قلم S Pen گلکسی نوت 9 با تغییرات بزرگ در راه است!

قلم S Pen با تغییرات مهم و ویژگی‌های تازه به‌زودی عرضه خواهد شد. آیس یونیورس در این راستا توییت زیر را منتشر کرد.

قلم S Pen می‌تواند برای کنترل تایمر خودکار با زمان طولانی و همچنین کنترل و تنظیم پخش موسیقی استفاده شود. چون‌که این قلم دیجیتالی از فناوری بلوتوث استفاده می‌کند، می‌تواند برای مواردی نیز به کار آید که ارتباط چندانی با کارایی یک قلم دیجیتالی ندارند.

حدود یک هفته پیش از توییتر شرکت فروش آیس یونیورس اطلاعاتی درباره لوازم جانبی قلم S Pen به دست آوردیم که به همراه آن عرضه خواهند شد. توییت این شرکت چنین نوشت که این قلم دیجیتالی “ارزش این‌همه صبر و انتظار” را خواهد داشت. با معرفی قلم S Pen به‌عنوان یک محصول مهم و جدید که در تاریخ نهم آگوست از آن رونمایی خواهد شد، شرکت سامسونگ نشان داده است که توجه و تمرکز ویژه‌ای روی این قلم داشته است. البته در این تاریخ (نهم آگوست) گلکسی نوت 9 نیز رونمایی خواهد شد.

بر اساس توییت آیس یونیورس قلم S Pen ویژگی کنترل تنظیم پخش موزیک و تایمر خودکار با زمان‌بندی بلند را خواهد داشت. قسمت بسیار جذاب و جالب توییت آیس یونیورس این است که این قلم ویژگی‌ خواهد داشت که ارتباط به یک ‌قلم دیجیتالی ندارد و بیشتر به‌واسطه اتصال بلوتوث آن است. یک حدس و گمانی در این راستا وجود دارد که این قلم دو برابر قدرت بیشتری از یک بلندگوی بی‌سیم بلوتوثی خواهد داشت. اگر این گمان درست باشد، باید قلم ضخیم‌تری را برای گلکسی نوت 9  انتظار داشته باشیم؛ چرا که باید این قلم دیجیتالی، باتری نیز داشته باشد.

باید صبر کرد و در تاریخ نهم آگوست این قلم دیجیتالی را دید و در مورد آن نظر داد، اما برای آنکه کمی از جذابیت و اهمیت این لوازم جانبی جدید را درک کنیم، یادآوری می‌کنیم که قلم S Pen بزرگ‌ترین و مهم‌ترین آپدیت در تاریخ لوازم جانبی گوشی به شمار می‌رود. سابقه نشان می‌دهد که لوازم جانبی نیز برای گوشی‌ها مهم است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH