اپلیکیشن برنده باش

5 دلیل برای اینکه اپلیکیشن برنده باش (برنده شو) را استفاده نکنیم!

برنده باش یکی از اپلیکیشن‌های پرطرفدار این روزهای کاربران ایرانی است که توانسته هزاران کاربر را به لطف حضور محمدرضا گلزار در این مسابقه تلویزیونی جذب کرده و با توجه به شوی چند ده میلیون تومانی که در هر برنامه به راه می‌اندازد، به صورت تصاعدی به تعداد کاربرانش بیفزاید که در این مقاله قصد داریم به زوایای مختلف این اپلیکیشن پرداخته و به دلایلی که استفاده نکردن از اپلیکیشن برنده باش را توجیه می‌کنند، بپردازیم.

ابتدا باید توجه کنید  اپلیکیشن برنده باش که توسط محمدرضا گلزار، بازیگر و سوپراستار سینمای ایرانی تبلیغ می‌شود مربوط به رسانه ملی نیست و عملا یک شرکت خصوصی آن را هدایت و مدیریت می‌کند و تا جاییکه متوجه شدیم صرفا آنتن صدا و سیما توسط یک گروهی خریداری شده و رسانه ملی از این طریق منتفع گردیده است.

اپلیکیشن برنده باش

در ادامه به دلایلمان می‌پردازیم و دوست داریم شما کاربران عزیز نیز در این مطلب با ما گفتگو کنید و دیدگاه خود را بیان نمایید.

1- عملکرد اپلیکیشن برنده باش کُند و طاقت فرساست!

اولین اشکالی که جدا از هر اتفاق دیگر شاهد آن هستیم، کندی قابل لمس و حسی است که در این اپلیکیشن وجود دارد. در تستی که ما برای نوشتن این مطلب انجام دادیم، ثبت پاسخ هر سوال زمان‌بر بود و عملا پاسخ به 5 سوال تستی زمان زیادی را از ما گرفت. بدین ترتیب می‌توان گفت که مسئولین اپلیکیشن برنده باش پیش بینی حضور گسترده کاربران را علی‌رغم تبلیغات فراوان‌شان انجام نداده‌اند.

گفتنی است که تست نگارنده این مطلب در حوالی 3 بامداد بوده و عملا بایستی خلوت‌ترین زمان این اپ در طی 24 ساعت باشد! در ضمن این کندی سرور را اگر کنار زمان‌مند بودن هر سوال بگذاریم، خدای نکرده به نتایج خاصی می‌رسیم که اصلا قصد نتیجه گیری از آن را نداریم!

اپلیکیشن برنده باش

2- علی‌رغم همه تبلیغات و القائات، اپلیکیشن برنده باش رایگان نیست!

قطعا شما هم مثل ما تصور می‌کردید که جوایز چند ده میلیون تومانی این برنامه از طریق اسپانسر یا هزینه شخصی پرداخت می‌شود و شرکت کنندگان صرفا از طرق پاسخ‌دهی رایگان به یک سری از سوالات امکان حضور در این برنامه را دارند ولی زهی خیال باطل که تصور ما و شما اشتباه بوده است!

کاربر در اولین استفاده صرفا 5 شانس رایگان برای حضور در اپلیکیشن برنده باش را داشته و پس از پاسخ‌دهی اشتباه به 5 سوال می‌بایست بسته‌های مختلف 2500 تا 20 هزار تومانی این اپ را خریداری کند که هر کدام امکان حضور دوباره متفاوتی را به شما اعطا می‌کنند!

اپلیکیشن برنده باش

برای رسیدن به اعداد میلیونی امتیازات شرکت کنندگان در برنامه تلویزیونی بایستی هزینه‌های هنگفتی پرداخت شود که در صورت به ثمر نشستن آن طبیعتا هیجان برنده شدن در برنامه به آن مقداری نخواهد بود که عملا در تلویزیون وانمود می‌شود! ( تعدادی از شرکت کنندگان حتی با صفر تومان از برنامه خارج می‌شوند!)

از سوی دیگر ده‌ها هزار نفر کاربری را تصور کنید که قطعا به مرحله 4 نفر آخر نمی‌رسند و عملا هر کدام در صورت هزینه کرد 10 هزار تومانی به سود میلیاردی برای برگزار کننده تبدیل خواهند شد که فی نفسه اشکال نداشته ولی تضاد آن با تبلیغات انجام شده قطعا مشکل بزرگی است. همچنین یک سوال بزرگ اینکه اگر این یک گونه‌ای از قمار یا شبکه هرمی یا هر موضوع مشابه این چنینی نیست، پس چیست؟

اپلیکیشن برنده باش

3- مالکیت اپلیکیشن برنده باش در ابهام!

به طرز عجیبی مسئولین این اپلیکیشن روی استفاده از شهرت محمدرضا گلزار اصرار دارند و نشانه خاصی از شرکت پشتیبان این اپ نیست. یک شماره تلفن که طبیعتا با هزینه اندکی قابل تامین است و به جز آن هیچ راه ارتباط مطمئنی در سایت این اپلیکیشن مشاهده نمی‌شود.

جدا از راه‌های ارتباطی آیا نباید مردم با شرکت یا پشتیبان اصلی یک اپلیکیشن که میلیاردها تومان به حساب آن واریز می‌کنند، آشنا شوند؟ طبیعتا با توجه به شناخت ما از موارد مشابه مانند پولیک و… نگرانی‌ها را پیرامون این اپلیکیشن بیش از پیش می‌کند که نیازمند شفاف سازی هر چه بیشتر توسط روابط عمومی این برنامه است.

نکته دیگر، در سایت اصلی این اپلیکیشن است که دامنه آن متعلق به یک فرد بوده و ابهامات پیرامون فعالیت برنده باش و پشتیبان آن را بیش از پیش می‌کند؛ چرا که در صورت رسمی بودن فعالیت این سایت علاوه بر وجود نماد الکترونیکی می‌بایست مشخصات یک شرکت حقوقی در whois دامنه آن وجود داشت نه یک شخص حقیقی با اطلاعات کاملا متفاوت نسبت به اطلاعات تماس برنده باش!

4- رتبه‌بندی و رقابت در اپلیکیشن برنده باش کاملا مبهم است!

از دیگر اشکالات پیرامون اپلیکیشن برنده باش، ابهاماتی است که در رتبه‌بندی آن مشاهده می‌شود. در حال حاضر شرکت کنندگان در مسابقه حضوری و در مرحله نهایی صحبت از امتیازات چند میلیونی می‌کنند و در اپلیکیشن نیز طبق آمار و اطلاعاتی که وجود دارد، بعضی از کاربران به امتیازات این چنینی رسیده‌اند ولی یک حساب و کتاب ساده با امتیازات هر سوال و زمان موردنیاز برای هر کاربر، به ابهام بزرگی برخورد می‌کنیم که آیا یک نفر با 24 ساعت فعالیت مداوم در طی حتی 60 روز فعالیت امکان رسیدن به اعداد این چنینی را دارد؟

سوال دیگر اینکه آیا با توجه به امتیازات در حال صعود کاربران چند میلیونی، برای کاربران تازه وارد نیز امکان حضور در برنامه وجود خواهد داشت؟ این سوال از آنجایی مطرح می‌شود که برای رسیدن به اعداد نفرات اول که طبیعتا ثابت نخواهند ماند، نیازمند فعالیت حداقل 3 ماه یا بیشتر است و در صورت ثابت ماندن امتیازات نفرات ابتدایی، آیا تضمینی به موضوع برقرار بودن اصل برنامه وجود دارد؟

اپلیکیشن برنده باش

با توجه به حضور 8 نفر در هر هفته، آیا با رسیدن کاربران تازه وارد در سه ماه آینده به اعداد مذکور باز هم فرصت به حضور در مسابقه اصلی خواهد رسید یا به بهانه‌های مختلف از حضورشان جلوگیری می‌شود؟ بازهم تکرار می‌کنیم که قطعا هر نفر جلوتر از شما که کاربر جدید هستید، شانس بیشتری در سه ماه آینده خواهد داشت و به نظر می‌رسد این رشته بی پایانی است که صرفا یک برنده دارد و آن شرکت و صاحب امتیاز این مسابقه است!

5- سوالات اپلیکیشن برنده باش بسیار سخت و متفاوت نسبت به تلویزیون!

شاید این دلیل عجیب‌ترین بخشی است که برای استفاده نکردن از اپلیکیشن برنده باش می‌توان نام برد. قطعا اگر بیننده مسابقه تلویزیونی باشید، می‌دانید که سوالات محمدرضا گلزار به قدری ساده است که همه را به این توهم می‌اندازد که “من قطعا برنده 200 میلیون تومان می‌شوم!” ولی این توهم با همان سوال اول اپلیکیشن به باد می‌رود، چرا که سوالات به قدری سطح بالا (نسبت به برنامه تلویزیونی) طراحی شده که بسیاری از آن‌ها در زمان محدود 30 ثانیه‌ای قابل پاسخ‌دهی نیست!

سختی سوالات ما را به سمت و سوی یک شائبه بزرگ می‌برد و آن هم تمایل مسئولین برنده باش برای خرید بسته‌هایی است که در ظاهر اجباری نیستند!

231 در مورد “5 دلیل برای اینکه اپلیکیشن برنده باش (برنده شو) را استفاده نکنیم!”

  1. جناب گلزار باعرض سلام وخسته نباشید
    بنده اطمینان دارم این پاسخها کارشخص آنهم یک یاچندنفرنیست چون بانصب اپلیکیشن وهزینه ای حدود ۱۵۰.۰۰۰تومان گوشیم آلوده به بدافزارشده ودرحال احتضاره به جناب عالی بدبین نیستم چون شماواقعاهنرمندی بازیگری.هنرپیشه ای.سوپراستاری.نه ازنظرمادی به مجری گری نیازداری ونه به تلویزیوین برای معروفیت ودیده شدن .اکثرهنرمندان ما مردمی بوده اند شماهم مردمی هستید.اکثریت قریب باتفاق شرکت کنندگان درمسابقه هم تقریبابابنده هم نظرندچون نظراتشان را دیدم لطفا تحقیق کنیداگرازمحبوبیت شماسوءاستفاده شده (که شده )وازشما پلی برای خالی کردن جیب ده ها هزار نفر ساخته اند( که ساخته اند) باترک برنامه خودرا مبرا وسودجویان را رسوا کنید.چون تقریبابیشترشرکت کنندگان فهمیده اندکه مسابقه از روال عادی خارج شده است که افرادی با ۵.۰۰۰.۰۰۰ امتیاز تقلبی فقط به مسابقه راه پیدامیکنندوبا آنهمه کمک ومساعدت مشهود شما دست خالی وسرافکنده مسابقه را ترک میکنند چون روبوطشان همراهان نیست وچیزی در چنته ندارند

    2
    34
      1. شما بهتره تو صفحه های اجتماعی خودتون مسئله رو بازگو کنید کسی که از این برنامه درامد میلیاردی کسب میکنه ب من و امسال شما بهایی نمیده
        ممنون از همتون عزیزان منم صد درصد توجیه و منصرف شدم

      2. خوشم میاد که بخاطر عشقی که به گلزار داری هیچ رقمه نمیتونی این حرفا رو باور کنی آخرشم میگی شاید خودش نمیدونه

  2. سلام اینجانب با سرعت بالا و گاهی به تنهایی و گاهی به کمک دوستان مسابقه را ادامه دادم ظرف چهار روز به رتبه ۵۸ رسیدم و متوجه شدم میتوان امتیاز نفرات اول تا دهم را مشاهده کرد متوجه شدم امتیازات غیر منطقی و دست نیافتنی می باشد.و ادامه مسابقه بیهوده است.

    1
    27
  3. سلام درمسابقه ازدقیقه اول روزپنجشنبه مورخ ۹۷/۸/۲۴بادخترم شرکت کردیم وکلانوبتی۵ ساعت خوابیدیم وتاروزشنبه ساعت۱۲مورخ ۹۷/۸/۲۶ظهرچهارصدهزارامتیازجمع کردیم دویستوپنجاه هزارتومان هزینه کردیم وقتی دیدم نفراول دومیلیون وچهارصدامتیازاورده گفتم کلکی توکاراست حساب کردمدیدم ان نفربایددرهر۹ثانیه یک سوال راپاسخ دهدکه با این سوالات سخت که گاهی خواندن خود سوال۱۰ال۱۵ثانیه وقت میبرداصلاامکان نداردحتماکلکی درکاراست ای پیام راگذاشتم برای روشن شدن مردم امیدوارم مردم اشتباه مراانجام ندهندبااینکه دوماهه بیکارم اینهمه پول دادم ولی زهی خیال باطل ممنونم

    1
    45
  4. با سلام داشتم امتیاز گیری نفر اول. رو رصد میکردم در عرض ده دقیقه تقریبا بیش از 80 هزار. امتیاز کسب کرد که اصلا امکان پذیر نیست شما بایستی در هر دقیقه 8 سوال درست بدی یعنی هر 8 ثانیه یک سوال که فقط خوندن برخی سوالات بیش از 8 ثانیه زمان،می بره در حالی که طرف همه سوالات هم بلده باشه بازم نمیتونه به هم چین امتیاز بالایی برسه
    فکر کنم برخی ها یا اپلیکیشن رو هک کردن یا کاسه ای زیر نیم کاسه است

    1
    33
  5. من تو برنامش شرکت کردم و ۲۲۰ هزار تومن ضرر کردم توی یک ۵ روز بخدا فقط ۱۲ ساعت خوابیدم بقیش بیدار بودم و با اینکه ۷۰۰ هزار امتیاز جمع کردم و تا نفر ۴۸ خودمو رسوندم از اون پایین تر رتبم نمیرفت همش تقلبه و به کسی پیشنهادش نمیکنم من باید به مسابقه میرفتم…..

    2
    35
  6. باید از شرکت گروهی افراد با یک شماره موبایل جلوگیری بشه! همه جوره دارن ازجیب مردم میدزدن. اون از مسابقه که نقطه های امنشو جوری کردن که نتونی مثل قبل برنده بشی، اینم ازاپلیکیشن که تعداد سوالات بسته بیگ بنگ رو کم کرده و دریافت سوال رایگان رو مثل دیدن تبلیغ قطع کردن. خلاصه هرطرفو نگاه میکنی یه دارن جیب مردم رو خالی میکنن، اونم حسابی.
    دوستان درچه روزی از هفته امتیازها صفر میشه و افراد برتر انتخاب میشن؟

    1
    15
  7. درود ، من هم با نظر خیلی از دوستان که گفتند برنامه اشکالات و ابهامات زیادی داره موافقم و همچنین در مورد اپلیکیشن که سوالات کاملا تخصصی میپرسه و بسیار سخته/ من بسته 20 تومانی خریدم ولی سوالات اضافه نشد و هرچه پیگیری کردم بی فایده بود / دوستی هم که در مورد شکایت کردن به صدا و سیما صحبت کردند انگار تو ایران زندگی نمیکنند که بدونند اینجا شکایت مردم از نهادها و ارگانها به جایی نمیرسه و فقط وقتت هدر میره

    3
    34
    1. دوست عزیز اولا علت اینکه من در این مسابقه هزینه نکردم بخاطر همین بود که بهش اعتماد نداشتم گفتم شاید سرکاری یا کلاه برداری باشه/ دوما شما به حرفات دقت کن چقدر پارادوکس داره همین باعث تعجب من میشه و فکر میکنم شماها دارین دروغ میگین چون داری میگی این مملکت پر از دروغ و کلاهبرداریه و شکایت راه به جایی نداره بعد از یه طرف بازم در این شرایط بی اعتبار و ناامن راحت اعتماد میکنی و میری سیصد چهارصد هزار تومن یا بیشتر خرج مسابقه میکنی تو که میدونی شاید پولت خورده بشه برای چی بازم هزینه میکنی؟خب یعنی چی منتظری شاید معجزه بشه؟

      4
      23
  8. بسیار برنامه ی خوب و سالمیه بیخود ازش ایراد نگیرید من خودم اسفند 96تو مسابقه ی نما به نما شرکت کردم وبرنده شدم الان آبان ماهه و یک ریال به حسابم واریز نشده حداقل برنده شو پول برنده رو همون لحظه میده مثل کلاهبردارای نما به نما نیست که از همه طرف شرکت کنندگان رو میچزونن و یک ریال هم نمیدن

    57
    5
  9. میگم نظرتون چیه هرهفته پولای جمع شده از شرکت کنندگان رو بین شرکت کنندگان همون هفته به قید قرعه تقسیم کنه دیگه چه کاریه ایقدر وقت خودمونو برا پاسخ دادن سوالات تلف کنیم .آخه مرد حسابی کسی حاضر میشه همینجوری هزارتومن به کسی بده که این برنامه صد میلیون تومن روراحت بخواد بده بنده خودم شرکت کردم اتفاقن خیلی هم شفاف و روشنه البته برای بدست آوردن صدمیلیون تومن باید هم هزینه کنی هم تلاش و تمام این ایراداتی که تواین مطلب گرفتید هیچکدومش به برنامه ی برنده شو وارد نیست و خیلی هم برنامه خوبیه

    68
    18
  10. سلام دوستان/ من میخواستم اینجا انصاف رو بگم/ اولا تا حالا از آقای گلزار هیچوقت ندیدم مثل بقیه سلبریتی ها به اسلام توهین کنه یا مثلا بره از همجنسگراها اسقبال کنه چیزایی که تو بقیه بازیگرها دیدم و بخاطر این ویژگی بهش خیلی علاقه دارم / در مورد مسابقه برنده باش چند تا انتقاد دارم اول اینکه روند طرح سوالات عادلانه نیس برای بعضی شرکت کنندگان سوالات اولشون خیلی سخته / دوم اینکه منبع سوالات رو مطرح نمیکنند مثلا دو سه مورد سوال در برنامه پرسیده شد که هرچی اینترنت سرچ کردم نبود مثلا یکیش همین سوالی که گفت کدام میوه است که یک تکه از آن گوشت زبان رو از بین میبرد/ سوم اینکه آقای گلزار گفت در این مسابقه همه برابرند ولی آقای منوچهر هادی و همسرش دو نفره در این مسابقه شرکت کردند و این اصلا عدالت نیس چون دو نفره شرکت کردن خودش یه گزینه کمکی محسوب میشود/ اما در مورد اینکه میگن در این مسابقه آشناهاشون رو میارن میخواستم بگم با عقل جور در نمیاد چون وقتی آشناشون رو بیارن هیچوقت انقدر احمق نیستند که بدون هماهنگی باهاشون ازشون سوال کنند چون باید این احتمال رو بدن که نتونه سوال رو جواب بده و دستشون جلوی مردم رو بشه و اینکه اگه مردم مالباخته شدن چرا نمیروند صدا سیما شکایت کنند و سکوت کردند؟ من احتمال میدم شاید چون مسابقه مخاطب زیاد داره بعضی ها برای ریزش مخاطب و به قولی برای اینکه دست زیاد نشه این شایعه ها رو راه انداختن / خود من به شخصه هزینه ای برای این مسابقه ندادم چون اطلاعات عمومی ضعیفی دارم

    53
    8
  11. بنده هم این برنامه رو نصب کردم. اما چند نکته: 1- برنامه رو هر گوشی ای نصب نمیشه، رو برخی دیگه مثل گوشی من نصب میشه اما اجرا نمیشه و نهایتا بعد از کلی آزمایش و خطا بالاخره رو یه تبلت نصب کردم. 2- سوالات اپلیکیشن به طرز وحشتناکی سخت و غیرمنطقی هستند بالا رفتن سرانه مطالعه برای دانستن اینکه مثلا کوه ارواح لقب کدام کوه است چه فایده ای میتونه داشته باشه؟…یا اینکه موزه اشلوس در کدام بنای کرملین روسیه قرار دارد. آخه دانستن جواب این سوال چه دردی از جامعه درمان میکنه؟ 3- برخی سوالات فاقد گزینه پاسخ هستند و کسی هم در این زمینه پاسخگو نیست. 4- برخی سوالات گزینه مشابه دارند. مثلا سوال پرسیده فیلم فلان ساخته چه سالی است؟ پاسخ مثلا سال 1392 است بعد دو تا گزینه 1392 تو پاسخ هاست…خخخ. 5- نحوه دعوت از افراد برتر کاملا مبهم است. مثلا معلوم نیست یک شرکت کننده که 5 سال اول را با سلام و صلوات و کمکهای توهین آمیز گلزار جواب داده و به نقطه امن اول رسیده چطور توانسته اون سوالهای بسیار سخت اپلیکیشن رو جواب بده؟ و هزار ….سوال و نقص و ابهام بی جواب دیگر

    1
    53
    1. نود درصد این حرفهایی که در نقد این برنامه گفته شد درسته ولی کاش میشد این صحبتهارو در جایی مثل اینستا یا تلگرام منتشر کنیم که نسبتا همه ببینن و ریشه این کلاهبرداری کنده بشه موافقاش اینکارو بکنن

      1
      19
  12. سلام منم دیشب یه بسته 20تومنی گرفتم ولی شارژ نشد خدا رو شکر که خیلی زود ملتفت شدم که یه جای کار می لنگه
    حیف وقتی که پای این برنامه گذاشتم و هی بسته خریدم

    1
    32
  13. مطلب دیگه وجود خانمهای با چهره خاص در استودیو هستش که همیشه پشت محمدرضا گلزار تو صحنه دیده میشن.نمیدونم اتفاقی هستش یا عمدی.

    5
    26
  14. دوستان پولتون رو دور نریزید.
    من قشنگ پونصد هزار تومن خرج کردم. خدا شاهده ۲۴ ساعته با کمک دوستام میزدیم ولی حتی نزدیک ۵۰ نفر اول هم نشدیم. تازه ما خیلی خیلی خوب جواب دادیم. اول اینکه نفرات اول اصلا معلوم نیست چطور انتخاب میشن. ماها با همکاری هم سه‌نفری بدون وقفه جواب میدادیم حتی به خدا قسم نمیخوابیدیم بعد میدیدم امتیازمون بعد از ۲۴ ساعت میشد ۱۴۰۰۰۰. بعد میدیم نفرات اول روی یک میلیون امتیاز هستند!!!!!!!!!! بخدا آرتوروز گردن و سردرد گرفتیم انقدر پاش وقت گذاشتیم ولی فایده نداشت. پول بی زبونمون هم رفت. نکته دوم اینه که نود درصد سئوالات اپلیکیشن وحشتناک سخت هستن. بخدا هیچ ربطی به اطلاعت عمومی نداره. تخصصی ترین سئوالات رو در زمینه های پزشکی ، حقوق، سینما،ورزش، تجارت، سیاسی، روانشناسی، باستان شناسی، جغرافیا، فناوری اطلاعات، تاریخ، فرهنگ، فلسفه، ادبیات، عرفان و هزار تا کوفت دیگه میپرسه. چه کسی پیدا میشه که همه اینها رو بصورت واقعا تخصصی جواب بده. میپرسه کاخ الیزه توسط چه کسی و در چه سالی ساخته شده و چند تا ستون داره. میپرسه مهدوی کیا در سال۱۳۷۳ در کدام بازی پرسمولیس در چه دقیقه ای گل زد؟ میپرسه هسته اصلی ریبوزم میتوکندری از کجا سرچشمه میگیره و روی غشای سلولی چه جاندارانی تاثیر داره؟!!!
    از من میشنوید فریب این باند مافیایی رو نخورید. خدا میدونه میلیاردها تومن درآمد دارن و بهترین بیلبوردهای تهران رو برای تبلیغاتشون اجاره کردن بعد سر بدبختی مثل من که کارمند هستم رو شیره میمالن و پول و وقتم رو به باد میدن.
    من فریب خوردم. شما نخورید. یاعلی

    1
    153
  15. سلام دوستان.فقط و فقط باید تحریم کنیم این برنامه رو. با یه حساب سر انگشتی میشه سر در آورد که این برنامه کلاه برداریه… شخص کله گنده ای که کمون میکنم از مهره های شبه نظامی باشه پشت این قضیه هستش…از گلزار با دستمزد بالا کمک خواستن و حتی صدا و سیما رو خریدن که برنامه حتما اجرا شه… لطفاً هر کسی هر جور که از دستش بر میاد اطلاع رسانی کنه تا سایر هموطنان چندر غاز سرمایه ای که دارن رو هدر ندن….گلزار تو دیگه چرا؟؟؟ واقعا سرانه مطالعه با این شو تلویزیونی می‌ره بالا؟؟؟ التماس تفکر

    1
    41
  16. به نام خدا سلام بر دوستان .من صحبت تمام شما دوستان را خواندم .ولی اگر واقعا مشکلی هست چرا مسئولین صدا سیما رسیدگی نمی کنن . .چرا تمام کسانیکی شاکی هستند این مطالب رو به مرجعش نمیرسون . تمام این صحبت‌ها فقط در حد یک ادعا هست اگر واقعا موردی هست . یک نفر که واقعا حقش خورده شده شکایت کنه اینقدر خوب نیست .چیزی که فقط در حد یک ادعا هست کشش بدهید لطفا اقدام کنید وشکایت خود را به شبکه برسونید . وانقدر پشت دیگران بدون هیچ مدرکی صحبت نکنید .لطفا

    44
    16
    1. مسئول کجا؟خخخخ واژه مسئول زیبا بود مگه اینجا کلا مسئول هم داره اینجا ایرانه ایران خخخ

      2
      24
    2. مشکل ما اینکه پیگیری نمیکنیم.اگه هر نفر که شکایت داره یه تماس با صدا سیما بگیره صداشون به جایی میرسه ولی همیشه ما میگیم من تنها چه فایده دارم و هیچ شکایتی به سازمان مربوطه نمیرسه و خلاف کار به کارش ادامه میده.امر به معروف و نهی از منکر همینه که به هممون واجبه.کاش همه بهش عمل کنیم.

      3
      12
    3. دوست عزیز من بشخصه پولم در این برنامه هدر رفت سوال خریدم و همش میپرید زنگ زدم گفتن پیگیری میکنیم دو ماهه خبری نیست ب نظر شما ارزشش رو داره من از شهرستان بیام تهران بخاطر ۵۰۰ هزار از اینا شکایت کنم؟ والا باید چند میلیون دیگه هزینه کنم تا فقط شکایتم ثبت بشه آخرشم ب جایی نمرسم

  17. الان که گزینه گروهی رو حذف کردن چطور یه شخص میتونه 5 ملیون امتیاز در 5 روز جمع کنه ؟ حتا اگه به تمام سوالات در 24 ساعت شبانه روز پاسخ بده اینکار به 400 ساعت زمان نیاز خواهد داشت در حالیکه 5 روز 120 ساعته ! حتما یه جای کار میلنگه…یعنی چندتای اول از خودشون هستن بقیه باید عین گوسفند دنبال اونا بدون! هیشکی هم پاسخگو نیست یعنی نمیتونید تهیه کننده رو پیدا کنید و یقشو بگیرید

    7
    73
  18. سلام اگه بخواین به این مسابقه دعوت بشین باید یه اکیپ پنجاه نفری جمع کنین و این اپلیکیشن رو با یه شماره و یه ایمیل رو همشون نصب کنین.بعد با احتساب صد امتیاز واسه هرسوال اگه هرنفر در روز دویست تا سوال رو جواب بده در پنج روز تقریبا پنجاه هزار تا سوال جواب داده میشه و هرسوال صد امتیاز داره.که امتیاز نهایی میشه پنج میلیون و الان نفر اول چهار میلیون امتیاز داره.اونوقت دعوت میشین و فقط یکیتون که شماره تلفن و ایمیل ماله اونه باید بره اونجا.که این تقریبا زمان بر و هزینه بره.برای خرید پنجاه هزار سوال حساب کنید چقد پول میخواد با قیمت بسته هاش اگ مشاهده کنین.برای جواب دادن هم با یه گوشی دیگه برین گوگل زود سرچ کنین.اگه دختری هست که عقده ی دیدنه محمدرضا گلزار رو داره یا اگه پسری هست که آرزوی پولدار شدن و مشهور شدن رو داره باید این کارارو بکنه.من ک حوصله و وقتشو ندارم تصمیم با شماست

    6
    88
  19. من هم منصرف شدم..
    با کمی دقت در آرم برنامه میشه متوجه شد که این سود ب حساب چه کسایی واریز میشه
    هرچند که فکر نمیکنم آقای گلزار هم اطلاع دقیق داشته باشند وگرنه نمیگذاشتند که از ایشون ب عنوان یک سرپوش سواستفاده بشه.
    متاسفم.

    12
    32
  20. با سلام و تشکر از اظهار نظرهای دوستان.نکته منفی دیگه اینکه در هنگام نصب نسخه جدید،اپلیکیشن درخواست دسترسی به فایلهای گوشی شما نظیر گالری و مدیا و غیره رو داره.یه اپلیکیشن پرسش و پاسخ چه نیازی به این فایلها داره؟

    1
    84
  21. چرا کسایی که قبلا شرکت کردن بازم شرکت میکنن و افراد برتر میشنو بازم تو برنامه راه میدین شاید یکی دیگه ب این پول نیاز داره چرا حق بقیه روضایع میکنین و پولامونم ب باد میره؟! یکم منطقی باشیم ??

    3
    58
  22. ممنون بابت اطلاع رسانی تون؛ من هم به هوای نصب اپلیکیشن تو گوگل سرچ کردم که چشمم به مطلب شما خورد؛ واقعا متشکرم که باعث میشید هزاران نفر دیگه مثل من فریب نخورن???

    2
    101
  23. میدونی چراگلزاررو آوردن؟چون 90درصددختراو30درصدپسراازجذابیت وتیپ این فرد هلاک میشن وآرزوشونه گلزار یه لبختدبهشون بزنه.امان ازعقده بعضی دختراوخانومها امان….

    16
    81
    1. تقریبا درسته
      ولی من ی سوالی از آقای گلزار دارم( بپرسم آقای گلزار)
      شما آقای گلزار تو یکی از برنامه هاتون گفتید ک پدرتون ( شریف )ب شما نصیحتی کرده بود ک پسرم بدنتو همیشه سالم نگه دار ایا فقط سالم نگه داشتن بدن همینه ک مثلا سیگار نکشی یا تندرست باشی
      نمیشه این جوری تعبیرش کرد ک باعث نشی از طریق شما مردم رو فریب بدن ….شما پاک از نظر ما

      3
      5
  24. ممنون از شما میخواستم نصب کنم و.شرکت کنم در برنامه برنده باش با راهنمایی شما به نتایج خیلی خوبی رسیدم و از شرکت منصرف شدم

    3
    99
  25. اپلیکیشن 200 هزار شرکت کننده داره و برنامه هر هفته تعداد انگشت شماری رو میاره. همین دلیل منطقی ای هست که توی سمت این مسابقه نرفت. حالا دوز و کلک هاش هم به کنار.

    6
    45
  26. سلام، با یه حساب کتاب ساده از نحوه امتیاز دهی سوالات به خیلی از مسائل پی می برید، این شرکت به حدی درآمد داره از این برنامه که قطعا با یک مبلغ اغوا کننده به شبکه 3 رضایت اونا رو جلب کرده ، چرا باید یک شرکت خصوصی انقدر ناعادلانه درآمد داشته باشه…
    لطفا کمی تامل و کمی تفکر ،

    2
    56
  27. والا نمی دونیم چکار کنیم دوست داریم شرکت کنیم ولی می ترسیم سوالاتمونم سفر شدن ولی بازم دوس داریم ادامه بدیم

    11
    20
    1. این دقیقا همون شگردی که امثالی مثل گلزار ازش استفاده میکنن و پول هنگفت به جیب میزنن. از نقطه ضعف مردم استفاده کن و پول پارو کن. بعدشم به ریش مردم کم عقل بخند

      5
      39
  28. من هم شرکت کردم پول هم خرج کردم ولی سرعت نرم افزار خیلی پایینه زنگ زدم گفتم پولمو پس بدین گفتن که نمیشه رفتم شکایت کردم به زودی در برنامه رو تخته می کنند همشون دزد هستند کثافتا

    2
    96
    1. تو چقدر ساده ای. این باند از این سفره تا همین الانش بالغ بر چندده هزار میلیارد تومن پول درآوردن. به نظرت چه کسی میتونه در مغازه شون رو تعطیل کنه؟ هرکس بهشون گیر بده با مبلغی راضیش میکنن. این شرکت تونسته در دو شب تعطیل هفته در بهترین ساعت در پربیننده ترین شبکه آنتن صدا و سیما رو بگیره و بهترین و گرونترین بیلبوردهای تبلیغاتی تهران رو اجاره کرده. اونوقت تو دلت خوشه با شکایت تو درش رو تخته کنن؟؟؟

      3
      81
    2. خدا وکیلی این صحبتی که میکنید،که گلزارو،دختراوخوش تیپی!!! من خوش تیپی تو ایشون نمیبینم، واقعا آدم متاسف میشه مطالب شماهارو میخونه،هر مشکلی هست بنویسید،از خانم ها مایه نذارید،خیلی وقته که خانمها تکلیف خودشونو میدونن شما لطفا ببین مشکلت کجاست همونو مطرح کن.

      5
      1
  29. کسانی که از این برنامه انتقاد کردن دلایل منطقی قوی ارائه کردند ولی کسانی که ازاین برنامه حمایت کردند فقط حرف های چرت و پرت و با کمترین منطق رو ارائه دادن که شاید از عوامل خوده برنامه باشند یا صرفا کشته مرده های محمدرضا گلزار حالا خانوم ها به کنار شما برادر گرامی اینقدر از گلزار تعریف نکن زشته مردم خیال بد میکنند

    6
    153
  30. آقا اصلا هیچ تم توانمندی پشت این اپلیشکین نیست. شخصا بسته ۲۰ تومنی خریدم و اپلیکیشن کراش کرد وقتی با شماره پشتیبان تماس گرفتم گفت در حال بررسی و رفع هستیم دو ماه هست هنوز برطرف نشده و روی خیلی از گوشی ها کار نمیکنه اصلا.

    2
    48
  31. همش دروغه..الان با این سوالای عجیب غریب این اپلیکیشن سرانه مطالعه میره بالا؟؟؟؟شما کتابخونه ملی رو هم حفظ باشی نمیتونی خیلی سوالا رو جواب بدی..اقای گلزار و مسئولین این برنامه اگر دلشون به حال سرانه مطالعه میسوزه میتونن با این پولی که بذل و بخشش میکنن مثلا،کلی کتابخونه بسازن

    10
    77
  32. سلام من خودم در مدت سه روز با صرف هزینه 30 هزار تومن، 450 هزار امتیاز جمع کردم ولی از نفر 105 ام نتونستم پایین بیام. نمیدونم چرا

    4
    53
    1. ذوالفقارمحمدی

      میشه بفرماییدچطوری بامبلغ۳۰هزارتومن که میشه ۳۶۰تاسؤال بخری ودرصورتیکه همه روهم درست جواب بدی باتوجن به اینکه هرسؤال درست۱۰۰امتیازداره تازه میشه۳۶۰۰امتیازت!!بعدشماچطور۴۵۰هزارامتیازگرفتی!!!!!!؟؟؟؟؟دوست عزیز استدعادارم،خیلیاهستن که ازدیدگاهای امثال شمااستفاده میکنن و تصمیم نهایی رو بعدازمطالعه دیدگاههای شماهامیگیرن،پس مسخره بازی و هوایی حرف زدن رو کناربگذارید واونچیزی رو که میدونین به دیگران منتقل کنید!

      2
      5
  33. میگم شما به قول آقای گلزار بهتره یکم سرتون تو کار خودتون باشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    عجب هااااا. انگار سوگند یاد کردین …

    139
    21
    1. اولا اگه سرت کلاه می گذاشتن اینجوری دفاع از کلاهبرداری نمی کردی دوما مملکت قانون داره و فرقی نداره که گلزار باشه یا هر کس دیگر اگر شریک کلاهبرداری هستند باید محاکمه شود

      7
      87
    2. سلام واقعا یه جاهای کار میلنگه به نفراتی که میخواین تو مسابقه شرکت کنن توصیه میکنم اصلا شرکت نکنن خود من ۷۰۰ تومن تو این مسابقه خرج کردم ولی انگار نفرات اول تا دهم از یه سیاره دیگه جواب میدن هرچی درست جواب میدی بازم بهشون نمیرسی نرم افزارشم که خودش هی سوالها رو رد میکنه ۵۰۰۰۰تا امتیاز گرفتم دیدم نمیرسم منصرف شدم الانم کلی سوال دارم که نه پولشو برمیگردونن نه میشه برا کسی فرستاد دیشب نفر هشتم؛ ۳میلیون امتیاز داشت میشه روزی ۴۲۸۵ سوال که اگه یه نفر ۲۴ ساعت شبانه روز بیدار باشه باید دقیقه ای ۳ تا سوالو درست جواب بده تا به این امتیاز برسه با این سوالاشون که اگه خود طراح سوالم بیاری نمیتونه تو یه دقیقه ۳ تا درست جواب بده! من خودم یه ماه بود درس میخوندم تا توی مسابقه شرکت کنم با خودم میگفتم با این شرکت کننده ها که بعضی هاشون به زور دو تا سوال جواب میدن حتما برنده میشم ولی حالا میبینم اصلا نمیتونم با این وضعیت توی ۸ نفر باشم کلا هدر دادنه عمره *فقط یا باید پارتی داشته باشید یا گروهی و شبانه روزی شرکت کنین کلا اگه میخوان پولتونو دور بریزین شرکت کنین

      1
      56
      1. بابا این خیلی کلاهبرداری عظیمیه بدترین نوع کلاهبرداری کلاهبرداری قانونی و از طریق ابزارهاییه که مردم بهشون اعتماد دارن اونم رسانه ملی و پشت حرف هایی از قبیل کمپین حمایت و کمک به بدبخت بیچاره ها و … جرمت رو بپوشونی

        3
        31
      2. متاسفانه منم همچین غلطی کردم و شرکت کردم ماهها و هفته ها تلاش تا تونستم ب برنامه راه یابم تا 4میلیون دقیق یادمه گذاشتم بیشترم شد دیگه یادم نمیاد رفتم اونجا شرایطزقبلش و سالن اونقدر استرس زا هست نمیزارن جم بخوری در اتاق و روت کلید میکن یه دستشوی بخوای بری یکی میندازن دنبالد خلاصه استرسم بالا بود ن ذره ای قدرت تفکرو تمرکز داشتم ن ارامش به نقطه امن اول نرسیدم من خودم اون اویل طرفدار پروپاقرص برنامه بود کسی جرات داشت ب برنامشون پیشم حرف بزنه
        ترو خدا زمان و پولتو حروم نکن روی حرفم باشما دوست عزیز ک امید داری بتونی به اوون مبالغ بالا برسی به ارزوات برسی ازدفقر و بی پولی خودتو نجات بدی اون پولی هم ک داری حروم نکن حالا طرف پولدار 4تومنم َضرر کنهواسش مهم نیست باز ب کنار اون

  34. به نظر بنده به هیچ کس ارتباطی نداره که بخواد بدونه کی داره برنامه رو مدیریت میکنه
    و از طرفی بازی تو این برنامه اجباری که نیست
    شما نمیخوای بازی نکن
    شما به هزاران مشکل دیگه که گریبانگیر خودمون شده اعتراض نداری و حالا گیر دادی به مسابقه که….
    شما دوست نداری بازی کنی نکن و برنامه رو دنبال نکن …. خیلی برات سخته؟؟؟
    کسانی که اینطور طرز فکری دارند همونهایی هستند که پشت در مطب مینشینند و درآمد دکتر رو حساب میکنن و میگن دزده…اما یکم فکر نمیکنن که داره مردم رو خوب میکنه…
    آقای گلزار هم علاوه بر ترویج مطالعه باید درآمد هم داشته باشند و نمیشه بهش اعتراضی داشت…
    از اختلاس زورتون نمیگیره اما بخیلی میکنین که یکی بیاد و بیشتر از شما درآمد کسب کنه…
    فکر میکنم شما با گذاشتن این مطلب توی وب ثابت کرده باشید که جزو ثبت نام کننده های سایپا و ایرانخودرو هستید اونم در حالی که اعتقاد دارید اشغال تولید میکنن

    322
    125
    1. مثلا این یکی از اوناس که هنو بازی رو شروع نکرده داره دفاع میکنه.منم اینجوری بودم بچه جون.یا اینکه یکی از اوناس که با این اپ پول درمیاره.

      27
      160
    2. اگه اینطوریه که هر جا کلاهبرداری میشه درش اجباری نبوده و اینکه مردم نمیدانند که تبلیغاتی که میشه در این مسابقه حقیقت ندارد.

      10
      103
    3. آقای گلزار هم اگه دستش میرسید مطمئن باش اختلاس که چه عرض کنم بدترشم انجام میداد‌. فعلا ایشون این راه برای کلاه برداری از مردم بی فکرمون انتخاب کرده تا شاید وضع مالیش از اینی که هست بهتر شه بیشتر بتون بره اونور آب حال کنه. آرزوی تفکر

      39
      93
      1. اولا تو برو دوکلاس بشین املاتو قوی کن (اختلاث) بعد بیا به سوالات سطح بالای مسابقه جواب بده?????

        14
        6
    4. تو یه ماه اول که میتونستی فقط با رد کردن سوال امتیاز لازم رو بگیری و وارد بشی این چه ربطی به مطالعه داشت الان هم که این گزینه رو برداشتن باید به این سوال پاسخ داد که چگونه فردی که 5 ملیون امتیاز رو در 5 روز جمع کرده ؟ حتا اگه به تمام سوالات پاسخ صحیح هم داده باشه باز 400 ساعت زمان میبره در حالیکه 5 شبانه روز 120 ساعته ! یه جای کار میلنگه …

      5
      133
    5. اقای گلزار با دریافتی کمتر از درامد این برنامه هم میتونه تبلیغ مطالعه کردن رو کنه …. حتی اگر خیلی علاقه مند باشه به دعوت مردم برای کتاب خوانی میتونه این کار رو رایگان هم انجام بده …. یک ضرب المثل هست که میگه ((گربه برای رضای خدا موش نمیگیره))… تعریف خوبی میتونه باشه برای این موضوع ….

      6
      86
      1. چرا موضوع رو به حاشیه میکشیداونم یکی من و شماست ، هیچ تفاوتی نداره و داره کار میکنه و پول در میاره ، یه مجری! فقط همین، باهاش قرارداد بستن قبول کرده، موضوع اسپانسر برنامه اس عزیزان

        12
        18
    6. این چه صحبتیه دوست عزیز خوب ابهام داره منم مشکل مالی دارم دوست دارم تو مسابقه شرکت کنم ولی عادلانه باشه نه اینکه اینجور مبهم دلیل نمیشه چون شما طرفدار گلزاری حق ماهارو تو نظردادنتون درنظرنگیرید با عرض پوزش این میشه طرفداری کور عدالتتون کجاست؟؟؟

      8
      33
    7. کسی با گلزار کاری نداره البته اونم که داره از سیاست غلط مدیر برنامه حمایت میکنه و دروغ تحویل مردم میده مقصره ولی من میخوام بدونم کی داره سر مردمی که پول ندارن پسته یلداشونو بخرن کلاه میزاره و میگه ما داریم به سرانه مطالعه کمک میکنیم در صورتی که داره جیب مردمو میزنه ….دلیلشم همون نبودن عدالت در شرکت در مسابقه و صرف هزینه بعضا ۸۰۰ هزار تومنی فقط برای ورود به مسابقه اصلی هست…
      این یه جور پولشویی در پوشش برنامه تلوزیونیه
      من اولین بار که گلزارو برای مجری گری این برنامه دیدم تعجب کردم که چجوریه که این بازیگری که برای یه سینمایی ۱۲ میلیارد پول میگیره راضی شده بیاد مجری این برنامه بشه… فکر کردین دلش برای کتاب خوانی و سرانه مطالعه میسوزه ؟؟؟ نه برادر من داره پول هنگفتی میگیره
      در مجموع این برنامه هم که متاسفانه از زیر فیلتر رسانه ملی هم گذشته و پخش میشه خیلی داستان داره و درواقع داره از فرایند بازی هایی مثل قمار که هس بخت ازمایی رو زنده میکنه در اپلیکیشنش جیبه مردمو خالی میکنه

      5
      27
  35. مگه میشه کسی (بعضا حتی گروهی) تو یک روز ۲ میلیون امتیاز بگیرند؟حتی دیده شده(توسط خودم که تا روز پایانی جزو ۸ تا بودم)کسی فاصله ۱۰۰ هزار امتیازی رو عرض ۱۰ دقیقه جبران کرده.ما که خودمون روز آخر شدیم ۱۳ام.جدا از این بحثا کلی پول خوردن نزدیک ۴۵۰هزار تومن سوال خریدیم که ندادن اصلا و گفتن ذخیره میشه برای هفته های بعدی.این ینی کلا پول رفت.
    به نظرم ۳ نفر میزارن بالا از خودشون که بقیه تشویق بشن برسن بهشون از لحاظ امتیازی.و از نفر ۴ به بعد ۸ تا رو انتخاب میکنن.
    حیف یه هفته که پاش رفت.کلی ایده داشتم با پولی که به فرض محال تو مسابقه برنده میشم???

    11
    127
    1. مگه هر هفته دور جدید شروع نمیشه؟ پس چرا من که قبلا بازی کردم و سوالام تموم شده و الان که میخوام از اول هفته شروع کنم میگه سوالات شما به پایان رسیده؟!

      3
      25
      1. ساده است ، باید پول هنگفتی باید این آقایون بکنید .
        من یه حساب کردم با ۲ ملیون تومان می تونید قطعا در مسابقه شرکت کنید ، فقط باید سوال بخرید و همه رو رد کنید یا امتیاز که به پاسخ ندادن میدن این طوری می تونید حتما جزء۸ نفر باشید، تازه تو ۱۲ ساعت آخر اگه دیدی عقب افتادی زود سوال بخر و ر کن این طور با سرعت وحشتناکی میروید جلو
        ولی روزی ۱۳ ساعت و در کل ۵ روز ، یعنی ترافیک ورودی وحشتناک
        من حاضرم برای این ترافیک هفته ای ۱۰۰ ملیون بدم به شرکت کنندگان تا بیان تو سایت من این زمان رو بگذرانند . ولی حیف که این امکان برای افراد خاص است ؟

        6
        20
  36. با سلام
    نفرات برتر معمولا حدود پنج ملیون امتیازشون میشه که این در طول یک هفته با نوع امتیاز دهی و زمانبندی تقریبا محال هست و من فکر میکنم یه جای کار میلنگه

    11
    117
  37. سلام یه موضوعی که هست اینه که بعضی از شرکت کننده ها با یه اکانت وارد میشن. یعنی مثلا یه گروه ده نفری دور هم جمع میشن و موقع نصب اپ یه شماره تلفن میدن
    اینطوری چند تا یوزر فعال با یه اکانت واردبازی میشن مسلما شانسشون خیلی خیلی بیشتر از افرادیه که تکی بازی میکنن
    اینطوریه که به امتیازات میلیونی میرسن
    واین خیلی بده
    چون خیل زیادی از افراد جامعه نمیتونن گروهی بازی کنن
    و اینطوری عملا یه گروهی که خیلی هماهنگ باشن به راحتی میتونن با صرف وقت زیاد برای مدت طولانی در برنامه ی هر هفته جزء 8 نفر باشن.

    امیدوارم که بهتون کمک کرده باشم

    15
    184
    1. سلام من با شماره موبایل خودم اپ رو روی 2گوشی نصب کردم ،اما نمیشه همزمان با2گوشی که یه شماره موبایل یکسان داره ،بازی کرد؟!
      پس چطور میشه گروهی امتیاز رو افزایش داد؟؟؟

      5
      30
      1. به چرت و پرتا دیگران گوش نده اینا چشم دیدن موفقیت های دیگران رو ندارن میان برا خودشان استدلال منطقی درست میکنن

        25
        12
  38. برای مالکش سود هنگفتی داره .شبای اول سوالاش اسون بود
    به محض جلب توجه مردم و استقبال ازین برنامه سوالاشون رفته رفته سخت شد کما اینکه میبینیم از انجا ک این برنامه سود خوبی نصیبش میشود.تا حدودی مخصوصا با کمک گلزار به شرکت کنندگان نمیخواهد کسی دست خالی از مسابقه حذف شود و این نوعی سیاست برای جذب افراد بیشتر است.

    9
    171
    1. ﻛﻼ ﻋﺎﺩﺕ اﻳﺮاﻧﻲ ﺟﻤﺎﻋﺘﻪ ﺗﻮ ﻛﺸﻮﺭ ﻫﺎﻱ ﺩﻳﮕﻪ ﻃﺮﻑ ﺟﻴﺴﻮﻥ اﺳﺘﺎﺗﻬﺎﻡ ﺳﻮﭘﺮ اﺳﺘﺎﺭﻩ و ﻛﻠﻲ ﺳﻮﭘﺮ اﺳﺘﺎﺭ ﺩﻳﮕﻪ ﺩاﺭﻥ ﻣﺤﺎﻟﻪ ﻫﻤﭽﻴﻦ ﻛﺎﺭﻱ ﻛﻨﻦ اﻣﺎ اﻳﻨﺠﺎ ﺭﺿﺎ ﮔﻠﺰاﺭ ﻓﻘﻄ ﺑﺎ ﺷﻬﺮﺕ و ﻣﺤﺒﻮﺑﻴﺘﺶ ﺩاﺭﻩ اﺯﻣﺮﺩﻡ اﻳﺮاﻥ ﺳﻮ اﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻣﻴﻜﻨﻪ ﻭاﻗﻌﺎ ﻛﻪ زﺷﺘﻪ ﭘﻮﻝ ﻫﺎﻱ ﻣﻴﻠﻴﺎﺭﺩﻱ ﺩﺭ ﻫﺮ ﻓﺼﻞ اﺯ ﻣﺮﺩﻡ ﻣﻴﮕﻴﺮﻧﺪ ﺑﻪ ﺑﻬﺎﻧﻪ ﻛﺘﺎﺏ ﺧﻮاﻧﻲ

      5
      23

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH