اسمارت‌واچ رونمایی نشده ال‌جی با سیستم‌عامل Wear OS گواهی FCC را دریافت کرد

احتمالا کمپانی ال‌جی در سال جاری یک اسمارت‌واچ جدید را به بازار عرضه می‌کند. تا ساعاتی دیگر نخستین جزئیات پیرامون گجت پوشیدنی جدید ال‌جی مشخص خواهد شد. کنفرانس گوگل I/O اواخر امروز آغاز می‌شود و احتمالا کنفرانس این غول جستجوگر اینترنتی، بهترین زمان برای معرفی محصولی جدید خواهد بود.

اگرچه این نخستین بار نیست که اخباری درباره اسمارت‌واچ دیگر ال‌جی به گوش می‌رسد؛ اما برای اولین بار شاهد تصاویری از این دستگاه هستیم. ظاهرا اسمارت‌واچ اسرارآمیز ال‌جی در وبسایت کمیته ارتباطات فدرال (FCC) با شماره مدل W315 به ثبت رسیده است. با توجه به این‌که اسمارت‌واچ‌های قبلی ال‌جی با شماره مدل‌های W270 و W280 عرضه شدند، به نظر می‌رسد که این‌بار با یک جهش بزرگ روبه‌جلو مواجه هستیم.

متاسفانه در حال حاضر صرف‌نظر از تعداد انگشت‌شماری تصویر که رابط کاربری و شناسه FCC اسمارت‌واچ را نمایش می‌دهند، اطلاعات چندانی از این گجت در دست نیست. با این‌حال ظاهرا کمیته FCC اتصالات بلوتوث و وای‌فای اسمارت‌واچ را مورد ارزیابی قرار داده است و این موضوع می‌تواند بیانگر عدم امکان اتصال دستگاه به شبکه تلفن‌همراه باشد.

انتظار می‌رود که طی ساعات پایانی امروز و در کنفرانس گوگل I/O جزئیات بیش‌تری درباره دستگاه پوشیدنی آینده ال‌جی مشخص شود؛ اما برای معرفی این اسمارت‌واچ ظرف هفته جاری هیچ تضمینی وجود ندارد. لذا بایستی همچنان منتظر بمانیم.

1 در مورد “اسمارت‌واچ رونمایی نشده ال‌جی با سیستم‌عامل Wear OS گواهی FCC را دریافت کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH