نینتندو از یک بازی اکشن جذاب و کاملا جدید ویژه گوشی‌های هوشمند رونمایی کرد

بعد از موفقیت بازی‌های Super Mario Run، Fire Emblem: Heroes و Animal Crossing: Pocket Camp که شرکت نینتندو به عنوان بازی‌های موبایل در اواخر سال گذشته منتشر کرد، اکنون نوبت به معرفی یک بازی جدید دیگر به نام Dragalia Lost رسیده است.

نینتندو

این بازی جدید بر خلاف بازی‌های قبلی موبایلی نینتندو که دارای حق امتیاز اشتراکی بودند، تحت امتیاز مالکیت معنوی جدیدی به بازار خواهد آمد. بازی Dragalia Lost، در سبک بازی اکشن نقش آفرینی (Action RPG) به‌طور مشترک توسط شرکت‌های ژاپنی نینتندو و Cygames توسعه یافته است. قرار است طبق زمان‌بندی انجام شده این بازی در همین تابستان در کشور‌های ژاپن، تایوان، هنگ‌کنگ و ماکائو در دسترس قرار گیرد. به علاوه نینتندو اعلام کرده است که تا آخر سال 2018 نیز در آمریکای شمالی و اروپا بازی را برای علاقه‌مندان عرضه خواهد کرد.

نینتندو به همراه اطلاعیه منتشر شده از یک تریلر نیز رونمایی نمود که برخی از ویژگی‌های بازی Dragalia Lost را به تصویر کشیده است. اما از آنجا که این بازی اساسا به طورکامل جدید بوده و بر خلاف بازی‌های دیگر از پشتوانه محصولات نوستالوژیک برخوردار نیست، احتمال دارد نتواند موفقیت بازی‌های موبایلی دیگر نینتندو را تکرار نماید. با این حال شرکت نیز با هوشیاری به این مسئله توجه نموده و تصمیم دارد تا با گسترش و عرضه بازی‌هایی با حق مالکیت معنوی جدید، کارکتر‌ها و قهرمانان جدیدی را نیز به دنیای بازی‌های موبایلی معرفی کند.

در آخر نیز یادآور می‌شویم که این بازی برای محصولات هر دو سیستم عامل موبایلی محبوب جهان یعنی اندروید و iOS در دسترس خواهد بود. اما تا این لحظه شرکت در مورد قیمت آن صحبتی نکرده است.

2 در مورد “نینتندو از یک بازی اکشن جذاب و کاملا جدید ویژه گوشی‌های هوشمند رونمایی کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH