اپلیکیشن پیام‌رسان یونی‌گرام از استور مایکروسافت حذف شد!

یونی‌گرام (Unigram) یکی از بهترین اپلیکیشن‌های پیام رسان مخصوص ویندوز 10 برای کاربرانی است که از تلگرام استفاده می‌کنند ولی اخیرا از استور مایکروسافت حذف شده است. کاربران بسیاری که قصد دانلود آن را داشته‌اند، گزارش کردند که با صفحه خطا روبرو شده‌اند. ظاهرا مایکروسافت به بهانه عدم رعایت قانون کپی رایت اقدام به مسدود کردن دسترسی به این اپلیکیشن نموده است.

مایکروسافت

به گفته وبسایت Dr Windows، قرار بود این برنامه تنها در استور چینی مایکروسافت آن هم به صورت موقت منتشر شود ولی دامنه آن به سراسر دنیا کشید و اکنون به طور کلی از دسترس خارج شده است. هر چند این ممنوعیت مایکروسافت مشکلاتی را برای کاربران ایجاد کرده ولی با این حال هنوز هم به طور دقیق معلوم نیست که به چه علت و چرا این این اتفاق روی داده است. نکته عجیب دیگر این است که در پست‌های اکانت رسمی توییتر یونی‌گرام نیز هیچ اشاره‌ای به این موضوع نشده و از آن جالب‌تر اینکه وبسایت رسمی شرکت نیز هم اکنون آفلاین است و دسترسی به آن نیز امکان‌پذیر نیست!

با این حال اگر ادعای وبسایت Dr Windows صحت داشته باشد این مشکل به زودی برطرف شده و این پیام‌رسان کار خود را از سر می‌گیرد. باید منتظر ماند و چشم به راه خبر‌های بعدی ماند.

2 در مورد “اپلیکیشن پیام‌رسان یونی‌گرام از استور مایکروسافت حذف شد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH