هدفون‌ Extra Bass

بهترین اسپیکرهای بلوتوثی بازار را بشناسید (شهریور ماه ۹۷)

اسپیکرهای بلوتوثی یکی از محبوب‌ترین گجت‌ها به حساب می‌آیند که موسیقی را با صدای بلندی برای کاربر پخش می‌کنند تا بتواند به راحتی یک مهمانی پرشور و شوق را آغاز نماید. اما اگر بخواهید یکی از همین دیوایس‌ها را بخرید، مدل‌های متنوع بازار شما را گیج خواهند کرد. برای همین باید به راهنماهای خرید مراجعه کنید تا با بهترین‌ها آشنا شوید. در ادامه با ما همراه باشید.


جی‌بی‌ال Pulse 3

اسپیکر بلوتوثی

کمپانی جی‌بی‌ال جز برندهای شناخته‌شده بازار شمرده می‌شود که هرسال از محصولات پریمیوم و بالارده‌ای پرده برمی‌دارد. در حقیقت Pulse 3 یکی از برترین و در عین حال جذاب‌ترین بلندگوهای اسپیکر بازار نیز به حساب می‌آید. با کمک ورژن جدید بلوتوث این امکان داده شده تا این اسپیکر به‌صورت هم‌زمان به دو دستگاه متصل شود و ترک‌های مختلفی را پخش نماید. گواهینامه سازمان IEC نیز به چشم می‌خورد که مقاومت این دیوایس را در برابر آب گوشزد می‌کند. به این ترتیب حتی زیر باران نیز قادرید به موسیقی دل‌خواه‌تان گوش دهید و مطمئن باشید مهمانی هرگز متوقف نخواهد شد. تولیدکننده لامپ‌های متعددی را درون گجت به کار گرفته تا شاهد نورپردازی زیبایی باشیم که ظاهر اسپیکر را به‌طور کلی متفاوت می‌کند و تبدیل به مدلی خاص می‌شود. کیفیت پخش صدا نیز (همان‌طور که از سازنده انتظار می‌رود) در سطح بالایی قرار دارد و حتی کاربران حرفه‌ای را راضی خواهد کرد. در نتیجه اگر می‌خواهید مدلی چشم‌گیر و خوش‌صدا نصیب‌تان شود، حتما Pulse 3 را در نظر داشته باشید.

قیمت: ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

بنگ اند آلفسن BEOPLAY P2

اسپیکر بلوتوثی

اگر به‌دنبال محصولات لوکس و زیبا هستید و قصد خرید از یک برند بااصالت را دارید، بی‌تردید باید یکی از مدل‌های کمپانی بنگ اند آلفسن را خریداری نمایید. با این‌که تولیدکننده طراحی ساده‌ای را برای این اسپیکر در نظر گرفته، اما با این حال شاهد ظاهری جذاب هستیم که نظر هر کسی را جلب می‌کند. گذشته از این موضوع، کیفیت پخش صدا نیز مطرح است و در اصل مهم‌ترین مشخصه یک بلندگو به شمار می‌آید. بنگ اند آلفسن با توجه به تجربه و مهارت خود در حوزه موسیقی BEOPLAY P2 را با بالاترین کیفیت به بازار ارایه نموده است. بیس موزیک‌ها شنیده می‌شود و به‌صورت کلی آهنگ‌ها با وضوح مناسب پلی می‌گردند. میکروفونی حساس هم در اختیارتان قرار گرفته تا بدون کمک موبایل به تماس‌های خود پاسخ دهید. باتری نیز یکی از مشخصه‌های مورد بحث اسپیکرهای بلوتوثی است. در چنین زمینه‌ای BEOPLAY P2 هم‌رده بهترین‌های بازار قرار دارد و تا ساعت‌ها قادر به گوش کردن موسیقی با آن هستید.

قیمت: ۱ میلیون تومان

ال‌جی PH4

اسپیکر بلوتوثی

همان‌طور که می‌دانید ال‌جی برندی معتبر در حوزه لوازم دیجیتال به حساب می‌آید که تا حالا محصولات بسیاری را به بازار عرضه نموده که بعضا محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند. بی‌شک PH4 نیز جز‌ همین دیوایس‌های جذاب است. تولیدکننده کر‌ه‌ای از طراحی ساده‌، استوانه‌ای و دور از المان‌های پرزرق و برق بهره گرفته که ظاهری زیبا را برای این گجت به ارمغان آورده. اما انتخاب این نوع دیزاین دلیل دیگری نیز دارد. PH4 به راحتی در مکان‌های کوچک قرار می‌گیرد و برخلاف رقبای خود حتی در دست کاربر نیز جای خواهد گرفت. به این ترتیب همیشه اسپیکر خود را همراه‌تان دارید و می‌توانید در هر موقعیتی یک مهمانی را استارت بزنید! خوش‌بختانه این محصول در برابر آب شیرین مقاومت کمی دارد و در نتیجه می‌توانید در محیط‌های مرطوب و حتی زیر باران به موسیقی دوست داشتنی خود گوش دهید. سازنده با استفاده از چراغ ال‌ای‌دی ظاهری مدرن برای PH4 رقم زده و در این صورت نگاه هر کاربری به سمت بلندگوی ال‌جی جلب خواهد شد. کیفیت پخش صدا در سطح بالایی قرار دارد و باس هم راضی‌کننده است. هم‌چنین موسیقی‌ها شفاف و واضح پخش می‌شوند. عمر باتری هم دلیل دیگری برای خرید اسپیکر بلوتوثی کره‌ای به شمار می‌آید و می‌توانید مدت زمان زیادی به موزیک‌ها گوش دهید.

قیمت: ۵۰۰ هزار تومان

شیائومی Mi Music Alarm Clock

اسپیکر بلوتوثی

شیائومی برندی چینی است که به حوزه‌های بسیار از جمله موسیقی وارد شده و محصولات مقرون‌به‌صرفه و جذابی را عرضه می‌کند. Mi Music Alarm Clock نیز یکی از همین دیوایس‌ها به حساب می‌آید. با توجه به نوع دیزاین و وزن، محصول به راحتی در مکان‌های کوچک قرار گرفته و حتی می‌توانید آن را در دست بگیرید و با خودتان حمل کنید. نسخه جدید بلوتوث به کار گرفته شده که سرعت انتقال اطلاعات را افزایش داده و لزومی ندارد حتما موبایل‌تان در نزدیکی اسپیکر باشد. در فواصل نسبتا دور از گوشی نیز قادر به استفاده Mi Music Alarm Clock هستید. اما چیزی که این مدل را از رقبای سرسخت خود متمایز ساخته، چندمنظوره بودن آن است. در کنار بلندگویی با کیفیت بالا، یک ساعت هوشمند نیز در اختیار دارید که در موقعیت‌های گوناگون به کمک‌تان می‌آید. به‌عنوان مثال قادرید آلارم تنظیم کنید و به این ترتیب ساعت شما را در زمان مقرر شده بیدار می‌کند. جدای از این، کیفیت پخش صدا در سطح مناسبی قرار دارد و هر کسی را راضی می‌کند. در نتیجه اگر می‌خواهید اسپیکری حرفه‌ای برای مهمانی‌ها یا دورهمی‌های خانوادگی بگیرید، Mi Music Alarm Clock را مدنظر داشته باشید.

قیمت: ۵۰۰ هزار تومان 

2 در مورد “بهترین اسپیکرهای بلوتوثی بازار را بشناسید (شهریور ماه ۹۷)”

    1. w king (S20 با قیمت حدود 200 هزار تومان و ضدآب،ضربه، شوک الکتریکی، گرد و غبار بهترین و اقتصادی ترین اسپیکر بلوتوثی در این رنج قیمتی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH