اینستاگرام در حال بررسی و آزمایش چهار قابلیت جذاب و کاربردی

یک دانشجوی کامپیوتر به نام جین مانچین وانگ، در صفحه توییتر خود ادعا کرد که اینستاگرام در حال آزمایش چهار قابلیت جدید است. کاربر دیگری نیز مدعی است که این قابلیت‌ها از چندین ماه قبل در مکزیک در دسترس قرار داشته است.

اینستاگرام

اما این قابلیت‌های جدید دقیقا چه مواردی هستند. اولین قابلیت واکنش‌های استوری شامل واکنش‌های سریع و آنی است! همچنین وانگ می‌گوید به‌زودی اینستاگرام به کاربران خود اجازه می‌دهد تا فالور‌هایی را که مایل نیستند آنها را دنبال کنند، کنار بگذارند. این بدین معناست که بدون آنکه کاربر مورد نظر را آنفالو یا بلاک نمایید از نمایش پست‌هایش در صفحه تایم‌لاین جلوگیری کنید. افرادی که کنار گذاشته می‌شوند هرگز متوجه نخواهند شد که از چرخه فالور‌ها کنار گذاشته شده‌اند.

نکته جالب این است که وانگ کشفیات خود را براساس کد‌های اپلیکیشن به اشتراک گذاشته است. او علاوه بر دو قابلیت قبلی متوجه شد که اینستاگرام در حال کار بر روی ویژگی اسلوموشن برای دوربین اپلیکیشن است. این قابلیت شاید برای کاربران گوشی‌های سونی اکسپریا XZ2  و گلکسی اس 9 سامسونگ چندان چیز جدید و کارآمدی محسوب نشود زیرا خود این گوشی‌ها به قابلیت سوپر اسلوموشن دسترسی دارند اما برای دیگر کاربران که گوشی‌هایشان فاقد این قابلیت است، قطعا کارایی و جذابیت بسیاری خواهد داشت.

اینستاگرام

ویژگی دیگری که وانگ متوجه آن شد این است که ظاهرا اینستاگرام در حال بررسی قابلیتی برای آرشیو فایل‌های استوری است تا بتوان یک تقویم مروری برای آنها ایجاد کرد. البته در حال حاضر یک شبکه آرشیوی در دسترس قرار دارد اما مطمئنا بهترین و ساده‌ترین راه برای پیدا کردن یک استوری قدیمی توسط کاربران نیست. با این حال تا این زمان اینستاگرام وجود و افزوده شدن این قابلیت‌ها به اپلیکیشن خود را تایید نکرده است اما قطعا کاربران از این قابلیت‌های جدید و جالب استقبال خواهند کرد.

2 در مورد “اینستاگرام در حال بررسی و آزمایش چهار قابلیت جذاب و کاربردی”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH