آخرین تصاویر از گوشی G7 Thin Q پرچم‌دار جدید ال‌جی قبل از رونمایی منتشر شد

هفته آینده شرکت ال‌جی قصد دارد به صورت رسمی از گوشی پرچم‌دار جدید G7 ThinQ رونمایی کند اما به نظر می‌رسد که شاید دیگر چیز مخفی برای سورپرایز کردن کاربرانش باقی نمانده باشد و همه زیر و بم این مدل به بازار نیامده، افشا شده است.

ال‌جی

با فعالیت وسیع لیکر‌ها یا همان جاسوسان تکنولوژی، اکنون تقریبا همه مشخصات و اطلاعات طراحی و شکل و رنگ و ظاهر و باطن گوشی در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است. روز گذشته نیز ایوان بلاس از مشهورترین لیکر‌های دنیای فناوری، تصاویر دیگری از گوشی G7 ThinQ ال‌جی را منتشر کرد و ما اکنون می‌توانیم برای اولین بار گوشی را از تمام زاویا مورد بررسی دقیق‌تر قرار دهیم.

ال‌جی تا به امروز موفق شده بود که این جزئیات را پنهان کند که این موارد نیز به دست لیکر‌ها افتاد. این پرچم‌دار جدید ال‌جی با صفحه نمایشی برش خورده پا به بازار خواهد گذاشت و دکمه پاور آن در سمت راست و دکمه دستیار هوشمند گوگل در سمت چپ قرار گرفته است. با این حال بخش عقب همچنان شلوغ است و دوربین‌ دوگانه و اسکنر شناسایی اثر انگشت به همراه لوگوی G7 ThinQ در آنجا به چشم می‌خورند.

گوشی G7 ThinQ به یک صفحه نمایش بزرگ 6.1 اینچی با وضوح تصویر 1440 در 2880 پیکسل مجهز شده و همانطور که انتظار می‌رود سخت‌افزار قدرتمندی نیز برای این پرچم‌دار در نظر گرفته شده است. پردازنده اسنپ‌دراگون 845 کوالکام، حداقل 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه درونی نوید یک تجربه جذاب را می‌دهد. قرار است پرچم‌دار جدید ال‌جی روز 2 مه در شهر نیویورک به طور رسمی رونمایی شود و طبق پیش‌بینی‌ها انتظار می‌رود چند روز بعد از مراسم معرفی، روانه بازار شود.

1 در مورد “آخرین تصاویر از گوشی G7 Thin Q پرچم‌دار جدید ال‌جی قبل از رونمایی منتشر شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH