سامسونگ پتنت‌های مربوط به طراحی صفحه نمایش دارای ناچ را به‌ثبت رساند

سامسونگ در طراحی گوشی‌های گلکسی S9 و S9 پلاس از کنار طراحی صفحه نمایش برش خورده گذشت و وجود حاشیه‌های نازکی در بالا و پایین این دستگاه‌ها را ترجیح داد. به همین دلیل بود که بسیاری از کاربران فکر می‌کردند شرکت کره‌ای تنها سازنده گوشی‌های اندرویدی خواهد بود که از این قابلیت استفاده نخواهد کرد.

اما تصاویری از یکی از پتنت‌های جدید سامسونگ منتشر شده که شاید بتوان آن را طراحی نسل بعدی گوشی‌های سری S دانست. در این طراحی قسمت بالای صفحه نمایش دارای یک برش خوردگی است که میزبان دوربین سلفی و برخی از حسگرها خواهد بود. نکته جالب‌تر مربوط به پتنت جدید این شرکت می‌شود که این بار شاهد یک طراحی کاملا بدون حاشیه هستیم که به زحمت دارای یک فریم است.

شاید تکمیل‌کننده سه‌گانه موفقیت‌های سامسونگ در بخش طراحی محصولات خود، استفاده از اثر انگشت یکپارچه با صفحه نمایش خواهد بود که با توجه به پتنت گفته شده و این که هیچ نشانی از حسگرها و دوربین سلفی مشاهده نمی‌شود، باید گفت کره‌ای‌ها مکان جدیدی را برای تعبیه آن انتخاب کرده‌اند. با توجه به این مطالب، باید دید سامسونگ در طراحی گلکسی S10 از کدام یک از این پتنت‌ها استفاده خواهد کرد.

5 در مورد “سامسونگ پتنت‌های مربوط به طراحی صفحه نمایش دارای ناچ را به‌ثبت رساند”

  1. شرکت سامسونگ بزرگتر از اونه بخواد از ناچی که اسنشل فون اول گذاشت بعد ایفون ایکسش اسکی رفت و بعد هواوی و ال جی و شیاومی و حالام نوکیا ایکس کپی کنه،همون طراحی اس 8 و اس 9 خیلییییی قشنگتر از ناچ مسخره ی بقیه شرکتاس،اپلیا ناراحت نشنا این نظر منه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH