قدرتمندترین گوشی‌های سال 2018 از نگاه AnTuTu

بنچمارک مشهور AnTuTu در گزارش ماهانه خود 10 گوشی با کارایی برتر را معرفی می‌کند. برترین گوشی‌های ماه ژوئن نیز به‌تازگی در لیستی معرفی‌ شده‌اند.

در جدول منتشرشده توسط این بنچمارک 10 گوشی برتر وجود دارد که همان‌طور که انتظار می‌رود از پردازنده پرقدرت اسنپدراگون 845 بهره‌مند هستند اما به دلیل تفاوت‌هایی در طراحی، محدودیت حرارت و نسخه‌های مختلف اندروید امتیازهای متفاوتی گرفته و در رتبه‌بندی جایگاه‌های اول تا دهم را تصاحب کرده‌اند.

با توجه به این لیست، گوشی چینی خوش‌ساخت شیائومی بلک‌شارک رده اول را از آن خود کرده است و از این بنچمارک امتیاز  ۲۸۷۷۵۹ را گرفته اما رده دوم را برند چینی دیگری تصاحب کرده، vivo با گوشی هوشمند جدیدش NEX S که به‌تازگی نیز از آن رونمایی کرده رتبه دوم این فهرست را از آن خود کرده است. رده سوم نیز با اختلاف بسیار اندک به وان پلاس 6 رسیده است.

اما نکته عجیب اینجاست که پرچم‌داران پرادعای سامسونگ و سونی در این رده‌بندی در رتبه‌های پایین‌تری قرار گرفته‌اند.

شیائومی Mi 8, اسمارتیزان Nut R1، گلکسی S9 پلاس، شیائومی Mix 2S, گلکسی S9، اکسپریا XZ2 و نوبیا رد مجیک ZTE در رده‌های چهارم تا دهم قرار دارند.

نکته قابل‌ توجه این لیست حضور نوبیا رد مجیک برند ZTE است که تنها گوشی هوشمندی است که پردازنده ضعیف‌تری نسبت به سایرین دارد و پردازنده آن اسنپدراگون ۸۳۵ است و توانسته در فهرست ده گوشی برتر ماه ژوئن با پردازنده اسنپدراگون قرار بگیرد.

اما معیار AnTuTu برای قرارگیری این گوشی‌ها در فهرست 10 گوشی برتر ماه ژوئن چیست؟ برای پاسخ به این سؤال ابتدا باید بگوییم که انتخاب این گوشی‌ها براساس تست‌های نسخه هفت AnTuTu انجام‌شده و امتیازها، میانگین نمرات این تست‌هاست. ضمن اینکه بهترین گوشی‌های ماه ژوئن از نگاه AnTuTu از میان گوشی‌هایی با پردازنده اسنپدراگون و با سیستم‌عامل اندروید انتخاب شده بنابراین اگر گوشی محبوب شما در این فهرست قرار ندارد، ناراحت نباشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH