آنر LLD-AL20 توانست گواهی TENAA را دریافت کند؛ آیا آنر 10 لایت در راه است؟!

اگر با برند آنر آشنایی دارید، احتمالا می‌دانید که پرچم‌داران این برند معمولا یک نسخه لایت را نیز با خود به همراه دارند. به‌تازگی هندستی جدید با شماره مدل LLD-AL20 توانسته است تاییدیه TENAA را دریافت کند که انتظار می‌رود همان آنر 10 لایت باشد.

شماره مدل در نظر گرفته شده برای این هندست هم‌چون آنر 9 لایت (LLD-AL10, LLD-TL10) بوده و تنها در بخش دوم تغییر عدد را شاهد هستیم. گواهی منتشر شده توسط TENAA نیز شامل تصویر نمی‌شود، از این رو نمی‌توان گفت که طراحی مشابه‌ای با آنر 10 را مشاهده می‌کنیم. آنر LLD-AL20 از نمایشگری 5.84 اینچی استفاده می‌کند که وضوح آن 2280 در 1080 پیکسل خواهد بود. این رزولوشن به معنای استفاده از نمایشگری با نسبت تصویر 19 به 9 است.

آنر 9 لایت

در قلب این هندست می‌توانیم پردازنده‌ 8 هسته‌ای 2.36 گیگاهرتزی را مشاهده کنیم که نشان‌دهنده استفاده از کایرین 659 است. این چیپست با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود که به وسیله کارت حافظه امکان ارتقا آن تا 256 گیگابایت نیز وجود دارد. این هندست آنر از دوربین دوگانه‌ای تشکیل شده از دو سنسور 13 و 2 مگاپیکسلی استفاده می‌کند، که از سنسور دوم جهت ثبت اطلاعات عمق تصویر استفاده می‌شود. در بخش سلفی نیز می‌توانیم یک سنسور 16 مگاپیکسلی را مشاهده کنیم.

این گوشی به صورت پیش‌فرض از اندروید 8 اوریو استفاده می‌کند و به یک سنسور اثر انگشت و هم‌چنین باتری 2900 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد بود. آنر 10 لایت در ابعاد 149.2 در 71.8 در 7.7 میلی‌متر و 152 گرم وزن روانه بازار می‌شود. این اسمارت‌فون در رنگ‌های مشکی، خاکستری و آبی عرضه خواهد شد.

با توجه به اینکه این هندست در حال حاضر گواهی TENAA را کسب کرده است، بنابراین نباید زمان زیادی تا معرفی و عرضه آن باقی مانده باشد. هم‌چنین انتظار می‌رود این هندست تحت نام‌های مختلف روانه بازار شود.

1 در مورد “آنر LLD-AL20 توانست گواهی TENAA را دریافت کند؛ آیا آنر 10 لایت در راه است؟!”

  1. من موندم هواوی داره این گوشی هارو برای کی میسازه
    اصن کی میخواد بخره اینارو جز چهار تا…
    از حق نگزریم سخت افزار و دوربینای خوبی داره ولی وقتی ضعف طراحی (کپی کردن بریدگی) و ضعف رابط کاربری داره چه فایده
    در زمینه طراحی تو میت 10 پرو خوب عمل کرد ولی بازم رابط کاربریش میلنگید ( میت 10 پرو رو به خاطر دلیل اولی که گفتم خواستم بخرم ولی به خاطر دلیل دوم منصرف شدم )
    رابط کاربریش چینی بودنو داد میزنه که در قیاسش شرکت وان پلاسو بگم که مثل این شرکتی چینی هست ولی با عملکرد خوبش جهانی کار میکنه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH