گوشی و چراغ‌های LED چندگانه رویاهای بلندپروازانه‌اش در استفاده از فناوری‌های جدید را نشان داده است.

3 در مورد “میزو پتنتی را درخصوص فناوری حسگر اثر انگشت یکپارچه با صفحه نمایش ثبت کرد”

  1. خیلی جای تعجبه یه شرکت چینی بی تجربه میزنه حسگر یکپارچه با نمایشگر ولی سامسونگ ایفون نزدن

  2. هر وقت شرکت های بزرگی مثل سامسونگ و هواوی و.. زدن میشه گفت خوبه
    این شرکت های بعید میدونم جالب باشه حسگرشون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH