ایران‌خودرو

جزئیات کامل از پیش فروش جدید محصولات ایران‌خودرو به مناسبت عید فطر 97

به گزارش آی‌تی‌رسان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو که در روزهای قبل خبر از شروع فروش فوری و ویژه خود داده بود اطلاعیه جدیدی مبنی بر پیش فروش محصولاتش صادر کرد که برخلاف وعده‌های این شرکت بوده و مشتریان صرفا می‌توانند به صورت مشارکتی و با موعد یکساله از محصولاتش خرید کنند!

طبق این بخشنامه مشتریان می‌توانند از سود مشارکت 15 درصد و سود انصراف 13 درصد استفاده کرده و عجیب‌تر اینکه موعد تحویل خودروها اردیبهشت تا تیرماه سال آینده خواهد بود! این تصمیم گیری در حالی است که معمولا رویه خودروسازان برای فروش مشارکتی با سود و شرایط بسیار بالاتر است.

ایران‌خودرو

پژو ۴۰۵ بنزینی با ترمز ضدقفل و ایموبیلایزر و کیسه هوای راننده و سرنشین و تریم بژ و یورو۴ بهینه با پیش پرداخت 21 میلیون تومان به مشتریان عرضه می‌شود.

پژو ۴۰۵ دوگانه سوز  با ترمز ضدقفل و ایموبیلایزر و کیسه هوای راننده و سرنشین و تریم بژ و یورو۴ با پیش پرداخت 19 میلیون و 800 هزار تومان به مشتریان فروخته می‌شود.

پژو ۴۰۵ دوگانه سوز  با ترمز ضدقفل و ایموبیلایزر و کیسه هوای راننده و سرنشین و تریم بژ و یورو۴ با پیش پرداخت 20 میلیون و 900 هزار تومان به مشتریان فروخته می‌شود.

پرشیا آخرین قیمت محصولات ایران‌ خودرو در بهار 97 اعلام شد

پژو پارس سال با ترمز ضدقفل و ایموبیلایزر و کیسه هوای راننده و سرنشین و سیستم اخطار سرقت و یورو۴ بهینه با پیش پرداخت 24 میلیون و 600 هزار تومان عرضه می‌شود.

پژو پارس سال با ترمز ضدقفل و ایموبیلایزر و کیسه هوای راننده و سرنشین و غربیلک فرمان طرح جدید و یورو۴ بهینه با پیش پرداخت 24 میلیون و 500 هزار تومان عرضه می‌شود.

پژو پارس سال دوگانه سوز با ترمز ضدقفل و ایموبیلایزر و کیسه هوای راننده و سرنشین و غربیلک فرمان طرح جدید و یورو۴ با پیش پرداخت 25 میلیون و 500 هزار تومان عرضه می‌شود.

پژو-206 آخرین قیمت محصولات ایران‌ خودرو در بهار 97 اعلام شد

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با ترمز ضدقفل و کیسه هوای راننده و سرنشین و سنسور دنده عقب و یورو۴ بهینه با پیش پرداخت 21 میلیون و 800 هزار تومان فروخته می‌شود.

پژو ۲۰۶ تیپ ۵ با کیسه هوای راننده و سرنشین و سنسور دنده عقب و تهویه اتوماتیک و آینه جانبی و شیشه بالابر عقب برقی و یورو۴ بهینه با پیش پرداخت 25 میلیون و 200 هزار تومان عرضه می‌شود.

پژو ۲۰۶ صندوقدار وی ۸ با کیسه هوای راننده و سرنشین و سنسور دنده عقب و تهویه اتوماتیک و آینه جانبی و شیشه بالابر عقب برقی و یورو ۴ بهینه با پیش پرداخت 25 میلیون و 700 هزار تومان عرضه می‌شود.

پژو-207 آخرین قیمت محصولات ایران‌ خودرو در بهار 97 اعلام شد

پژو ۲۰۷ دنده دستی جدید با پیش پرداخت 28 میلیون و 300 هزار تومان فروخته می‌شود.

سمند آخرین قیمت محصولات ایران‌ خودرو در بهار 97 اعلام شد

سمند ال‌ایکس سال بنزینی مالتی پلکس با کیسه هوای راننده و سرنشین و رینگ فولادی و یورو۴ بهینه با پیش پرداخت 20 میلیون و 200 هزار تومان فروخته می‌شود.

سورن ELX جدید توربوشارژ با کیسه هوای راننده و سرنشین و یورو۴ با پیش پرداخت 23 میلیون تومان فروخته می‌شود.

رانا-LX آخرین قیمت محصولات ایران‌ خودرو در بهار 97 اعلام شد

رانا LX ایران‌خودرو با تریم مشکی و یورو ۴ بهینه با پیش پرداخت 23 میلیون و 600 هزار تومان فروخته می‌شود.

دنا آخرین قیمت محصولات ایران‌ خودرو در بهار 97 اعلام شد

دنا با کیسه هوای راننده و سرنشین و تریم مشکی و یورو۴ با پیش پرداخت 28 میلیون و 200 هزار تومان عرضه می‌شود.

دنا با کیسه هوای راننده و سرنشین و تریم دو رنگ و یورو۴ با پیش پرداخت 28 میلیون و 200 هزار تومان عرضه می‌شود.

H30-Cross آخرین قیمت محصولات ایران‌ خودرو در بهار 97 اعلام شد

H30 Crossدنده اتوماتیک با تریم تیره و چهار کیسه هوا و استاندارد آلایندگی یورو۴ با پیش پرداخت 30 میلیون تومان فروخته می‌شود.

لازم به ذکر است قیمت قطعی محصولات در زمان صدور دعوتنامه خواهد بود و مشتری می‌بایست پس از کسر سود اشتراک، مابه‌التفاوت اعلامی را برای دریافت خودرو واریز نماید.

 

2 در مورد “جزئیات کامل از پیش فروش جدید محصولات ایران‌خودرو به مناسبت عید فطر 97”

  1. به نظر من که ایرانخودرو میخاد محصولاتشو با قیمت فعلی قالب کنه به مردم شریف لطفا نخرید ماشین صفر نخرید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH