چت ویدیویی اینستاگرام راه اندازی شد + آموزش کامل

روزهای گذشته اینستاگرام ویژگی‌های زیادی را به اپ خود اضافه کرد. درست پس از اجرای IGTV این شبکه اجتماعی، ویژگی جدید چت ویدئویی را اضافه کرده که اکنون شما می‌توانید با یک یا چند نفر به‌صورت ویدئویی ارتباط برقرار کنید.

مدیر فیس‌بوک دراین‌باره گفته است که:

ویدئو چت به شما تجربه زیبای تماس واقعی را در یک فضای خصوصی می‌دهد و کمک می‌کند که با دوستان خود که نزدیک نیستید گفتمان داشته باشید.

این ویژگی این امکان را به شما می‌دهد که با تمام دوستان خود در اینستاگرام‌تان صحبت کنید و تفاوتی نمی‌کند که از کدام نسخه سیستم‌عامل (اندروید یا iOS) استفاده نمایید. برخلاف دیگر چت‌های تصویری در این شبکه اجتماعی بدون داشتن شماره تلفن یا ایمیل می‌توانید صحبت کنید. برای این چت کافی است به دایرکت دوست خود رفته و شروع به صحبت نمایید.

آموزش ویدیو چت در اینستاگرام

برای انجام این کار به جعبه دایرکت خود بروید و یکی از چت‌ها با دوستانتان را باز کنید. دکمه به شکل دوربین را در گوشه بالایی صفحه‌نمایش بزنید و از چت ویدیویی خود لذت ببرید.

در هنگام این چت می‌توانید به فضای دایرکت خود برگشته، پیام دیگری بدهید، عکسی بفرستید، حتی پست‌های جدید را چک کنید، استوری جدید پست نمایید و همچنان به‌راحتی در فضای خصوصی خود چت ویدیویی شما ادامه دارد.

این چت می‌تواند تا چهار نفر هم‌زمان را پشتیبانی کند که تصویر هر شخص قسمتی از صفحه‌نمایش قرار می‌گیرد و شما به‌راحتی آنها را می‌بینید.

اینستاگرام همچنین بیان کرده است که:

اگر چتی تصویری در یکی از گروه‌های اینستاگرام در حال انجام باشد، دکمه دوربین آبی‌رنگ شده و با زدن بر روی آن می‌توانید به چت بپیوندید.

اگر می‌خواهید چتی را پایان دهید که با یکی از دوستانتان انجام داده‌اید، به‌راحتی با زدن دکمه قرمز در پایین نمایشگر این کار را انجام دهید.

اگر به هر دلیلی نمی‌خواهید درخواست چت ویدیویی را از کسی داشته باشید، کافی است آن‌ها را از تماس تصویری بلاک کنید. همچنین این امکان وجود دارد اشخاصی را که نمی‌خواهید پیامی از آنها دریافت کنید، به حالت خاموش ببرید. برای تنظیمات بیشتر این قسمت از پروفایل خود به تنظیمات رفته و در آنجا تنظیمات بیشتر در قسمت جدید video chat control از Push Notifications وجود دارد.

کاوش و افکت دوربین

اینستاگرام با اینکه نمای ظاهری خود را حفظ کرده، چند ویژگی برای قسمت‌های علاقه‌مندی کاربران اضافه کرده است. با کشیدن روی موضوعات بخش‌های مختلف می‌توانید از یکی به دیگری بروید.

سرانجام یک میلیارد کاربر اینستاگرام می‌توانند با افکت‌هایی که توسط Ariana Grande ،BuzzFeed ،Liza Koshy ،Baby Ariel و NBA طراحی شده، لذت ببرند و سرگرمی بسیار مناسبی داشته باشند.

ویژگی جدید چت تصویری اینستاگرام، این اپ را از سادگی و یکنواخت بودن صرفا برای به اشتراک‌گذاری عکس خارج کرده و گامی جدید و حرفه‌ای را صورت داده است. اما هم‌اکنون برنامه‌های زیادی برای این کار وجود دارد و گروه اینستاگرام در مورد جذابیت و تفاوت آن برنامه‌ریزی کرده‌اند.

قطعا باید این ویژگی به هدف اصلی خود برسد که دسترسی هم‌زمان به تمام قسمت‌های اپ است؛ همچنین باید رقبای دیگر خود برای برقرار تماس تصویری را نیز در نظر داشته باشد. همان‌گونه که واتس اپ، پیام‌رسان فیس‌بوک و اسنپ چت هم‌اکنون ویژگی تماس تصویری گروهی را دارند، داشتن این ویژگی برای اینستاگرام بسیار ضروری است. اپل FaceTime نیز این ویژگی را در هم‌زمان با iOS 12 در پاییز امسال اضافه خواهد کرد.

1 در مورد “چت ویدیویی اینستاگرام راه اندازی شد + آموزش کامل”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH