رندرهای رسمی ال‌جی استایلو 4 منتشر شد

ظاهرا اپراتور Cricket Wireless در حال آماده سازی خود برای معرفی یک اسمارت‌فون اندرویدی میان‌رده و با قیمت مناسب است. این هندست که با نام ال‌جی استایلو 4 شناخته می‌شود، ادامه دهنده راه استایلو 3 است که حدود یک سال پیش در ایالات متحده روانه بازار شد.

در رندر منتشر شده از این هندست می‌توان عدم وجود داشتن دکمه فیزیکی هوم در بخش جلویی دستگاه و هم‌چنین حاشیه‌های زاید اندک اطراف صفحه نمایش را مشاهده کرد. اگر چه در این رندر نمی‌توانیم قلم استایلوس را مشاهده کنیم اما مطمئنا در این نسخه نیز شاهد به کار گیری این قلم خواهیم بود.

تاکنون از جزییات و مشخصات ال‌جی استایلو 4 اطلاعاتی درز پیدا نکرده است. با این حال انتظار می‌رود بهبودهایی جزیی را در مقایسه با استایلو 3 مشاهده کنیم. ال‌جی استایلو 3 از نمایشگری 5.7 اینچی با وضوح اچ‌دی استفاده می‌کرد و تولید نیروی مورد نیاز آن را یک باتری 3200 میلی‌آمپر ساعتی بر عهده داشت. هم‌چنین این هندست به صورت پیش‌فرض به اندروید 7 نوقا مجهز شده بود.

در بخش داخلی استایلو 3 نیز می‌توانیم چیپست اسنپدارگون 425 را مشاهده کنیم که با 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا همراهی می‌شود. انتظار می‌رود ال‌جی استایلو 3 طی هفته‌های آینده به صورت رسمی در ایالات متحده، معرفی و عرضه شود. از این رو برای اطلاع از مشخصات این هندست لازم نیست زمان زیادی را منتظر بمانیم.

2 در مورد “رندرهای رسمی ال‌جی استایلو 4 منتشر شد”

  1. الجی گوشی هاش بدک نیست اما اگه ارزون تر بود خیلی بهتر بود الان هواوی خیلی بهتره نسبت به الجی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH