افشاگری‌ها درباره گلکسی نوت ۹ همچنان ادامه دارد: حالا تصاویری از یک مدل مشکی رنگ!

بگذارید صادق باشیم، سامسونگ برای جلوگیری از افشای اطلاعات و مشخصات دستگاه‌های خود بر روی اینترنت و وب‌سایت‌ها به‌هیچ‌وجه خوب عمل نکرده است. یک نمونه‌اش گلکسی نوت ۹ است که نشان می‌دهد چگونه سامسونگ از آخرین محصول خود در برابر لو رفتن اطلاعات آن محافظت کرده! حالا تصاویری از مدل مشکی رنگ این گوشی نیز فاش شده است، آن‌هم با یک برچسب امنیتی در پشت آن و با دستورالعمل‌های کاملا واضح و روشن!

بر روی برچسب نوشته:  Confidential (استفاده غیرقانونی ممنوع.

نکته جالب اینکه در مقایسه با مدل آبی رنگ و قلم S Pen طلایی آن، که اکثر تصاویر لو رفته مربوط به این مدل بوده، ما در این بین چندان شاهد مدل‌های مشکی رنگ نوت ۹ نبوده‌ایم. با این‌‌حال در پشت گوشی می‌توان در کنار دوربین افقی، یک سنسور اثر انگشت را مشاهده کرد. به‌علاوه، سامسونگ سعی کرده در مقایسه با گوشی‌های قبلی گلکسی مانند گلکسی اس ۹، صفحه بوت گوشی را با بزرگ‌تر کردن عبارت Samsung کمی به‌روزتر کند.

حالا با درز گسترده تصاویر و مشخصات گلکسی نوت ۹ مجبور نیستید تا رونمایی رسمی آن در ۹ آگوست صبر کنید. اما سوال اصلی این است که آیا سامسونگ می‌تواند ما را سورپرایز کند؟ آیا چیز دیگری درباره نوت ۹ وجود دارد که رونمایی رسمی آن ارزش تماشا کردن را داشته باشد؟ ما که فعلا امیدواریم؛ هنوز S Pen گوشی می‌تواند همه ما را شگفت‌زده کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH