اندروید P برای می میکس 2S شیائومی عرضه شد

کمپانی شیائومی رام جدید MIUI 10 8.9.7 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید P 9.0 را برای اسمارت‌فون می میکس 2S عرضه کرده است. به گفته کاربران حاضر در انجمن‌های مختلف، اکنون جدیدترین نسخه بتای عمومی توسعه‌دهندگان (نسخه 8.9.7) برای گوشی شیائومی می میکس 2S قابل‌ دسترس است. این موضوع، می میکس 2S را در زمره یکی از نخستین دستگاه‌های شیائومی که به‌روزرسانی پایدار اندروید P را دریافت می‌کنند، قرار خواهد داد. در حال حاضر شیائومی مشغول تست نسخه بتای رام می میکس 2S است و ارایه ویرایش پایدار این رام، چندین هفته دیگر به طول خواهد انجامید.

در ماه آگوست، شیائومی تست آزمایشی اندروید P 9.0 برای اسمارت‌فون می میکس 2S را آغاز کرد. این غول الکترونیکی چینی ابتدا اقدام به اجرای تست آلفا نمود و مدتی بعد به سراغ نسخه بتا رفت. بسیاری از مشکلات در جریان تست‌های آلفا و بتا اصلاح یا برطرف شده‌اند. اکنون به‌نظر می‌رسد که تا عرضه ویرایش نهایی، چندین هفته زمان باقی‌مانده است؛ چرا که نسخه بتا در مراحل پایانی خود قرار دارد. به کاربرانی که در زمینه به‌روزرسانی دستی گوشی‌های خود تجربه چندانی ندارند، توصیه می‌شود که تا زمان انتشار رسمی به‌روزرسانی می میکس 2S از طریق OTA منتظر بمانند. به‌روزرسانی جدید شامل آخرین پچ امنیتی اندروید مربوط به ماه سپتامبر و همچنین آپدیت ورژن بیس‌باند سیستم‌عامل است. بعلاوه این به‌روزرسانی، عملکرد عمومی دستگاه را بهبود بخشیده و لگ‌های موجود در منوی دوربین را حذف می‌کند.

شیائومی می میکس 2S، دستگاهی پیشرفته مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 845، پردازنده گرافیکی آدرنو 630 و 6 گیگابایت حافظه رم است. این هندست از 64 گیگابایت حافظه‌داخلی UFS 2.1 بهره می‌گیرد و افزایش ظرفیت حافظه از طریق کارت‌های SD نیز امکان‌پذیر نخواهد بود. نسخه پیشرفته دیگری از این دستگاه با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‌داخلی نیز موجود است. نمایشگر 5.99 اینچی گوشی از یک پنل IPS LCD با رزولوشن 2160 در 1080 پیکسل و نسبت ابعاد 18:9 استفاده می‌کند.

شیائومی می میکس 2S دارای یک دوربین دوگانه با 2 حسگر 12 مگاپیکسلی در قسمت پشتی و یک دوربین 5 مگاپیکسلی در بخش جلویی دستگاه است. شیائومی این دوربین را به فناوری هوش مصنوعی با قابلیت بزرگ‌نمایی اپتیکال 2 برابری مجهز نموده است. درگاه‌های ارتباطی دستگاه شامل وای‌فای 802.11 a/b/g/n/ac دوبانده، بلوتوث نسخه 5 با مصرف انرژی پایین (LE)، GPS داخلی با قابلیت A-GPS و یک درگاه USB 2.0 Type-C خواهد بود.

به‌روزرسانی: شیائومی می میکس 2S پس از دریافت به‌روزرسانی جدید MIUI 10 8.9.7، در زمینه سازگاری میان سیستم‌عامل اندروید P با اپلیکیشن‌های ثالث و باز‌ی‌ها دچار مشکل شده است. پیشنهاد می‌شود که از به‌روزرسانی دستگاه صرف‌نظر نموده و یا پیش از نصب آن، پیرامون مشکل موجود اطلاعات بیش‌تری کسب نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH