ارتقا عملکرد دوربین گلکسی S8 با دریافت جدیدترین بسته به‌روزرسانی

سامسونگ مشغول عرضه به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدیدی برای اسمارت‌فون‌های گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس است. این به‌روزرسانی در وهله نخست، دستگاه را به جدیدترین پچ امنیتی اندروید مربوط به ماه جولای 2018 به‌روزرسانی خواهد کرد. در واقع این 2 هندست، نخستین اسمارت‌فون‌های پرچم‌دار سامسونگ هستند که آخرین به‌روزرسانی‌های حفاظتی و امنیتی را دریافت می‌کنند.

سامسونگ تا این لحظه به‌روزرسانی نرم‌افزاری مذکور را برای گوشی‌های گلکسی S8 و S8 پلاس در برزیل منتشر کرده است. پیش‌تر این به‌روزرسانی برای مدل‌های تحت قرارداد اپراتور ورایزن در ایالات‌متحده نیز عرضه شده بود. تنها مدتی طول خواهد کشید تا به‌روزرسانی دستگاه‌های فوق در سایر بازارهای جهانی نیز عرضه شود.

به‌روزرسانی جدید نه‌تنها دربردارنده آخرین پچ امنیتی است؛ بلکه ارتقا عملکرد دوربین و بهبود پایداری بلوتوث را نیز شامل می‌شود. فهرست تغییرات اعمال شده در این به‌روزرسانی مشخصا به اصلاحات صورت گرفته در قسمت دوربین اشاره نمی‌کند و به منظور آگاهی از این تحولات بایستی منتظر ارایه توضیحات از سوی سامسونگ بمانیم.

به‌روزرسانی نرم‌افزاری نسخه G950FXXS3CRG1 و G955FXXS3CRG1 به ترتیب برای هندست‌های گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس در برزیل منتشر شده است. به‌روزرسانی مذکور به صورت OTA در این کشور ارایه شده و بایستی در آینده‌ای نزدیک برای کلیه کاربرانی که هنوز اعلان به‌روزرسانی را بر روی هندست‌های خود دریافت نکرده‌اند، عرضه شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH