ال‌جی G8 ThinQ احتمالا مجهز به نمایشگر LCD ارتقایافته با رزولوشن 4K خواهد بود

با توجه به این‌که هم‌اکنون فروش اسمارت‌فون ال‌جی G7 ThinQ در جریان است؛ لذا شکل‌گیری شایعات پیرامون ال‌جی G8 ThinQ به عنوان پرچم‌دار سال 2019 کمپانی ال‌جی امری طبیعی خواهد بود. اگرچه برخلاف اکثر اطلاعات منتشر شده تا پیش از عرضه محصول، یک منبع کاملا قابل‌اعتماد با نام Ice Universe به بیان آخرین جزئیات پرداخته است.

پیش‌تر با عرضه گوشی ال‌جی G3 در سال 2014، کمپانی کره‌ای روند فاصله گرفتن از به‌کارگیری نمایشگرهای Quad-HD را آغاز کرد و اکنون Ice Universe ادعا می‌کند که شایعات جدید از وجود یک نمایشگر 4K در پرچم‌دار سال آینده ال‌جی حکایت دارند. با این وجود انتظار می‌رود که ال‌جی روند به‌کارگیری پنل‌های LCD محبوب خود را متوقف نکند و به استفاده انحصاری از این نمایشگرها در پرچم‌داران سری V ادامه دهد.

این خبرچین نتوانست دلایل پیش‌بینی اعمال چنین تغییراتی از سوی کمپانی را توضیح دهد؛ اما منطقی‌ترین دلیل می‌تواند با فناوری واقعیت‌مجازی مرتبط باشد. پنل 4K، تجربه بصری کاربران به شکل قابل‌توجهی بهبود خواهد داد و به صورت بالقوه قادر به جذب طیف کاملا جدیدی از مشتریان است؛ افرادی که به دنبال یک اسمارت‌فون توانمند در زمینه نمایش محتوای واقعیت‌مجازی با کیفیت بالا هستند. اگرچه با توجه به اینکه غول کره‌ای تا این لحظه هیچ‌گونه علاقه نسبی به فناوری مذکور نشان نداده است؛ لذا یقینا تمرکز بر واقعیت‌مجازی در سال آینده به عنوان یک تغییر جهت جسورانه از سوی این برند تعبیر می‌شود.

در یک اقدام جایگزین، تصمیم‌گیری مبنی بر استفاده از یک نمایشگر 4K ممکن است یک استراتژی بازاریابی ساده باشد. نهایتا پیش‌بینی می‌شود که سامسونگ نیز به احتمال فراوان در گوشی‌های سری گلکسی S10 خود از رزولوشن جدیدی استفاده کند. بر اساس برنامه‌ریز‌ی‌های کنونی از این هندست‌ها در ماه ژانویه رونمایی خواهد شد.

با این‌حال برخلاف ال‌جی، دستگاه‌های سامسونگ به پنل‌های امولد مجهز خواهند شد و این مسئله گجت‌های مذکور را در مقابل اسمارت‌فون ال‌جی V40 ThinQ با نمایشگر امولد که بایستی در اواسط پاییز معرفی شود، قرار خواهد داد.

با توجه به فاصله زمانی حداقل یک ساله تا رونمایی از گوشی G8 ThinQ ال‌جی، مطمئنا هنوز بسیار زود است تا دقت اطلاعاتی از این‌دست را تضمین نماییم. یقینا در حال حاضر کمپانی ال‌جی بر فروش هرچه بیش‌تر اسمارت‌فون G7 ThinQ و آماده‌سازی خود برای عرضه V40 ThinQ در آینده تمرکز نموده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH