ال‌جی استایلو 4 با نمایشگر 6.2 اینچی معرفی شد

کمپانی کره‌ای ال‌جی به تازگی از یک هندست جدید به نام ال‌جی استایلو 4 در ایالات متحده رونمایی کرده است. این اسمارت‌فون به چیپست میان‌رده اسنپدارگون 450 مجهز شده که از هشت هسته پردازشی با سرعت 1.8 گیگاهرتز استفاده می‌کند.

نمایشگر مورد استفاده در میان‌رده ال‌جی، 6.2 اینچی بوده و وضوح آن 1080 در 2160 پیکسل اعلام شده است. از دیگر مشخصات استایلو 4 می‌توان به 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد.

در بخش تصویربرداری ال‌جی استایلو 4 می‌توانیم سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی و سنسور سلفی 5 مگاپیکسلی را مشاهده کنیم. این هندست هم‌چنین از قلم Stylus Pen پشتیبانی می‌کند. سنسور اثر انگشت استایلو 4 در بخش پشتی آن قرار گرفته و نیرو دهنده‌اش یک باتری 3300 میلی آمپر ساعتی است. در بخش نرم افزاری نیز می‌توانیم اندروید 8.1 اوریو را مشاهده کنیم.

از جمله قابلیت‌های نرم افزاری این هندست می‌توان به Screen off Memo (امکان نوشتن یادداشت تنها با خارج کردن قلم و بدون نیاز به روشن کردن صفحه) و GIF Capture (گرفتن تصاویر ویدیویی با فرمت GIF) اشاره داشت. این اسمارت‌فون هم‌چنین از NFC و فناوری Qlens (پاسخ ال‌جی به گوگل لنز!) پشتیبانی می‌کند.

اگر بخواهیم یک مقایسه داشته باشیم، این هندست را می‌توان یک نسخه از ال‌جی Q Stylus α دانست که از رم بیش‌تر و هم‌چنین پشتیبانی از باند مخابراتی 71 بهره‌مند است. ال‌جی استایلو 4 هم‌اکنون در وب‌سایت MetroPCS با قیمت 179 دلار قابل سفارش بوده و شایان ذکر است قیمت اصلی این اسمارت‌فون 239 دلار اعلام شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH