گوشی‌های آنر 9 و آنر V9 قابلیت قفل‌گشایی با تشخیص چهره را دریافت خواهند کرد

گوشی‌های آنر 9 و آنر V9 (که در چین با نام آنر 8 پرو شناخته می‌شود) آخرین دیویس‌های هواوی هستند که به نمایشگری با نسبت تصویر 16 به 9 مجهز شدند. یکی از اصلی‌ترین معایب طراحی تمام صفحه در گوشی‌های آنر، فقدان حسگر اثر انگشت در بخش جلویی دستگاه بوده است اما راه‌حل جالب آنر این مشکل را تا حدودی حل کرد.

ظهور طراحی تمام صفحه و کمبود فضای کافی در بخش جلویی پنل‌ها باعث شده که تولیدکنندگان موبایل حسگر اثر انگشت را به پشت دستگاه‌ها منتقل کنند. با این حال، آنر برای این‌که عملیات تشخیص هویت را مناسب‌تر طراحی کرده باشد، تصمیم گرفت که قابلیت قفل‌گشایی با تشخیص چهره را به برخی از گجت‌های خود اضافه کند.

ظاهرا گوشی‌های آنر 9 و آنر V9 نیز به‌زودی این قابلیت را دریافت خواهند کرد تا استفاده از آن برای کاربران فراهم شود. مدیر آنر، آقای ژانگ مینگ در ویبو تایید کرد که هر دو گوشی نام‌برده شده این قابلیت را دریافت خواهند کرد. علی‌رغم آن‌که زمان دقیق عرضه این به‌روزرسانی مشخص نشده، اما از صحبت‌های آقای مینگ می‌توان حدس زد که این اتفاق به‌زودی رخ خواهد داد.

این قابلیت نرم‌افزاری با آن‌چه در آی‌فون X دیده بودیم متفاوت است. در واقع امنیت نمونه موجود در پرچمدار اپل به دلیل وجود یک سنسور سخت‌افزاری به مراتب بالاتر از نمونه‌های نرم‌افزاری کنونی است. با این حال چنین سیستمی سرعت خوبی در قفل‌گشایی داشته و روش مناسبی برای آنلاک کردن گوشی به شمار می‌رود.

4 در مورد “گوشی‌های آنر 9 و آنر V9 قابلیت قفل‌گشایی با تشخیص چهره را دریافت خواهند کرد”

  1. عرفان مهرویی

    به نظرم کسانی که برای کیفیت نمایشگر دنبال هواوی میرن یه تستی رو ال جی بکنن چون این برند تونسته بهترین کیفیت نمایشگر رو ارائه بده

    1. در پاسخ به این دوستمون بگم که بهترین نمایشگر های گوشی های هوشمند چند سالی هست در دست سامسونگ هست و بهترین میشه هر سال
      راجب این گوشی هواوی هم بگم نسبت به قیمت انتخاب های بهتری هم موجود هست
      پرچمدارا های دیگر شرکت هارو میشه با کیفیت بهتری خریداری کرد

  2. با پول این گزینه هایی بهتری حتی تو خانواده ی هواویی هست
    مثل میت 9 با باتری بهتر / نمایشگر بزرگتر / دوربین دوگانه لایکا یا حتی هواوی P10 لرزش گیر اپتیکال دوربین هم دارند و بازار دست دوم بهتر و افت قیمت کمتری هم متوجه شون میشه
    ال جی G6 or V20 سامسونگ S7 edgh وان پلاس 5 و …. گزینه های مطرح دیگه هستند
    نهایت قیمت این گوشی 1350 اونم برای جدید بودنشه نه 4 ماه دیگه با همین قیمت بدن دیگه 1800 پول دور ریختنه

  3. طراحی بسیار زیبایی داره و امکاناتش هم خوبه

    ولی بحثی که هست حالا نظر شخصیم هست چیزی که چندبار تو متن بهش اشاره شد قیمت معقول! به عنوان میان رده برای جبران ضعف های گوشی بود ( طبق نوشته نویسنده )

    این گوشی الان ۱۹۳۰ قیمتش هست تقریبا هم قیمت اچ تی سی یو ۱۱ پرچرمدار اچ تی سی ، گرون تر از اس ۷ ادج پرچرمدار سال قبل سامسونگ و … ولی متن یه طوری به قیمت معقول به عنوان میان رده اشاره میکنه که انگار یک تا ۱۵۰۰ هست!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH