چگونه مشکل خروج ناگهانی از اینستاگرام را حل کنیم؟

اگر به هر دلیلی با مشکل خروج ناگهانی از اینستاگرام مواجه هستید، در این مطلب راه حل جامع برای رفع تمامی ارورها را به شما یاد می‌دهیم.

اینستاگرام طی دو سال اخیر تغییرات بنیادی فراوانی داشته که باعث شده مشکلات ریز و درشتی برای این پلتفرم به وجود بیاید. نحوه مقابله با انتشار مطالب ممنوعه، قانون کپی رایت، سخت گیرانه‌تر شدن قانون دیسیبل شدن اکانت و آپدیت‌های فراوان و اضافه شدن ویژگی‌های جدید به اینستاگرام از طرفی باعث شده تا قابلیت‌های جذاب جدیدی هم به اینستاگرام اضافه شود و قوانین این شبکه اجتماعی مانند انتشار محتوای نامناسب و امکان استفاده از محتوای تولیدی دیگران و کپی کردن آن به طور جدی‌تر اجرا شود.

اما در عین حال ایجاد تغییرات گسترده موجب می‌شود تا ایرادات و اصطلاحا باگ‌هایی در بخش‌های مختلف این پلتفرم به وجود بیاید که استفاده کاربران از اینستاگرام را دچار چالش کرده و ایرادات بعضا غیرمنطقی زیادی از عملکرد کاربران گرفته می‌شود.

نتیجه تمام این ایرادات با هر دلیلی خروج ناگهانی از اینستاگرام است، تفاوتی ندارد شما چه خطایی انجام داده‌اید و به چه طریق قوانین اینستاگرام را زیر پا گذاشته‌اید، حتی ممکن است اینستاگرام به اشتباه حساب شما را به عنوان یک حساب کاربری متخطی بشناسد اما در هر حال اگر با مشکل خروج ناگهانی از اینستاگرام مواجه هستید، یعنی مشکلی وجود دارد که باید آن را رفع کنید. ما پیشتر مقالاتی در خصوص برگرداندن اکانت اینستاگرام و مشکل خواندن feed اینستاگرام داشتیم، اما در این مقاله به طور جامع‌تر به این مبحث می‌پردازیم.

خروج ناگهانی از اینستاگرام 5 دلیل عمده دارد:

  1. مشکلات نرم‌افزاری تلفن همراه یا برنامه
  2. اینستاگرام شما را ربات تشخیص داده
  3. با پیام تغییر رمز اکانت مواجه شدید
  4. با ارور Couldn’t Refresh Feed مواجه هستید
  5. حساب شما دیسیبل شده است

در ادامه تمامی موارد بالا را بررسی می‌کنیم تا شما به خوبی متوجه شوید که چرا با مشکل خروج ناگهانی از اینستاگرام مواجه هستید و البته راه حل این مشکل چیست؟ با ادامه این مقاله همراه آی‌تی‌رسان باشید:

 

در صورت نیاز به مشاوره رایگان برای حل مشکلات اینستاگرام می‌توانید پیج ما را در اینستاگرام (itresancom@) فالو کرده و به ما دایرکت بدهید.

 

از نسخه وب وارد حساب خود شوید

اولین کار آن است که از طریق مرورگر خود وارد نسخه وب اینستاگرام بشوید. برای این کار باید در مرورگر آدرس سایت اینستاگرام را وارد کنید و از همان جا لاگین کنید. اگر به راحتی در اینستاگرام لاگین شدید و دیگر مشکل خروج ناگهانی از برنامه وجود نداشت یعنی ایراد کار از اپلیکیشن یا تلفن همراه شماست و حساب اینستاگرام‌تان هیچ مشکلی ندارد.

1-مشکلات نرم‌افزاری تلفن همراه یا برنامه

شایدی مشکل شما از طرف برنامه نباشد و ایرادی است که به دلیل آپدیت نکردن یا قدیمی بودن سیستم عامل گوشی به وجود آمده است. در این حال باید موارد گفته شده در ادامه را انجام دهید تا مشکل نرم‌افزاری اینستاگرام حل شود.

اینستاگرام را آپدیت کنید

همانطور که گفتیم اینستاگرام به طور مداوم آپدیت‌های جدیدی ارائه می‌دهد و به همین دلیل ممکن است نسخه‌های قدیمی‌تر این برنامه برخی ایرادات داشته باشند، به این ترتیب اولین کار آن است که اینستاگرام خود را آپدیت کنید.

مشکل خروج ناگهانی از اینستاگرام

کش را پاک کنید

دومین راه حل برای رفع مشکل خروج ناگهانی از اینستاگرام آن است که کش برنامه را پاک کنید. با این کار دیتا‌های ذخیره شده از طرف برنامه پاک می‌شود، معمولا در 80 درصد موارد با پاک کردن کش مشکلات مزاحم این برنامه رفع خواهد شد.

به این منظور در گوشی‌های اندرویدی از قسمت تنظیمات گوشی به بخش Apps یا برنامه‌ها رفته و اینستاگرام را انتخاب کنید. سپس در منوی به نمایش درآمده گزینه Clear Cash یا Clear Data را انتخاب کنید. در ادامه وارد اینستاگرام شوید و ببینید آیا مشکل رفع شده یا خیر! برای آیفون‌های اپل باید یک‌بار اپلیکیشن اینستاگرام را به صورت کامل حذف و سپس دوباره آن را نصب کنید.

برنامه را حذف و مجددا نصب کنید

برخی مشکلات با پاک کردن کش نیز درست نمی‌شوند، در این گونه مواقع باید برنامه را به طور کامل حذف و دیتا‌های آن را نیز پاک کنید. سپس از یک مارکت معتبر آخرین نسخه اینستاگرام را نصب کنید.

گوشی را ریستارت کنید

یک نصیحت به شما می‌کنم، هر موقع به هر مشکلی مواجه شدید که با راه حل‌های معمولی رفع نشد، حتما یک بار گوشی را ریستارت کنید. ریستارت کردن مانند یک راه حل ثابت می‌ماند که در اکثر مواقع مشکل شما را حل می‌کند. در خصوص این مشکل یا ایراد‌های نرم‌افزاری که در اپلیکیشن‌های مختلف پیش می‌آید نیز ریستارت کردن یک راه حل بسیار مناسب است. پس شانس خود را امتحان کرده و گوشی را ریستارت کنید که احتمالا مشکل‌تان رفع می‌شود.

اندروید شما قدیمی است

اگر باز هم مشکل شما رفع نشد باید بگویم که احتمالا نسخه اندروید شما قدیمی است، نسخه‌های جدید اینستاگرام با اندروید‌های قدیمی مشکل دارند و به خوبی اجرا نمی‌شوند، در حال حاضر اندروید 11 عرضه شده و به همین جهت اگر اندروید شما نسخه 9 یا 8 و قدیمی‌تر است، نسخه‌های قدیمی‌تر اینستاگرام را پیدا کرده و استفاده کنید اگر باز هم مشکل حل نشد بهتر است به فکر یک تلفن همراه نو با اندروید جدید باشید. البته تا آن زمان می‌توانید از نسخه وب اینستاگرام استفاده کنید.

2-اینستاگرام شما را ربات تشخیص داده

اگر مشکل نرم‌افزاری نبود و شما با نسخه وب اینستاگرام نیز نتوانستید وارد حساب خود شوید، احتمالا پیامی را دریافت می‌کنید که نشان می‌دهد چرا شما از حساب خود لاگ‌اوت می‌‌شوید و دلیل خروج ناگهانی از حساب شما چیست؟ اگر فعالیتی انجام داده باشید که اینستاگرام شما را ربات تشخیص داده باشد، احتمالا پیام‌هایی حاوی متن “we noticed unusual activity from your account so we’ve logged you out” یا ” “We detected an unusual login attempt” ” را دریافت خواهید کرد، در این حال یعنی عملی را انجام داده‌اید که اینستاگرام احساس می‌کند شما ربات هستید و حالا حساب شما را تا زمان مشخص شدن هویت‌تان بسته است.

 

در صورت نیاز به مشاوره رایگان برای حل مشکلات اینستاگرام می‌توانید پیج ما را در اینستاگرام (itresancom@) فالو کرده و به ما دایرکت بدهید.

 

دلایل زیادی هستند که باعث می‌شود اینستاگرام شما را با ربات اشتباه بگیرد. عمده این دلایل استفاده آنفالویاب، فالو، آنفالو، کامنت، ارسال پیام کپی شده و یا لایک متعدد و پشت سر هم است! یعنی شما هر کاری را به صورت مداوم و پشت سر هم انجام دهید، ممکن است اینستاگرام تصور کند شما ربات هستید و حسابتان را موقتا مسدود کند. برای دانستن قوانین و محدودیت‌های اینستاگرام که با رعایت آن‌ها این پلتفرم شما را با ربات اشتباه نمی‌گیرد، مقاله زیر را مطالعه کنید.

حالا معمولا دو اتفاق رخ می‌دهد، اول آن است که اینستاگرام یک کد را به شماره تلفن همراه شما و یا ایمیل‌تان (بستگی دارد کدام را پیش‌تر در حسابتان وارد کرده بودید) ارسال می‌کند. سپس هنگام لاگین با ارور‌هایی که بالا اشاره کردیم مواجه می‌شوید اما در پایین این پیام گزینه‌ای با عنوان “I Have a Code” خواهید دید که با کلیک بر روی آن وارد یک صفحه جدید می‌شوید. در صفحه جدید کد را در کادر مربوطه وارد می‌کنید و کار تمام می‌شود، شما مجددا به اینستاگرام خود دسترسی خواهید داشت.

حالت دوم زمانی است که هنگام دریافت یکی از پیام‌های بالا به یک صفحه تشخیص تصویر وارد می‌شوید که با انجام مراحل مربوطه، اینستاگرام مطمئن می‌شود که شما ربات نیستید. در این صفحه تعدادی تصویر برای شما به نمایش در می‌آید، سپس متنی انگلیسی در بالای تصاویر وجود دارد که به شما می‌گوید تعدادی از این تصاویر را انتخاب کنید، مثلا تصاویری را که در آن‌ها خودرو است، انتخاب کنید یا تصاویری که در آن‌ها خط عابر پیاده وجود دارد را بزنید. شما با انتخاب تصاویر درست احراز هویت می‌شوید و به حساب خود دسترسی خواهید داشت.

مشکل نیامدن پیامک یا لود نشدن تصاویر

اما کاربران در این صفحه یک مشکل دیگر را نیز تجربه می‌کنند و آن این است که یا کد برایشان پیامک نمی‌شود و یا تصاویر برایشان لود نمی‌شود، در این حالت شما باید با استفاده از VPN آی‌پی خود را تغییر دهید و مجددا امتحان کنید، با تغییر آی‌پی تصاویر لود شده و پیامک برایتان ارسال می‌شود. اگر نشد حتما یکبار با VPN و از طریق کامپیوتر نیز تست کنید.

3- با پیام تغییر رمز اکانت مواجه شدید

یکی از ایرادات و مشکلاتی که به تازگی کاربران اینستاگرام با آن آشنا می‌شوند آن است که در هنگام استفاده از این برنامه به صورت ناگهانی پیام “The Account Owner may have Changed the Password” مواجه می‌شوند. این پیام می‌گوید که مالک اکانت شاید رمزعبور اکانت اینستاگرام را تغییر داده باشد. این پیام در حالی به کاربران نشان داده می‌شود که خودشان مالک اکانت هستند و هرگز برای تغییر رمز عبور حساب کاربری‌شان اقدام نکردند.

بسیاری از افرادی که با این پیام مواجه شدند یک اکانت پرایوت شخصی داشتند و اصلا کسی دیگر به جز خودشان تاکنون وارد اکانت‌شان نشده است که بخواهد رمز عبور اکانت را تغییر دهد.

این پیام یک باگ یا ایراد است و بدین معنا نیست که شخصی دیگری وارد حساب شما شده‌ است و رمزعبورتان را تغییر داده است. بنابراین نباید از این جهت نگران باشید، همچنین حسابتان نیز هک نشده و این گزینه نیز بر روی میز نیست.

مشکل خروج ناگهانی از اینستاگرام

حال برای رفع این مشکل باید چه کنید؟ هنگامی که پیامی مبنی بر این که ممکن است مالک اکانت شما رمزعبور اکانت را تغییر داده باشد را دریافت می‌کنید، به صورت خودکار از حساب خارج می‌شوید. در این مرحله ممکن است دو حالت ممکن است. اول آنکه شما بتوانید با رمزعبور خودتان وارد حساب شوید و دوم آنکه اینستاگرام نگذارد با رمزعبوری که دارید وارد حساب شوید.

حالت اول: می‌توانید با رمز عبور خود وارد اکانت شوید

در این حالت سریعا باید وارد بخش تنظیمات حساب شده و بدون معطلی رمزعبور خود را تغییر دهید. به این منظور وارد Settings و از بخش Security بر روی Password بزنید. در این بخش در کادر اول رمزعبور فعلی و در کادر دوم رمز عبور جدید را وارد کنید تا پسورد شما تغییر پیدا کند. بعد از این تغییر دیگر با پیام مذکور مواجه نمی‌شوید.

حالت دوم: دیگر نتوانید با رمز عبور خود وارد اکانت شوید

اگر اینستاگرام شما را از حساب کاربری‌تان بیرون انداخت و دیگر نتوانستید با همان رمزعبور خودتان وارد حساب شوید بازد روش دیگری را امتحان کنید. در این حالت زمانی که رمز عبور خودتان را وارد می‌کنید با پیام پسورد صحیح نیست مواجه می‌شوید. در این حالت اگر حساب اینستاگرام خود را با حساب فیسبوک‌تان سینک کرده‌اید می‌توانید با زدن گزینه Get help logging in در صفحه لاگین، وارد صفحه جدیدی شوید که با وارد کردن نام کاربری و پسور فیسبوک هم به حساب فیسبوک و هم به حساب اینستاگرام دسترسی پیدا می‌کنید. به این ترتیب می‌توانید وارد حسابتان شوید و رمزعبورتان را تغییر دهید.

اما اگر اکانت اینستاگرام و فیسبوک‌تان سینک نیست، گزینه Forgot password در صفحه لاگین را بزنید تا با وارد کردن یوزرنیم یا تلفن همراه خود که پیشتر به حساب اینستاگرام‌تان متصل شده، لینک ریست کردن پسورد و ورود به حساب اینستاگرام به ایمیلتان ارسال شود.

همچنین از این لینک می‌توانید مستقیما وارد صفحه ریست پسورد حساب اینستاگرام شوید. نکته بسیار مهم آن است که اگر ایمیل یا تلفن همراه خود را به حساب اینستاگرامتان متصل نکرده‌اید، امکان استفاده از بخش فراموشی رمز عبور را ندارید.

4- با ارور Couldn’t Refresh Feed مواجه هستید

در این مرحله شرایط کمی متفاوت می‌شود، اگر ارور Couldn’t Refresh Feed داشتید باید مجموعه‌ای از راهکارها را انجام دهید که در مقاله زیر به طور کامل در این خصوص توضیح داده‌ایم.

5- حساب شما دیسیبل شده است

اگر مشکل خروج ناگهانی شما از اینستاگرام به دلیل پیام دیسیبل شدن یا بلاک شدن حسابتان است، باید بگویم سلسله مراحلی برای رفع این ارور وجود دارد. این مراحل به طور کامل در لینک زیر توضیح داده شده که با مراجعه به آن می‌توانید مشکل خروج ناگهانی از اینستاگرام رو حل کنید.

آموزش برگرداندن اکانت غیرفعال شده در اینستاگرام

 

514 در مورد “چگونه مشکل خروج ناگهانی از اینستاگرام را حل کنیم؟”

  1. سلام به محض ورود به اینستا گرام بعد چند ثانیه خود به خود برنامه بسته میشود کسی میتونه کمک کنه

  2. سلام اینیستا من بعد بروز رسانی امروز وقتی میرم تو برنامه ۱۰ثانیه مکث میکنه بعد میندازه بیرون اصلا هم هیچ کاری انجام ندادم با هر گوشی هم میرم همینجوری میشه یبارم حرف و نصب کردم لطفا راهنمایی کنید?

  3. سلام پیج اینستای من یه مدت پیش پرید با جیمیل ساخته بودم و رمزش یادم نبود یه پیج دیگه درست کردم اما حالا اسم پیج قبلم رو میزنم که رمزش رو با ایمیل بازیابی کنم قسمت ایمیل و شماره موبایل نداره و قسمت فیس بوک رو داره اما من به فیس بوک متصل نکرده بودم چون اون دو گزینه پریده این گزینه رو نمایش میده؟اخه نشانه ای از هک شدن هم نیس نه پست جدیدی و نه استوری چیزی نیست و 800 فالور هم داشت

  4. سلام وقت بخیر
    من هس اینستاگرام میپره بیرون ،اپدیت کردم ورژن قبا نصب کردم روش بالارو هم چک کردن نشد ک نشد

  5. سلام
    ببینید من با هرگوشی که وارد اکانت های خودم میشم اینستا توقف میکنه و میاد بیرون اکانتم نمیاد بیرون فقط اینستا توقف میکنه.

  6. سلام من تمام کارهایی ک گفتید انجام دادم ولی اینستام باز هم به محض ورود میندازتم بیرون. لطفا راهنمایی کنید

  7. سلام، من همه ی اینکار هارو انجام دادم ولی باز درست نشد و بعد از ۱۰ ثانیه میپره بیرون، عجیبه

  8. سلام خسته نباشید
    من یکی از پیج هام مرتبا بیرون میپره و میگه اینستاگرام متوقف شد میتونید راهنمایی کنید؟؟!??‍♀️

  9. سلام خسته نباشید
    من دو تا اکانت رو گوشیم دارم وقتی وارد اکانت کاری میشم هیچ مشکلی نیست ولی وقتی وارد اکانت شخصیم میشم برنامه بسته میشه
    هم برنامه رو پاک کردم و نصب کردم هم حافظه کش و دیتا رو پاک کردم ولی مشکل حل نشد میتونید کمکم کنید

  10. امروز بعد چند دقیقه کار با اینستا از برنامه میپرم بیرون همه راههای شما رو هم امتحان کردم ولی فایده نداشت چیکار باید کنم؟لطفا کمکم کنید من پیج کاریمه خیلی مهمه برام

  11. سلام وقتی وارد اینستاگرام میشم از برنامه خارج میشه در صورتی ک اکانتای دیگه برام میاد فقط اکانت اصلیم نمیاد

  12. سلام ممنون از سایت تان .
    سوالی داشتم صفحه اول اینستا را باز می کنم بعد از چند تا بازدید خود به خود خارج میشم از اینیستا . کش را هم پاک کردم درست نشد !

  13. سلام پیج اینستاگرام من ارور میده میگه
    Your account has been disabled
    باید چکار کنم میشه کمکم کنید پیجم برگردونم میگه شما کاربر اینستاگرام هستید .من زیاد از قوانین اینستاگرام بی خبر بودم پیجم از شخصی به بازار کسب کار تبدیل کردم و عمومی می‌باشد مگه شما حق کپی رایت زیر پا گذاشتید.تا میخوام وارد بشم یک کادری بشکل عکس سلفی میاد و میگه از چهار زاویه خود چپ وراست بالا و پایین صورتتان عکس بفرستید و آخرش نوشته این ویدیو تصویری بعد ۳۰ روز پاک میشه

  14. سلام پیج اینستاگرام من ارور میده میگه
    Your account has been disabled
    باید چکار کنم میشه کم کم کنید پیجم برگردونم میگه شما کاربر اینستاگرام هستید .من زیاد از قوانین اینستاگرام بی خبر بودم پیجم از شخصی به بازار کسب کار تبدیل کردم و عمومی می‌باشد مگه شما حق کپی رایت زیر پا گذاشتید.تا میخوام وارد بشم یک کادری بشکل عکس سلفی میاد و میگه از چهار زاویه خود چپ وراست بالا و پایین صورتتان عکس بفرستید و آخرش نوشته این ویدیو تصویری بعد ۳۰ روز پاک میشه

  15. سلام .من شغلم یه جوریه ک باید در اینستا تبلیغ کارم رو انجام بدم.الان یه هفتس تمامی پیج های وقتی به کسی پیام میدم میپره..بعدش گفتم بزار پیج های جدید بسازم که وقتی پیج میسازم بدون اینکه به کسی پیامی ارسال کنم بعد از دو دقیقه خود ب خود میپره راهکارتون چیه.ممنون میشم راهنمایی کنید خیلی ضروریه

  16. سلام توروخدا حساب کاری من یهو پرید . چند نفرو انفالو کرده بودم بعدش دیدم شسایی ربات اومده و …. بعد دیدم پیجم پرید و هرچی میزنم مینویسه کابر یافت نشد . چیکار کنم تو رو خدا جواب بدین لطفا

    1
    4
    1. مجتبی مسکینی

      سلام به صورت کلی نباید در اینستاگرام کار غیر عادی انجام بدین! آنفالو یا فالو کردن چند نفر به صورت پشت سرهم در طولانی مدت موجب حذف اکانت شما میشه
      میتونید به اینستاگرام ایمیل بزنید و دلیلش رو توضیح بدین اما اگه از این راه هم به نتیجه نرسیدین بهتره که قید اکانت رو بزنید و یکی دیگه بسازین

  17. سلام من چن تا اکانت دارم ولی جدید پرش پیداکرده بین اکانتا زیادم اتفاق میوفته راهنمایی کنید ممنون میشم

  18. سلام من اینستام خود به خود حذف شد …و حالا میخام دوباره نصبش کنم میگه پیامو به ایمیلتون ارسال کردیم در حالی که هیچ پیامی واسه ایمیلم نمیاد?

    1. مجتبی مسکینی

      سلام
      فولدر اسپم رو چک کنید و مطمئن بشین که همون ایمیل وارد شده در اینستاگرام رو چک میکنید

      1
      4
  19. درود
    مدتیه تا وارد اینستا میشم گوشیم خاموش میشه
    الان بعد دو هفته مجددا تست کردم بازم خاموش شد
    یبار کل گوشی بروزرسانی کردم چن روز درست شد اما دوباره تا وارد میشم گوشیم خاموش میشه
    لطفا راهنمایی بفرمایید
    مدل گوشی هواوی وای سیکس تو

    1
    8
  20. سلام وقت بخیر اینستا به من پیام میده فعالیت انجام گرفته که ذی ٣٠روز وقت داری که برگرده خواستم بپرسم چه کار باید انجام بدم

  21. سلام من وقتی میخوام استوری باز کنم از اینستا خارج میشه دوباره میخوام وارد اینستا بشم خارج میشه چی کار باید بکنم

    2
    11
  22. سلام اینستا امروز خودبه خودحذف شد هرکاری میکنم درست نمیشه اسم کاربری بارمزمیزنم بازمیگه چنین کاربری وجود نداره خواهش کمکم کنین چه کار کنم

    1. مجتبی مسکینی

      سلام احتمالا خلاف قوانین اینستاگرام عمل کردید
      بهتره که به اینستاگرام ایمیل بزنید و مشکلات رو مطرح کنید

        1. مجتبی مسکینی

          اگه بعد از توضیحاتتون مشکل حل نشد بهتره به فکر یک پیج جدید باشید!

  23. سلام اینستا امروز خودبه خودحذف شد هرکاری میکنم درست نمیشه اسم کاربری بارمزمیزنم بازمیگه چنین کاربری وجود نداره خواهش کمکم کنین

  24. سلام بزرگوار دادا من تو اینستا با یکی بحثم شد بعد اون هی بهم میگفت بیا دایرکتم معلوم بود یه نفشه ای داره منم رفتم دایرکتش دیگه نمیدونم چیشد منو وارد ی گروه کرد نمیدونم رباط بود یا هرچی از برنامه خارج شد الانم وقتی میرم اینستا بعد 5 ثانیه میاد بیرون

    1
    5
    1. مجتبی مسکینی

      چند روز وارد اکانت نشید احتمالا درست میشه
      به صورت کلی نباید کار غیرمعمولی در اینستاگرام انجام بدین به صورتی که شما رو به عنوان یک ربات بشناسه

  25. سلام من چن بار اینستا مو حذف کردم
    این بار ک خواستم نصب کنم میگه فعالیتت زیاده
    چیکار کنم ؟؟؟؟؟

    1. مجتبی مسکینی

      سلام
      شما نباید رفتاری غیرعادی با اکانتتون داشته باشید در این صورت اینستاگرام شما رو به عنوان ربات تشخیص میده
      معمولا چند روز کاری به اکانت نداشته باشید درست میشه

      2
      4
  26. وقتی وارد اکانتم میشه متوقف میشه داخل چندتا گوشی دیگم پیچمو زدم بازم همونجوری شد وقتی تو پیچ دیگ ای میرم درسته
    اگ کسی میدونه لطفا راهنمایی کنه

      1. اینطوری درست میشع!!منم پیج شخصیم میرم نمیاره و میندازع بیرون بعد هم مینویسع ارسال بازخورد و بستن برنامه….داخل کامپیوتر اوکیع ها باز میشع
        داخل پیج کاریم میرم اوکیه پیج خواهرمو هم میزنم اوکیع میارع ولی برا خودمو نع

        1. مجتبی مسکینی

          سلام مشکل الان کلی هست و برای اکثر کاربران اندرویدی اینستاگرام رخ داده
          صب کنید به زودی مشکل رو حل میکنن

  27. من دوتا اکانت داشتم الانم اومدم پسوردمو عوض کنم ک یهو اون یکی اکانتم پرید?چیکار کنم بیارع بالا

  28. باسلام مادو نفره ادد هستیم تو یک پیج و روزانه چندین بار اینستاگرام مارو خود به خود لوگ اوت میکنه و مجبوریم از اول جوین بشیم از اونجایی که پیج کاری هست خیلی مشکل میشه برامون

  29. سلام
    من هرازگاهی اینستام بخاطر ایمیلم log inمیشه
    ایمیلمو عوض کردم اما بازم مشکل دارم و میاد بیرون الان دیگ هرکاری میکنم نمیشه

    1
    1
  30. سلام دیشب پیج اینستام قفل شد و دسترسی به ایمیل ثبت شده ندارم چون کدامنیتی میخواد.آیا راهی هست کمکم کنید وارد پیج بشم.ممنون

  31. سلام اینستای من از چند روز پیش دیگه وارد نمیشه کارهایی که بالا گفت رو انجام دادم بعد زد بعد ۲۴ ساعت میتونین وارد شین الان از اون ۲۴ ساعت هم گذشته ارور میده میگه از سایت وارد شین از اونجا هم نمیشه من باید چیکار کنم ؟؟؟
    الان تقریبا ۴ روز شده

  32. وقت بخیر…
    منم هرچی آیدی و پسوردمو میزنم اررو میده میگه ورود مشکوک و رام نمیده تو پیج ولی خیلی اینستامو پاکو نصب میکردم روزانه ممکنه ب همین خاطر باشه؟چیکارش کنم الان؟

    4
    10
  33. سلام،من وقتی که دارم استوری میزارم یهو از اینستا خارج میشه و میگه اینستاگرام متوقف شد
    دوباره که دارم استوری میزارم همینو انجام میده و نمیتونم برسر استوری چیزی بنویسم باید چیکار کنم

    1. مجتبی مسکینی

      سلام
      این مشکل به احتمال زیاد با پاک کردن کش اینستاگرام از بخش تنظیمات گوشی حل میشه

      1
      2
  34. شهرام شکری

    سلام.وارد قسمت login activity که میشم در یک شهر دیگه کسی با اکانت من فعاله ، وقتی log out رو میزنم تا اون رو حذف کنم و پسوردم رو هم عوض کنم ، وقتی که پسورد جدید رو وارد میکنم،مینویسه خطایی رخ داده و اکانتم حذف میشه.دوباره باید یوزر و پسورد وارد کنم تا پیج برگرده.راهنمایی کنین.ممنونم

  35. ثریا بختیاری

    سلام وقت بخیر،من چندباری هست که از اینستا خودبخود بیرون میشم و ازم هرچی رمز میخواد و میزنم ارور میده 24ساعت هم صبر کردم ولی بازهم نتیجه ای نگرفتم

    3
    14
  36. محسن وزیری

    سلام من هر از گاهی وقتی میخوام وارد اینستام بشم گوشیم خود بخود ری استارت و میشه نمیدونم باید چیکارش کنم چن بار پاک کردم برنامه رو و دوباره نصب کردم ولی بازم این مشکل وجود داره

    1
    8
    1. زهرا اسماعیلی

      سلام منم دقیقا مشکل شمارو دارم اگر فهمیدید چجوری باید حلش کرد بمنم بگی ممنون میشم

  37. سلام من اینستام بالا نمیاد هرچی میزنم روش دوباره سریع میاد بیرون گوشیو خاموش کردم بروزرسانی هم کردم اما خوب نشد نمیدونم چیکار کنم میشه راهنمایی کنید؟
    اگه زود جواب بدید ممنون میشم

    3
    28
    1. سلام وقتبخیر، جناب من اینستام از دیشب که میخام برم استوری هارو نگاه کنم یا فعالیتی انجام بدم ناخداگاه سریع یه صفحه دیگه داره برام لود میشه که نمیاره تا وای فای رو خاموش میکنم یه صفحه میاد تا اونجایی که متوجه شدم ۳۰ روز نمیتونم فعالیتی داشته باشم .. من حتی با گوشی دوستام پسورد و آیدیم رو زدم آورد اما به همون حالت … و اینکه یه گزینه ای میاد که میگه ربات هستی یا نه ؟ میزنم نه .. ولی نتیجه ای نمیگیرم ..
      بروزرسانی نکردم اما حافظه پنهان رو پاک میکنم .. ممنون میشم هر چه زودتر پاسخگو باشین ??????

      14
  38. سلام مشکل منم همینه اولین بار اینستاگرام ناگهانی منو خارج کرد و ازم پسوورد خواست زدم وارد شدم
    اما دوباره دوروز بعد پسوورد خواست دوباره وارد شدم

    اما سومین بار که خارجم کرد وپسوورد را خواست ارور میده وارد نمیشه لطفا راهنماییم کنید

    11
  39. سلام وقتتون بخیر خسته نباشید من پیجم کلا تو هنگه میزنی روش پیام تغییر رمز میاد میزنی میخای تغییر رمز بدی باز برمیگرده از اول هر لحظه همون پیام میاد چکار کنم درست بشه

  40. سلام و دروود منم همین مشکل را دارم هر چند روز یکبار ازم رمز میخادو رمز هم بهم نمیده میشه بگید مشکل چیه

  41. سلام من تو اینستا بودم ک یهو قطع شد فقط ی صفحه میاد ک رمزجدید بزارید رمز جدیدم می‌زارم بازم بالا نمیاد لطفاً راهنماییم کنید مشکلش چیه

  42. اینستای من یک دفعه منو انداخت بیرون و هرچی نام کاربری و رمز عبور رو میزنم خطا میده تازه اسم نام کاربریم هم عوض شده اومده کاربر اینستا لطفا بگید من چیکار کنم؟

    3
    10
  43. سلام
    به بکباره اینستاگرام ازم یوزر نیم و پسوررد خواست هر دو رو وارد کردم. ولی ارور میدهno users found
    ایمیلو شمارمم امتحان میکنم. که پسوورد جدید بهم بده ولی باز همین پیغامو میده
    پیجم برا همه پاک شده و نام کاربریمو که با گوشی دیگه سرچ میمنم پیدا نمیکنه
    مشکل چیه راهنمایی بفرمایید

    2
    13
  44. سلام اینستاگرام من پیجم پرید
    رفتم ت تنظیمات گزینه امنیت بعد گزینه فعالیت ورود به سیستم رو زدم بعد پیج خودم پرید بیرون
    دیگم آیدی رمزمو میزنم نمیشه
    لطفا راهنمایی کنید ممنون

    1
    8
  45. هانیه کریمی

    سلام من هر از گاهی وقتی میخوام وارد اینستام بشم گوشیم خود بخود ری استارت و میشه نمیدونم باید چیکارش کنم چن بار پاک کردم برنامه رو و دوباره نصب کردم ولی بازم این مشکل وجود داره?

    12

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH