به‌روزرسانی اندروید 8.1 برای نوکیا 7 عرضه شد

اگرچه شرکت HMD هنوز راه زیادی تا مطرح شدن به عنوان یکی از مهره‌های اصلی در صنعت اسمارت‌فون‌ها در پیش دارد، اما این شرکت فنلاندی رکورددار ارایه به‌روزرسانی برای محصولات خود است. بیشتر گوشی‌های تولیدی این شرکت تحت برند نوکیا که در سال گذشته عرضه شده‌اند، به‌روزرسانی اندرویو اوریو را دریافت کرده‌اند و حتی برخی به اندروید 8.1 نیز ارتقا یافته‌اند. آخرین هندست این شرکت که به تازگی به لیست دریافت کنندگان اندروید 8.1 پیوسته، گوشی انحصاری بازار چین نوکیا 7 است.

مدل جهانی این گوشی با نام نوکیا 7 پلاس در اوایل سال جاری میلادی عرضه شد و به صورت پیش‌فرض دارای نسخه 8.1 اندروید بود. در هر صورت آپدیت جدید 700 مگابایت حجم داشته و نیازمند 1.4 گیگابایت فضای خالی بر روی حافظه گوشی است. با دریافت و نصب این نسخه ویژگی‌های جدید زیادی از جمله پشتیبانی هر دو درگاه سیم‌کارت از 4G VoLTE و فناوری تشخیص چهره برای بازگشایی قفل به دستگاه افزوده خواهد شد.

همچنین بسته امنیتی ماه مه، شامل برخی بهبودها در وضعیت مصرف باتری، رابط کاربری دوربین و سازگاری جک 3.5 میلی‌متری صدا در این نسخه است. گفتنی است پس از نصب این به‌روزرسانی تمامی تنظیمات مربوط به دوربین گوشی به حالت اولیه بازخواهد گشت و در صورت نیاز باید مجددا تنظیمات دلخواه اعمال شوند.

1 در مورد “به‌روزرسانی اندروید 8.1 برای نوکیا 7 عرضه شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH