تصاویر جدید گلکسی‌ نوت 9 از طراحی مجدد دوربین پشتی دستگاه حکایت دارند

مدتی پیش در تلاش برای نمایش طراحی احتمالی اسمارت‌فون رده‌بالای بعدی سامسونگ مجهز به قلم استایلوس، تصاویری از گلکسی‌نوت 9 منتشر شد. این تصاویر بر اساس شایعات، اطلاعات لورفته و گمانه‌زنی‌ها تولید شدند. اکنون یک خبرچین قابل‌اعتماد با شناسه @OnLeaks اقدام به انتشار تصاویر ظاهرا رسمی از فبلت گلکسی‌ نوت 9 نموده است. بر اساس گزارشات، تصاویر جدید با همکاری وبسایت 91mobiles و بر اساس الگوهای طراحی کامپیوتری (CAD) کمپانی تولید شده‌اند و احتمالا نگرشی دقیق‌تر از ماهیت واقعی گلکسی‌ نوت 9 ارایه خواهند داد.

همان‌طور که پیش‌تر تصور می‌شد، گلکسی‌ نوت 9 با پرچم‌دار سال گذشته یعنی گلکسی‌ نوت 8 تفاوت چندانی نخواهد داشت. قسمت جلویی گوشی نوت جدید در مقایسه با گلکسی‌ نوت 8 به ندرت تغییر یافته است؛ اگرچه به نظر می‌رسد که حواشی فوقانی و تحتانی قاب دستگاه، اندکی باریکتر شده‌اند. همچنین بخش‌های جانبی بالایی و پایینی گوشی عمدتا بدون تغییر باقی‌مانده است و از درگاه USB Type-C، بلندگوی مشبک، میکروفون، جک محبوب 3.5 میلی‌متری هدفون و قلم S Pen میزبانی می‌کنند.

گوشی نوت جدید از الگوی طراحی متفاوتی استفاده نمی‌کند و البته این موضوع، ناخوشایند نخواهد بود

سامسونگ در طراحی قسمت پشتی نوت 9 تغییراتی را اعمال نموده است. سیستم دوربین دوگانه با چیدمان افقی در پشت گوشی قرار گرفته است و کمی پایین‌تر از آن شاهد حضور یک اسکنر اثرانگشت هستیم.

گفته می‌شود که گلکسی‌ نوت 9 ابعادی معادل 161.9 در 76.3 در 8.8 میلی‌متر دارد و با توجه به ابعاد 162.5 در 74.8 در 8.6 میلی‌متری نوت 8، به نظر می‌رسد که سایز این 2 فبلت نسبتا یکسان است. به احتمال فراوان پرچم‌دار جدید سامسونگ مجهز به یک نمایشگر 6.3 اینچی سوپرامولد مشابه با رزولوشن 1440 در 2960 پیکسل خواهد بود.

پیشرفت‌های چشم‌گیرتر به اجزای داخلی گلکسی‌ نوت 9 شامل پردازنده اسنپ‌دراگون 845 ساخت شرکت کوالکام (حداقل در آمریکای‌شمالی) و باتری 3850 میلی‌آمپرساعتی تقویت شده، مربوط می‌شود. البته دوربین هندست نیز از پیشرفت‌های مهمی بهره‌مند خواهد شد.

سامسونگ می‌تواند زودتر از انتظارات شما و در روز 9 آگوست از گلکسی‌ نوت 9 رسما رونمایی کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH