حسگر ضربان قلب وان‌پلاس 6 در یک تیزر جدید به نمایش درآمد

کمپانی وان‌پلاس به وجود سنسور ضربان‌قلب در اسمارت‌فون وان‌پلاس 6 اشاراتی داشته است و همچنان پیش از معرفی این هندست به اطلاع‌رسانی پیرامون تعدادی از ویژگی‌های آن ادامه می‌دهد. اکنون تنها یک هفته پیش از رونمایی رسمی از وان‌پلاس 6، آخرین پست کمپانی در شبکه‌های اجتماعی از احتمال وجود یک حسگر ضربان‌قلب حکایت دارد.

همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌شود، تیزر به وضوح بر روی یک کاردیوگرام به همراه عدد 6 که متمایل به مرکز قرار گرفته، تمرکز نموده است و این موضوع نشان می‌دهد که پرچم‌دار آینده می‌تواند مجهز به یک نمایشگر ضربان قلب باشد. بعلاوه این تصویر با یک عنوان مرتبط با قلب به نمایش درآمده است. اما متاسفانه این تصویر مشخصا وجود سنسور را تایید نمی‌کند. همچنین شایان به ذکر است که تیزر مذکور تا به این لحظه تنها در صفحه رسمی Weibo کمپانی وان‌پلاس منتشر شده است؛ در حالی‌که سایر حساب‌های کاربری کمپانی در شبکه‌های اجتماعی نظیر توییتر و فیس‌بوک هنوز هیچ اشاره‌ای به این موضوع نداشته‌اند و شایعات قبلی نیز ابدا صحبتی از این ویژگی به میان نیاورده‌اند.

صرف‌نظر از امکان وجود حسگر سنجش ضربان قلب، وان‌پلاس 6 با تراشه اسنپ‌دراگون 845 به همراه 6 یا 8 گیگابایت رم عرضه خواهد شد. بعلاوه این هندست از نظر فضای ذخیره‌سازی در مدل‌های 64، 128 و 256 گیگابایتی به فروش می‌رسد. از نظر ساختار خارجی اسمارت‌فون، کمپانی وان‌پلاس استفاده از ساختار شیشه‌ای جدید مشابه با گوشی‌های سری گلکسی S9 را تایید نموده و پنل جلویی دستگاه نیز با یک نمایشگر کشیده برش‌خورده احاطه شده است.

براساس شایعات، قیمت‌گذاری وان‌پلاس 6 از حدود 555 دلار برای مدل 64 گیگابایتی آغاز می‌شود؛ در حالی‌که قیمت نسخه 128 گیگابایتی احتمالا به 600 دلار خواهد رسید. با این‌حال هنوز درباره پیشرفته‌ترین مدل این گوشی هیچ‌گونه اطلاعاتی در دست نیست؛ اگرچه نسخه محدود Avengers Infinity War می‌تواند تا 800 دلار قیمت داشته باشد. در بیانیه نهایی، روز 16 مه برای رونمایی از وان‌پلاس 6 در نظر گرفته شده است و مدت کوتاهی پس از آن بایستی گوشی آماده فروش شود. نقل و انتقال این اسمارت‌فون نیز در اواخر مه یا با شروع ماه ژوئن آغاز خواهد شد.

3 در مورد “حسگر ضربان قلب وان‌پلاس 6 در یک تیزر جدید به نمایش درآمد”

  1. ۶ سال پیش ضربان قلب اس ۵ سامسونگ گذاشت تازه وان پلاس داره میزاره این چیزا که سامسونگ قدیمیش کرد رفته

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH