آنر 7X

۳ دلیل برای آنکه آنر 7X را بخریم

موبایل‌های بالارده با اینکه از مشخصات جذابی استفاده می‌کنند، اما با توجه به قیمت‌شان، آن‌ها نمی‌توانند در دست همه باشند. به این علت گوشی‌های میان‌رده و اقتصادی تولید می‌شوند تا تمام افراد از موهبت داشتن یک اسمارت فون بهره‌مند شوند. در ادامه با ما همراه باشید تا به دلایل خرید آنر 7X بپردازیم.


طراحی و نمایشگر

آنر 7Xدر کل، کم‌تر شاهد استفاده از عنصر آلومنیوم در طراحی گوشی‌ها هستیم. در دیزاین مدرن سازندگان روی به شیشه می‌آورند و آن را در قاب جلو و پشت قرار می‌دهند. این موضوع با تمام زیبایی‌اش، دردسرهایی را هم به دنبال دارد. با داشتن یک اسمارت فون شیشه‌ای درخشان لازم است همیشه دستمالی دست خود بگیرید و اگر حساس باشید و بخواهید موبایل‌تان تمیز بماند، مدام باید سطح جلویی و پشتی را دستمال بکشید! ولی برخی از مدل‌ها هنوز در بازار حضور دارند که با آلیاژ آلومینیوم تولید می‌شوند و در عین حال از طراحی مدرن استفاده می‌کنند. یکی از آن‌ها آنر 7X است. در این دستگاه کمپانی چینی فقط در یک قسمت از المان شیشه استفاده شده و  بقیه‌ بخش‌ها با آلومینیومی خوش‌ساخت یکپارچه گشته است. در سطح جلویی نمایشگری از نوع FullView قرار گرفته که نسبت پنل به بدنه‌ بالایی را برای گوشی رقم زده است. این نسبت بازی‌ها و برنامه‌ها را واضح‌تر می‌سازد و فضایی گسترده برای انجام کارهای مختلف دارید. در موبایل‌های چند سال پیش از نسبت ۱۶:۹ در ساختن صفحه‌نمایش‌ها بهره گرفته می‌شد و حتی ریاضیات هم ثابت کرده بود که این نسبت یک مستطیل بی‌نقص و زیبا را فراهم می‌کند. اما حالا تمام پنل‌ها با نسبت تصویر ۲:۱ یا نزدیک به آن به بازار عرضه می‌شوند. این ویژگی باعث افزایش خوش‌دستی گوشی خواهد شد و در آن امکان قرارگیری اسمارت فون‌های غول‌پیکر در جاهای کوچک مثل جیب وجود دارد. در واقع سازندگان می‌توانند صفحه‌ای بزرگ را در قابی به مراتب کوچک‌تر قرار دهند.

در قاب پشت اثرات طراحی مدرن دیده می‌شود و ماژول اثر انگشت به همراه دوربین دوگانه به چشم می‌خورند. با لمس این قسمت و فریم‌های آلومینیومی حس مطلوبی خواهید داشت و مطمئنا از کیفیت فلز راضی خواهید بود. در همین قسمت گوشه‌های گردی تعبیه شده‌اند تا در دست گرفتن محصول راحت‌تر باشد. همچنین آنر تنوع زیادی برای موبایل خود تدارک دیده و می‌توانید با توجه به سلیقه‌‌تان یکی از رنگ‌های مشکی، طلایی، آبی، خاکستری و قرمز را انتخاب کنید.

صفحه‌نمایش قطعه‌ای بسیار مهم در یک وسیله‌ الکترونیکی مثل موبایل هوشمند است. یوزرها با این قسمت بیش‌ترین تعامل را دارند و در طول روز شاید هزاران بار گوشی را روشن کنند. پس می‌توان گفت که یکی از مهم‌ترین دلایل برای خرید یک گوشی، نمایشگر آن است. آنر 7X در زمینه پنل راضی‌کننده است و با تکیه بر دستگاه چینی تماشای فیلم لذت‌بخش خواهد بود. برای کسانی که مایل به انجام کارهای بزرگ یا هیجان‌انگیز در گوشی خود هستند، ضروری است که یک دیوایس با صفحه‌ بزرگ خریداری نمایند. اگر شما هم جز این دسته هستید و برای تجربه گیم‌ها، دیدن کلیپ‌ها و کار کردن با اپلیکیشن‌ها نیاز به یک فضای وسیع دارید، در نتیجه یکی از گزینه‌های شما آنر 7X است. برای یک نمایشگر عظیم باید یک رزولوشن مناسب را هم در نظر گرفت تا کاربر پیکسل‌ها را نبیند و از جزئیات تصویر کاسته نشود. خوش‌بختانه این نیاز برآورده شده و شاهد کیفیت فول اچ‌دی هستیم که پیکسل‌ها را از دید ما پنهان می‌کند. پس گوشه‌های تیزی در المان‌ها نمی‌بینید و عکس‌ها شفاف و واضح هستند. شیشه‌ای از شرک کورنینگ سطح جلویی را پوشانده و از نوع 2.5D است. به کمک این قابلیت گوشی جذاب‌تر شده و با استناد بر شیشه‌ای بودن قاب جلوی دستگاه، ظاهر کلی خیره‌کننده‌ای خواهد شد.

سخت‌افزار و نرم‌افزار

آنر 7X

کاربران انتظار دارند موبایل‌شان از سرعت مناسبی بهره‌مند باشد و در حین اجرای اپلیکیشن‌ها و بازی‌های نیمه سنگین مشکلی پیش نیاید. این نیاز کاملا از طرف مدیران و طراحان آنر درک شده و 7X را با یک پردازنده میان‌رده با پرفورمنسی مطلوب به بازار عرضه کرده‌اند. چیپست توسط شرکت مادر یعنی هوآوی ساخته شده و با توجه به مهارت کمپانی در ساختن مجموعه‌های سخت‌افزاری، می‌توان گفت که عملکرد راضی‌کننده‌‌ای خواهد داشت. در انجام کارهای روزمره مثل جستجو در اینترنت، گرفتن چند سلفی و اشتراک گذاشتن آن در شبکه‌های اجتماعی با ضعفی مواجه نخواهید شد و دستورات با تمام سرعت انجام می‌شوند. حتی انتظار می‌رود بتوان بعضی از بازی‌ها را به‌صورت روان تجربه کنید. قدرت و کارایی پردازنده وقتی معنا پیدا می‌کند که در کنارش مقادیر عظیمی از حافظه قرار بگیرند. این اتفاق در 7X افتاده و تولیدکننده آن را در چند مدل معرفی کرده است. به‌طور خلاصه، در ارزان‌ترین ورژن شما ۳۲ گیگابایت حافظه اینترنال و ۳ گیگابایت رم دریافت خواهید کرد که نسبتا مناسب است. در گران‌ترین نسخه ۶۴ گیگابایت فضای داخلی در اختیار دارید و در کناری دسترسی به ۴ گیگابایت رم امکان‌پذیر شده است. ضمنا موبایل آنر از میکرو SD تا ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت میزبانی می‌کند. پس اگر به مالتی‌تسکینگ و اجرای چند اپلیکیشن به‌صورت همزمان اهمیت چندانی نمی‌دهید، فرقی نمی‌کند که کدام ورژن را خریداری نمایید. چون در مواقع لزوم می‌توان از حافظه خارجی استفاده کرد.

نرم‌افزار خوب و بهینه به سخت‌افزار قدرت بیش‌تری می‌دهد. در آنر 7X شاهد رابط کاربری اختصاصی هوآوی مبتنی‌بر نگارش هشتم اندروید هستیم که از همیشه مدرن‌تر شده و بهینه‌سازی‌هایی در آن صورت گرفته است. پس انتظار عمر بالای باتری و سرعت خوبی از گوشی داشته باشید.

دوربین

آنر 7Xاکثر مواقع قابلیت پرتره را در گوشی‌هایی با دو دوربین دیده‌ایم و حسرت استفاده از آن در دل کاربران موبایل‌های تک‌لنزی باقی مانده است. اما با معرفی آنر 7X این معضل حل شده و تنها با یک دوربین سلفی می‌توان عکس‌های حرفه‌ای ثبت کرد. این تصاویر از جزئیات مناسبی بهره‌مند هستند و درخشندگی مطلوبی دارند. معمولا با دوربین جلو ویدیوهای فول اچ‌دی آن هم در میان‌رده‌ها ثبت نمی‌شوند. ولی با خرید این محصول کلیپ‌هایی باکیفیت بالا ضبط خواهد شد. با استفاده از افکت‌ها این امکان را دارید تا لک و جوش‌های چهره خود را بپوشانید و از نصب اپلیکیشن‌های ویرایش تصویر بی‌نیاز باشید.

در سطح پشتی دو دوربین دیده می‌شوند که مثل دوربین سلفی قادر به گرفتن پرتره‌هایی با جزئیات زیاد هستند. این تصاویر در جاهایی با نورپردازی ضعیف هم نسبتا روشن هستند و در عین حال نقاط تاریک با قابلیت اچ‌د‌ی‌آر واضح می‌شوند. فلاش هم در شب فعال شده و عکاسی را در هر زمان ممکن می‌سازد. به گفته سازنده فن‌آوری فوکوس فورا انجام گرفته و می‌توانید عکس‌های زیادی را در مدت زمان کمی بگیرید. پس لحظه‌های ناب از دست نمی‌روند که موضوع مهمی برای کاربران حرفه‌ای است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH