شیائومی می‌مکس 3 در فروشگاه آنلاین JD رویت شد

شیائومی می‌مکس 3 یکی از مدل‌های مورد انتظار از این برند چینی است که مطابق اخبار قرار است در تاریخ 19 جولای به صورت رسمی معرفی شود. با این حال ساعاتی پیش وب‌سایت خرده فروشی JD.com که متعلق به گروه Jingdong Mall است، صفحه مخصوص به این محصول را ایجاد کرده است. اگرچه این فروشگاه قیمت می‌مکس 3 را اعلام نکرده، اما کاربران می‌توانند از هم‌اکنون این محصول را برای خود رزرو کنند.

با توجه به اعلام این وب‌سایت آخرین تاریخ برای رزرواسیون این تلفن همراه، 19 جولای خواهد بود و فروش این اسمارت‌فون از تاریخ 20 جولای آغاز می‌شود. در این لیست می‌توانیم برخی از مشخصات این اسمارت‌فون از جمله باتری، نمایشگر و … را مشاهده کنیم.

در تیزرهایی که اخیرا برای می‌مکس 3 منتشر شده است تنها به استفاده از باتری و نمایشگر بزرگ این اسمارت‌فون اشاره شده و از دیگر مشخصات آن صحبتی به میان نیامده است. برخی می‌گویند این اسمارت‌فون غول پیکر از چیپست اسنپدراگون 710 میزبانی می‌کند. با این حال اطلاعات به دست آمده توسط مراجعی هم‌چون TENAA نشان می‌دهند که این اسمارت‌فون از چیپستی هشت هسته‌ای با سرعت 1.8 گیگاهرتز استفاده می‌کند. از این رو احتمال به کارگیری چیپست اسنپدارگون 636 در آن قوت می‌یابد. این چیپست همان نسخه‌ای است که در ردمی 5 پرو مورد استفاده قرار گرفته است. هم‌چنین می‌مکس 3 حضور یافته در وب‌سایت JD نشان دهنده استفاده این اسمارت‌فون از اسنپدارگون 636 است.

ساعاتی پیش لی جون، مدیر عامل شیائومی در صفحه رسمی خود در وب‌سایت Weibo، رندرهایی رسمی را از می‌مکس 3 منتشر کرد. با توجه به این رندرها شیائومی می‌مکس 3 در رنگ‌های مشکی، طلایی و آبی روانه بازار خواهد شد. هم‌چنین این پست نشان می‌دهد که می‌مکس 3 به نمایشگری با نسبت تصویر 18 به 9 و وضوح فول اچ‌دی+ مجهز خواهد بود. لی جون در این پست منشن mammoth battery# را استفاده کرده که نشان‌دهنده استفاده از باتری بزرگ در این هندست است.

از دیگر مشخصات می‌مکس 3 می‌توان به دوربین اصلی دوگانه تشکیل شده از دو سنسور 12 و 5 مگاپیکسلی اشاره کرد. این سنسور مشابه با چیزی است که در ردمی نوت 5 پرو دیده بودیم. در بخش سلفی می‌توانیم یک سنسور 8 مگاپیکسلی را مشاهده کنیم. انتظار می‌رود می‌مکس 3 در سه مدل با رم‌های 3، 4 و 6 گیگابایت و حافظه داخلی 32، 64 و 128 گیگابایتی عرضه شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH