رندر جدیدی از گوشی شیائومی Mi 7 با بدنه فلزی و حسگر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر منتشر شد

اولین پرچمدار کمپانی شیائومی در سال جاری میلادی برخلاف سال‌های گذشته دیوایسی از خانواده می میکس بوده است. می میکس 2S در واقع نسخه‌ای قدرتمندتر از گوشی می میکس 2 بوده که تمام قابلیت‌های آن را احتمالا در گوشی شیائومی Mi 7 خواهیم دید.

اخیرا رندر جدیدی از گوشی Mi 7 منتشر شده که طراحی جدیدی را در این سری از محصولات شیائومی نشان می‌دهد. در این رندر مشاهده می‌کنیم که این گوشی پرچمدار با یک نمایشگر برش خورده همراه شده است. با آن‌که هنوز این موضوع تایید نشده است، اما اقدام شیائومی در این راستا نیز چندان مایه تعجب نخواهد بود. در صورتی که این هندست مجهز به یک نمایشگر تمام‌صفحه باشد، افزودن بریدگی به نمایشگر موجب تمایز آن از سری می میکس می‌شود و در نتیجه دوربین سلفی در قسمت فوقانی گوشی و درون همان بخش برش خورده قرار خواهد گرفت.

به علاوه، رندر مذکور نمایانگر آن است که گوشی شیائومی Mi 7 مجهز به یک حسگر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر است است؛ چرا که هیچ‌گونه حسگری در بخش پشتی دستگاه قابل مشاهده نیست. پیش‌بینی می‌شود که این هندست از قابلیت فیس‌آنلاک نیز بهره‌مند باشد. این دیوایس در بخش پشتی دارای دوربین‌های دوگانه‌ای با طراحی مشابه می میکس 2s است. موضوع جالب توجه این است که در طراحی بخش پشتی از شیشه استفاده نشده و تماما از فلز ساخته شده است.

شیائومی با عرضه گوشی Mi 5 استفاده از ترکیب فلز و شیشه را آغاز کرد و از آن زمان تاکنون شاهد بهره‌گیری مجدد این کمپانی از طراحی تمام فلزی نبوده‌ایم. البته در صورتی که این گجت همانند گوشی می میکس 2S از قابلیت شارژ بی‌سیم پشتیبانی کند، بایستی قسمت پشتی آن از جنس شیشه یا سرامیک ساخته شده باشد.

هنوز هیچ اخباری پیرامون زمان عرضه این گوشی پرچمدار منتشر نشده، اما نبایستی انتظار رونمایی از این محصول را در آینده‌ای نزدیک داشته باشیم. با توجه به تغییر اولویت عرضه محصولات توسط شیائومی و معرفی پیش از موعد گوشی می میکس 2S، پیش‌بینی می‌شود که برای ملاقات Mi 7 در بازار بایستی چند ماه دیگر نیز منتظر بمانیم.

2 در مورد “رندر جدیدی از گوشی شیائومی Mi 7 با بدنه فلزی و حسگر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر منتشر شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH