سورپرایز جدید سامسونگ: گلکسی نوت ۹ با رنگ زرد عرضه می‌شود!

گلکسی نوت ۹ بسیار شبیه نوت ۸ است که سال پیش معرفی گردید، اما گویا سامسونگ سورپرایزهای دیگری نیز در آستین خود دارد. اگر شما پوستر تبلیغی نوت ۹ را که هفته گذشته لو رفت، ندیده‌اید؛ اینجا می‌توانید نگاهی به قاب‌های عقب و جلویی آن بیاندازید.

جدا از شکل تقریبا یکسان گلکسی نوت ۹ و نوت ۸، آن‌ها در یک چیز دیگر نیز مشترک هستند: هر دوی آن‌ها با یک قلم S Pen ارایه شده‌اند. با این تفاوت که استایلوس پیشرفته نوت ۹ رنگ نامعمولی دارد: رنگ زرد.

همانطور که در تصویری که توسط ایوان بلس منتشر شده ملاحظه می‌کنید، گلکسی نوت ۹ از یک سنسور اثر انگشت در پشت دستگاه بهره می‌برد و بنابراین این امر باعث می‌شود که گلکسی نوت ۹ اولین اسمارت‌فون سامسونگ نباشد که مجهز به اسکنر اثر انگشت یکپارچه با صفحه‌نمایش است.

به‌علاوه، یک دوربین دوگانه نیز در پشت گوشی به همراه یک فلاش LED و چند سنسور دیگر وجود دارد. همه این‌ها، جای نسبتا بزرگی را در بالای گوشی اشغال کرده‌اند که اصلا خوشایند و مطلوب نیست.

هرچند شباهت بین گلکسی نوت ۹ و نوت ۸ بسیار واضح است اما حداقل در مورد نوت ۹ علاوه بر خود گوشی در مورد S Pen نیز انتخاب‌های رنگ بیشتری وجود دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH