سامسونگ گلکسی A8 استار گواهینامه وای‌فای را دریافت کرد

اسمارت‌فون گلکسی A8 استار سامسونگ گواهینامه وای‌فای را دریافت نموده و این مسئله بیانگر عرضه قریب‌الوقوع هندست جدید سری گلکسی A است.

گواهینامه ثبت شده برای بلوتوث یا وای‌فای، معمولا اطلاعات چندانی را نشان نخواهد داد و در این مورد هم می‌توان متوجه شد که گلکسی A8 استار مجهز به قابلیت اتصال وای‌فای 2 بانده از نوع a/b/g/n/ac است و با سیستم‌عامل اندروید 8.0 به بازار عرضه خواهد شد. همچنین شماره مدل SM-G885DS نشان می‌دهد که این هندست قابلیت پشتیبانی از 2 سیم‌کارت را دارد.

خوش‌بختانه به لطف اطلاعات پیش‌تر لو رفته، اکنون چیزهای بیش‌تری درباره مشخصات این اسمارت‌فون می‌دانیم. فهرست اخیر TENAA بیانگر آن است که گلکسی A8 استار مجهز به یک نمایشگر 6.28 اینچی سوپر امولد با رزولوشن 1080 در 2220 پیکسل، یک دوربین دوگانه شامل حسگرهای 16 و 24 مگاپیکسلی در بخش پشتی و یک دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی در قسمت جلویی گوشی است.

این هندست دارای یک باتری با ظرفیت 3700 میلی‌آمپرساعت، 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه‌داخلی با قابلیت افزایش است و قدرت پردازشی آن توسط تراشه اگزینوس 7885 سامسونگ یا اسنپ‌دراگون 660 ساخت شرکت کوالکام تامین خواهد شد.

2 در مورد “سامسونگ گلکسی A8 استار گواهینامه وای‌فای را دریافت کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH