نوکیا 6.1 پلاس در Geekbench رویت شد

پس از ارایه گوشی نوکیا X6 توسط HMD Global در چین، طرفداران این برند از عرضه جهانی این گوشی ناامید شدند. با این وجود پس از مدت کوتاهی Juho Sarvikas اعلام کرد که بازخوردهای مثبت، شرکت را مجاب کرده است تا این هندست عرضه جهانی را نیز تجربه کند.

از آن زمان کاربران پیگیر شایعات مربوط به این گوشی بوده‌اند، تا این که در هفته گذشته خبری منتشر شد که در آن آمده بود این گوشی در تاریخ نوزدهم جولای به صورت رسمی عرضه می‌شود و هنگ کنگ اولین مقصد آن خواهد بود. حال انتشار لیست Geekbench موضوع ارایه جهانی این دستگاه را تایید می‌کند.

تا به حال مشخص شده است که این گوشی با نام دیگری تحت عنوان نوکیا 6.1 پلاس عرضه می‌شود و دارای مشخصاتی به مانند همتای چینی خود خواهد بود. البته اندک تغییر این گوشی در حوزه نرم‌افزار است؛ در حالی که سیستم عامل X6 از پوشش نوکیا بهره می‌گیرد، نوکیا 6.1 پلاس به مانند دیگر گوشی‌های جهانی نوکیا، دارای اندروید خالص و ناب خواهد بود.

در حالی که مقدار رم این دستگاه در لیست گیک‌بنچ 4 گیگابایت عنوان شده است، اما انتظار می‌رود مدل 6 گیگابایتی نیز خارج از چین عرضه شود. خوشبختانه تاریخ نوزدهم جولای دیگر یک شایعه محسوب نمی‌شود و به زودی شاهد جدیدترین دستپخت نوکیا خواهیم بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH