لنوو دو نمایشگر هوشمند مجهز به گوگل اسیستنت را برای فروش عرضه می‌کند

فردا دو نمایشگر هوشمند مجهز به گوگل اسیستنت شرکت لنوو برای فروش عرضه می‌شوند. این دو نمایشگر در واقع بخشی از خط تولیدی جدید لنوو به نام Lenovo Smart Display هستند. یکی از نسخه‌ها از پنل ۸ اینچی بهره می‌برد و ۱۹۹.۹۹ دلار قیمت خواهد داشت و مدل دیگر، ۱۰ اینچی بوده و با قیمت ۲۴۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسد.

با استفاده از این نمایشگرهای هوشمند، علاوه بر صدای گوگل اسیستنت قادر خواهید بود به‌طور تصویری نگاهی به پیش‌بینی آب‌وهوا و وضعیت ترافیک بیاندازید و برنامه‌های روزانه خود را بر روی تقویم مشاهده کنید. همچنین با این نمایشگرها می‌توانید تصاویر دوربین‌‌های نصب شده در اتاق‌های مختلف منزل‌تان را تماشا کرده و به ویدیوهای یوتیوب هم دسترسی داشته باشید. البته با خرید این دستگاه، از سه ماه اشتراک رایگان یوتیوب پریمیوم نیز بهره‌مند خواهید شد.

نسخه ۸ اینچی (به رنگ خاکستری) از یک پنل LCD با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل استفاده کرده و یک دوربین واید انگل هم برای انجام چت‌های ویدیویی در آن تعبیه شده است. برای پخش صدا از یک اسپیکر ۱۰ واتیِ ۱.۷۵ اینچی که شامل دو بلندگوی پسیو است، بهره گرفته شده است. مدل بزرگ‌تر (به رنگ بامبو) یک صفحه‌نمایش ۱۰.۱ اینچی LCD با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل دارد که صدای آن از یک اسپیکر ۱۰ واتیِ ۲ اینچی و دو بلندگوی پسیو پخش می‌شود. هر دو مدل معرفی شده، از اتصال وای‌فای و بلوتوث پشتیبانی می‌کنند و مجهز به پلت‌فرم موبایل اسنپ‌دراگون ۶۲۴ با یک پردازنده ۸ هسته‌ای هستند. به‌علاوه از یک رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۴ گیگابایتی نیز در داخل آن‌ها استفاده شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH