گوگل موتور جست‌وجوی تصاویر متحرک گیف Tenor را خرید

گوگل در طی چند سال اخیر با جدیت به ارتقا و بهبود کیفیت جست‌وجوی تصاویر خود اهتمام داشته و اکنون به درجه بسیار خوبی از تکامل رسیده است. برای نمونه با سرویس گوگل‌ لنز حتی قادر هستید که در کتابخانه عکس‌های گوگل (Google Photos) در وب به جست‌وجو بپردازید.

این واقعا یک ویژگی بسیار خوب است اما یکی از ضعف‌های همیشگی گوگل در بحث جست‌وجو، یافتن تصاویر متحرک گیف (GIF) بوده است. شاید شما حتی با جست‌وجوی هوشمند عبارت گیف را در انتهای عبارت مورد جستجو وارد کنید اما هم‌چنان با نتایجی از تصاویر ثابت و به‌درد نخور روبرو خواهید شد اما گویا خبر‌های امیدوار کننده‌ای از تغییراتی جدید در راه است.

گوگل از دیروز یک موتور جست‌وجوی تصاویر گیف به نام Tenor را به خدمت گرفته است. این موتور جست‌وجو همان پلتفرمی است که پیش از این فیس‌بوک به‌کار گرفته بود و این امکان را به کاربران داده بود تا نسبت به جست‌وجو و اشتراک گذاری فایل‌های متحرک گیف در مسنجر خود اقدام کنند. طبق ادعای تنور، دیتابیس عظیم این موتور در هر ماه میزبان بیش از 12 میلیارد جست‌وجوی تصاویر متحرک است. شما می‌توانید با استفاده از به‌روز‌رسانی و نتایج آنی تصاویر متحرک گیف که در دسترس شما قرار می‌گیرد، به نزدیک‌ترین نتیجه‌ای که مد نظرتان است دست پیدا کنید.

تنور هم‌چنین به یافتن بهتر فایل‌های گیف در تصاویر گوگل (Google Images) و دیگر محصولاتی که از فایل‌های گیف استفاده می‌کنند (مانند Gboard) به طور موثری کمک خواهد کرد. گوگل با بهره‌مند شدن از تنور نه تنها کارایی جست‌وجوی تصاویر را بهبود می‌بخشد، بلکه دیگر سرویس‌های این کمپانی نیز ارتقا خواهند یافت. البته این را باید اضافه کنیم که تنور هم‌چنان به عنوان یک نام تجاری مجزا در زیرمجموعه برند گوگل به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

2 در مورد “گوگل موتور جست‌وجوی تصاویر متحرک گیف Tenor را خرید”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH