تصاویر شماتیک اپل آی‌فون 6.5 اینچی از وجود دوربین پشتی سه‌گانه حکایت دارند

در صورتی‌که از مشتریان بپرسید از میان مدل‌های سه‌گانه آی‌فون جدید اپل، منتظر عرضه کدام محصول در ماه سپتامبر هستند؛ یقینا هندست “پلاس” جدید توجه اکثریت آن‌ها را به خود جلب خواهد کرد. این مدل مجهز به یک نمایشگر اولد 6.5 اینچی با طراحی لبه‌به‌لبه و تراشه 7 نانومتری A12 خواهد بود. بر اساس تصاویر لورفته (تصویر پایین) از طراحی شماتیک آی‌فون آینده اپل، این هندست از یک دوربین پشتی سه‌گانه همانند هواوی P20 پرو بهره خواهد برد.

پس از انتشار گزارشی از سوی لو جیالین، تحلیلگر موسسه Deutsche Securities، دوربین‌های سه‌گانه در تصاویر شماتیک لورفته ظاهر شدند. بر اساس این گزارش، پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه گوشی شامل 2 لنز با بینایی استریو و یک لنز تله‌فوتو خواهد بود. جیالین می‌گوید که وجود 3 دوربین، امکان خلق تصاویر 3 بعدی را برای مشتریان آی‌فون فراهم خواهد کرد. دوربین سه‌گانه هواوی P20 پرو شامل یک سنسور 40 مگاپیکسلی RGB، یک دوربین مونوکروم 20 مگاپیکسلی و یک دوربین 8 مگاپیکسلی با لنز تله‌فوتو است. همچنین طرح‌های مذکور نشان می‌دهند که ابعاد بدنه آی‌فون 6.5 اینچی معادل با 6.18 در 3.03 اینچ خواهد بود که در مقایسه با ابعاد 6.24 در 3.07 اینچی آی‌فون 8 پلاس با نمایشگر 5.5 اینچی، کوچک‌تر است. این جزئیات با تصاویر اخیرا لورفته از مدل 6.5 اینچی کاملا منطبق بوده و نشان‌دهنده اندازه جمع‌ وجور بدنه آن هستند.

بعلاوه طرح‌هایی از آی‌فون مقرون‌به‌صرفه 6.1 اینچی نیز لورفته است. این هندست، آی‌فون 9 نام‌گذاری شده و بر اساس گزارشات مجهز به یک نمایشگر LCD با لایه‌ای مخصوص است که مانع از عملکرد قابلیت لمس 3 بعدی (3D Touch) می‌شود. همان‌طور که در تصاویر شماتیک قابل مشاهده است، آی‌فون پایین‌رده از یک دوربین پشتی منفرد بهره‌مند خواهد شد و بر اساس اظهارات، ابعادی برابر با 5.79 در 2.81 اینچ دارد.

از طراحی یکی از مدل‌های آی‌فون سال 2018 با نام آی‌فون X sequel، هیچ تصویری در دست نیست. این هندست از یک نمایشگر اولد 5.8 اینچی استفاده می‌کند. کلیه مدل‌های سه‌گانه جدید مبتنی بر سیستم‌عامل iOS هستند و بایستی مجهز به دوربین TrueDepth، فیس آی‌دی و نمایشگر برش‌خورده باشند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH