اپلیکیشن‌های گوگل

گوگل ویژگی پاسخ‌های هوشمند را برای اپلیکیشن‌های پیام‌رسان تست می‌کند

یکی از ویژگی‌های جدیدی که گوگل برای سرویس‌های خود ارایه کرده است، پاسخ‌ها یا ریپلای‌های هوشمند است که در آن گوگل قادر است براساس متن موجود پاسخ‌های هوشمندی را با فشار دادن یک دکمه بنویسد. این قابلیت برای سرویس‌هایی مانند جی‌میل معرفی شده و در حال حاضر به نظر می‌رسد که جی‌بورد هم از این امکان بهره‌مند خواهد شد.

بنا به گزارشی از XDA، مشخص شده است که گوگل در حال تست پاسخ‌های هوشمند بر روی جی‌بورد جهت استفاده در سایر اپلیکیشن‌های پیام‌رسانی است. برای آن‌هایی که جی‌بورد را نمی‌شناسند، باید بگوییم که جی‌بورد، اپلیکیشن کیبورد گوگل است که در دستگاه‌های اندرویدی و آی‌او‌اس قابل دسترس است. به نظر می‌رسد که ویژگی پاسخ هوشمند بر روی اپلیکیشن‌هایی مانند مسنجر فیس‌بوک، پیام‌های اندروید، آلو، هنگ‌آوت، اسنپ‌چت، واتس‌آپ و وی‌چت تست شده است.

هرچند که این ویژگی، طرح چندان پیشگامانه‌ای‌ نیست ولی مسلما باعث راحتی کاربران خواهد شد. گاهی اوقات شما پیام‌هایی دارید که نیاز به تایید دارند، اما به‌جای آن‌که پیام خود را به‌طور کامل تایپ کنید، پاسخ هوشمند به کاربران این اجازه را می‌دهد تا از بین پیام‌های از پیش انتخاب‌شده، آن‌هایی را که مناسب پیام فرستاده شده هستند، انتخاب نمایند. با این‌حال، به نظر می‌رسد که این ویژگی هم‌اکنون در حال تست شدن است و نمی‌دانیم که چه زمانی در دسترس همه کاربران قرار خواهد گرفت، اما ما همچنان منتظر اطلاعات بیشتری در این‌باره خواهیم ماند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH