تصاویر منتشر شده از آی‌فون SE 2 با نمایشگر برش خورده جعلی بوده است

وبلاگ ژاپنی Macotakara چندی پیش ویدیویی از یک دیوایس با نمایشگر برش خورده و دوربین دوگانه با چینش عمودی منتشر کرد. ژاپنی‌ها ادعا کردند که این دستگاه همان گوشی آی‌فون SE 2 بوده است اما ظاهرا این ادعا شایعه‌ای بیش نبوده و حقیقت ماجرا نیست.

در کشور چین گوشی‌های اندرویدی زیادی با طراحی مشابه آی‌فون X مشاهده می‌شوند. جالب این‌جاست که این ویدیو نیز در چین ضبط شده است. بر همین اساس کارشناسان اعلام کردند دستگاهی که در این ویدیو ظاهر شده، تنها نمونه‌ای مشابه گوشی آی‌فون X بوده که ظاهر آن الهام‌ گرفته از طراحی پرچمدار گران‌قیمت اپل است.

در این ویدیو دستگاهی مشاهده شد که بخش بالایی نمایشگر آن دارای بریدگی بوده و در قاب پشتی آن از دوربینی دوگانه با چینش عمودی استفاده شده است. حتی انیمیشن‌های اجرا شده روی این دستگاه نیز بر پایه سیستم‌عامل iOS طراحی شده بود. کمپانی اپل مشغول کار بر روی دومین نسل آی فون SE است تا آن را جایگزین مدل اولیه‌ای نماید که پیش‌تر و در سال 2016 به بازار عرضه شده بود.

اولین نسل گوشی آی‌فون SE مشخصاتی مشابه آی‌فون 6S دارد. انتظار می‌رود که آی‌فون SE 2 مجهز به ویژگی‌هایی باشد که بعضا در آی‌فون 7 نیز وجود دارند. بعید است این هندست با مشخصات پرچم‌داری مانند آی‌فون X که اولین اسمارت‌فون اپل با یک نمایشگر اولد است، عرضه شود. ضمن آن‌که رونمایی از آی‌فون SE 2 با طراحی بهبود یافته نیز موضوعی دور از انتظار به نظر می‌رسد.

شرکت اپل کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان (WWDC 2018) را در ماه ژوئن برگزار خواهد کرد و پیش‌بینی می‌شود که از گوشی آی‌فون 2 SE در رویداد مذکور رونمایی به عمل بیاید. از طرف دیگر نیز شایعات ضد و نقیضی مطرح شده که اپل در سال جاری گوشی آی‌فون SE 2 را عرضه نخواهد کرد.

گفته می‌شود که کمپانی کوپرتینویی 3 مدل آی‌فون را در ماه سپتامبر ارائه می‌کند. این مدل‌ها شامل گوشی جایگزین آی‌فون X با نمایشگر 5.8 اینچی و یک آی‌فون 6.5 اینچی است. انتظار می‌رود این دستگاه‌ها مجهز به پنل اولد باشند. پیش‌بینی می‌شود که سومین مدل آی‌فون دستگاهی با قیمت مقرون‌ به‌صرفه بوده و از یک صفحه نمایش 6.1 اینچی LCD برخوردار باشد. این مدل‌ها از طراحی تمام‌ صفحه با نمایشگر برش خورده‌ بهره می‌برند. دوربین TrueDepth موجود در بریدگی بالای نمایشگر نیز به کمک فناوری فیس آی‌دی خواهد آمد تا امنیت پرچمداران اپل تامین شود.

4 در مورد “تصاویر منتشر شده از آی‌فون SE 2 با نمایشگر برش خورده جعلی بوده است”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH