کوالکام تایید کرد: پشتیبانی شیائومی Mi 8 از فناوری شارژ سریع نسخه +4.0

شایعات پیرامون اسمارت‌فون شیائومی Mi 8 در حال شدت گرفتن هستند. اکنون کاربران از اکثر ویژگی‌های کلیدی این هندست مانند حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر، گزینه بازگشت نیمه‌شفاف، قابلیت فیس‌آنلاک 3 بعدی، اطلاعات صفحه‌نمایش، اجزای داخلی و حتی شروع قیمت‌گذاری دستگاه آگاهی دارند. اما این موارد هرگز کافی نیستند. موافقید؟

کمپانی کوالکام در صفحه مربوط به فناوری شارژ سریع نسخه +4.0 خود تایید کرده که این هندست از جدیدترین استاندارد شارژ سریع باتری پشتیبانی خواهد کرد. این مسئله تعجب‌آور نیست؛ چرا که پیش‌تر گزارشی از کمیته ارتباطات فدرال (FCC)، خبر پشتیبانی Mi 8 از پروتکل‌های شارژ سریع 5 ولت/3 آمپر، 9 ولت/2 آمپر و 12 ولت/1.5 آمپر با حداکثر خروجی 18 وات را اعلام کرده بود.

امیدواریم شیائومی Mi 8 با یک شارژر قابل‌حمل عرضه شود؛ زیرا در غیر این‌صورت با دستگاه دیگری در این فهرست مواجه خواهیم شد که با وجود سازگاری با فناوری شارژ سریع نسخه +4.0، قادر به بهره‌برداری از آن نخواهد بود.

در سال جاری Mi 8 با هدف تبدیل شدن به یکی از جذاب‌ترین پرچم‌داران امروزی تولید شده است. این هندست در روز 31 مه رسما معرفی خواهد شد.

1 در مورد “کوالکام تایید کرد: پشتیبانی شیائومی Mi 8 از فناوری شارژ سریع نسخه +4.0”

  1. شارژ سریع خیلی ویژگی خوبی برای گوشی های جدید امروزی که همه عجله دارن زود موبایلشون پر بشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH