آغاز عرضه به‌روزرسانی اندروید 8.0 اوریو برای گلکسی A3 2017 سامسونگ

به نظر می‌رسد گلکسی A3 2017 اسمارت‌فون بعدی کمپانی سامسونگ است که پس از انتظاری طولانی بسته به‌روزرسانی اندروید 8.0 اوریو را دریافت می‌کند. اما این دستگاه تنها هندست سامسونگی نیست که قبل از اسمارت‌فون‌های گلکسی S7 و S7 اج به‌روزرسانی اندروید اوریو را دریافت می‌کند؛ زیرا احتمالا به خاطر دارید که هفته گذشته گوشی دیگری از سری گلکسی A با نام گلکسی A5 2017 نیز از این به‌روزرسانی بهره‌مند شد.

با این‌حال در صورتی که صاحب یک گوشی گلکسی A3 2017 هستید، بیش از اندازه امیدوار نباشید؛ چرا که ظاهرا این بسته به‌روزرسانی در عوض عرضه جهانی به صورت محدود و تنها در کشورهایی که اسامی آن‌ها در فهرست مناطق دریافت‌کننده اندروید اوریو قرار دارد، عرضه خواهد شد.

به عنوان مثال در صورتی که ساکن کشور روسیه باشید نهایتا می‌توانید گوشی گلکسی A3 2017 خود را به اندروید 8.0 اوریو به‌روزرسانی نمایید. تنها موضوع مشخص شده این است که بسته به‌روزرسانی مذکور دربردارنده پچ امنیتی ماه آوریل خواهد بود.

بر اساس گزارشی از سامسونگ ترکیه انتظار می‌رود که گوشی‌های گلکسی A3 و A5 2017 در اوایل ماه ژوئن به‌روزرسانی اندروید 8.0 اوریو را دریافت نمایند. لذا اگر در روسیه زندگی نمی‌کنید، برای ارایه بسته به‌روزرسانی احتمالا بایستی 2 ماه بیش‌تر منتظر بمانید.

2 در مورد “آغاز عرضه به‌روزرسانی اندروید 8.0 اوریو برای گلکسی A3 2017 سامسونگ”

  1. سامسونگ رابط کاربری خیلی سنگینی داره باید خیلی بیشتر روش کار کنه تا مثل اندروید خام سبک روون بشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH