لیگو S9 می‌تواند تصاویری 65 مگاپیکسلی با بزرگنمایی 23 برابری ثبت کند!

کمپانی لیگو در کنگره جهانی موبایل امسال از نخستین اسمارت‌فون با نمایشگر برش خورده خود پرده برداشت. لیگو S9 نام این دیوایس خوش قد و بالاست که از بسیاری نقطه نظرها مورد توجه رسانه‌ها بوده است.

لیگو برای طراحی این گجت همانند دیگر کمپانی‌های فعال در این حوزه از زبان طراحی آی‌فون X بهره گرفته و بخش بالایی نمایشگر آن را با یک بریدگی همراه کرده است. این مسئله به حدی متداول شده که گوشی‌هایی مانند ایسوس ذن‌فون 5، اوپو R15، ویوو X21 و خانواده هواوی P20 نیز با این نوع از طراحی همراه شده‌اند. البته باید گوشی ال‌جی G7 را نیز به این لیست اضافه کرد اما تفاوت آن با دیگر موارد در این است که بریدگی نمایشگر آن یک قابلیت نرم‌افزاری بوده و پنل نمایشگر عملا برش خورده نیست.

این هندست به تراشه MT6750T ساخت مدیاتک مجهز شده که در کنار 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی فعالیت می‌کند. لیگو برای این اسمارت‌فون دوربین دوگانه‌ای در نظر گرفته که از دو سنسور 13 و 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است. نمایشگر لیگو S9 اندازه‌ای معادل 5.85 اینچ داشته و در کنار روزولوشن اچ‌دی پلاس، از نسبت تصویر 19 به 9 برخوردار است. این پنل حدود 90 درصد از بخش جلویی دستگاه را پوشانده است. یک باتری 3300 میلی‌آمپر ساعتی نیز وظیفه تامین انرژی این دیوایس را بر عهده دارد.

طراحی مدرن و سخت‌افزار مناسب وقتی در لیگو S9 به چشم می‌آید که کمپانی سازنده برای آن قیمتی باور نکردنی 150 دلاری را در نظر گرفته است. همین مسئله باعث شده که لیگو S9 بیش از انتظارات موضوع رسانه‌ها واقع شود. بسیاری از کارشناسان ارزش خرید این محصول را نسبت به بهای پرداختی آن در بالاترین درجه ممکن قرار داده‌اند اما همان‌گونه که از تیتر این مطلب متوجه شده‌اید، قیمت پایین این دستگاه تنها نکته مهم آن نبوده و قابلیتی شگفت‌انگیز در دوربین آن باعث شده که نگاهی ویژه به این چینی خوش‌ساخت بیندازیم.

قطعا شگفت‌زده خواهید شد که بدانید گوشی لیگو S9 می‌تواند تصاویری 65 مگاپیکسلی با کیفیت الترا اچ‌دی ثبت کند. جالب‌تر از آن این است که می‌توان چنین تصاویری را بدون افت کیفیت تا 23 برابر بزرگ‌تر کرد. قابلیتی که حتی پرچمداران هزار دلاری این روزهای بازار نیز از آن بی‌بهره‌اند و کاربران آن‌ها حتی خوابش را هم نمی‌بینند. ظاهرا این تصاویر خارق‌العاده با ترکیب تصاویر ثبت شده با رزولوشن 13 مگاپیکسلی به‌دست می‌آید.

3 در مورد “لیگو S9 می‌تواند تصاویری 65 مگاپیکسلی با بزرگنمایی 23 برابری ثبت کند!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH