کمپانی سونی موفق به فروش بیش از 500 میلیون کنسول پلی استیشن شده است

کمپانی سونی از سال 1994 و آغاز عرضه کنسول پلی استیشن تاکنون، موفق به فروش بیش از 500 میلیون نسخه از مدل‌های مختلف این کنسول شده است.

اگر بخواهیم دقیق‌تر به این آمار نگاه کنیم، باید بگوییم که در حقیقت سونی موفق به فروش 525 میلیون کنسول پلی استیشن شده است. بر همین اساس این کمپانی ژاپنی قصد دارد با ارایه نسخه محدود و خاصی از کنسول پلی استیشن 4 پرو به همراه برخی لوازم جانبی ویژه این رخداد را جشن بگیرد.

از موارد قابل ذکر در خصوص این نسخه ویژه باید به پوسته نیمه شفاف خنک کننده (در رنگ آبی تیره)، 2 ترابایت هارد درایو، یک دوربین پلی استیشن، پایه عمودی و هدست مونو اشاره کرد. این نسخه خاص که با نام PS4 Pro 500 Million Limited Edition شناخته می‌شود، تنها به تعداد 50 هزار عدد در سراسر جهان به فروش خواهد رسید. قیمت این نسخه 500 دلار بوده و عرضه آن از دو هفته دیگر (2 شهریور) آغاز خواهد شد.

چنان‌چه می‌خواهید کنسول کنونی خود را حفظ کنید اما در این جشنواره شرکت کرده و از فرصت‌های آن بهره‌مند شوید، می‌توانید یک کنترلر DualShock 4 را با همان استایل همیشگی و طرحی خاص با قیمت 65 دلار تهیه کنید. علاوه بر این شما می‌توانید یک هدست بی‌سیم نیمه شفاف را که در رنگ‌های آبی تیره یا مسی تیره عرضه می‌شود، با قیمت حدود 100 دلار خریداری کنید. اگر مشتاق به تهیه این محصولات هستید، می‌توانید به وب‌سایت PlayStation.com مراجعه کرده و اطلاعات بیش‌تری در این خصوص و فروشندگان آن کسب کنید.

1 در مورد “کمپانی سونی موفق به فروش بیش از 500 میلیون کنسول پلی استیشن شده است”

  1. ایکس باکس هم با وجود اینکه قدمت ساختش کمتزه ولی تو همین 10 11 سال بیش از 350 میلیون کنسول فروخته یعنی اگه از سال 1994 کنسول می ساخت بیش از 800 میلیون شایدم 1 میلیارد کنسول می فروخت

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH