گلکسی‌نوت 9 با تراشه اگزینوس 9815 امتیاز بالایی در بنچمارک کسب کرد

ظاهرا اواخر ماه مارس، گوشی گلکسی‌نوت 9 در گیک‌بنچ رویت شده است. تراشه اسنپ‌دراگون 845 برای مدل‌های تخصیص‌یافته به ایالات‌متحده و چین در نظر گرفته شده است. این گوشی در تست پردازش تک‌هسته‌ای موفق به کسب امتیاز 2190 شد و در پردازش چندهسته‌ای نمره 8806 را به خود اختصاص داد. امروز نسخه اروپایی گلکسی‌نوت 9 با تراشه اگزینوس 9815 در گیک‌بنچ ظاهر شد و نتایج چشم‌گیری را ثبت کرد. این هندست در بخش پردازش تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای به ترتیب امتیازات 5162 و 10704 را به خود اختصاص داد.

البته در این‌جا ذکر چند نکته حائز اهمیت است. این نتایج بر روی وبسایت گیک‌بنچ قابل مشاهده نیست و همان‌طور که برخی افراد اذعان می‌کنند، میزان حافظه رم معمولا بر حسب مگابایت و نه گیگابایت بیان می‌شود. بعلاوه تراشه اگزینوس تحت عنوان universal9815 نوشته شده است؛ لذا تا زمان دستیابی به فهرست حقیقی ناچارا بایستی این نتایج را جعلی فرض کنیم. اگرچه بی‌تردید گلکسی‌نوت 9 دستگاه قدرتمندی خواهد بود.

براساس پیش‌بینی‌ها، گلکسی‌نوت 9 ظاهری مشابه گلکسی‌نوت 8 خواهد داشت.

سایر مشخصات رویت شده در گیک‌بنچ شامل 8 گیگابایت حافظه رم و سیستم‌عامل اندروید 8.1 است. جهت یادآوری خوب است بدانید که تراشه A11 بایونیک به‌کارگیری شده در گوشی‌های آی‌فون جدید در بخش پردازش تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای گیک‌بنچ به ترتیب امتیازات 4061 و 9959 را کسب کردند. لذا در صورت صحت نتایج ارایه شده به نظر می‌رسد که شاهد قدرت ماورای تصور فبلت گلکسی‌نوت 9 باشیم.

انتظار می‌رود این هندست مجهز به یک نمایشگر 6.4 اینچی سوپرامولد با رزولوشن 1440 در 2960 پیکسل و نسبت ابعاد 18.5:9 باشد. همچنین براساس شایعات، گلکسی‌نوت 9 دارای یک باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی و دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی مشابه با نمونه موجود در گلکسی S9 پلاس است.

احتمالا در این مقطع زمانی شاهد بهره‌گیری از اسکنر اثرانگشت درون نمایشگری نخواهیم بود و استفاده از این فناوری به سال آینده و گوشی گلکسی S10 موکول خواهد شد. امسال و کمی زودتر از زمان معمول می‌توان شاهد رونمایی سامسونگ از فبلت گلکسی‌نوت 9 بود. احتمالا این رویداد در ماه جولای یا آگوست برگزار خواهد شد.

نسخه اروپایی گلکسی‌نوت 9 امتیازات بالایی در گیک‌بنچ کسب کرد

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH