چگونه مشکل خروج ناگهانی از اینستاگرام را حل کنیم؟

اگر به هر دلیلی با مشکل خروج ناگهانی از اینستاگرام مواجه هستید، در این مطلب راه حل جامع برای رفع تمامی ارورها را به شما یاد می‌دهیم.

اینستاگرام طی دو سال اخیر تغییرات بنیادی فراوانی داشته که باعث شده مشکلات ریز و درشتی برای این پلتفرم به وجود بیاید. نحوه مقابله با انتشار مطالب ممنوعه، قانون کپی رایت، سخت گیرانه‌تر شدن قانون دیسیبل شدن اکانت و آپدیت‌های فراوان و اضافه شدن ویژگی‌های جدید به اینستاگرام از طرفی باعث شده تا قابلیت‌های جذاب جدیدی هم به اینستاگرام اضافه شود و قوانین این شبکه اجتماعی مانند انتشار محتوای نامناسب و امکان استفاده از محتوای تولیدی دیگران و کپی کردن آن به طور جدی‌تر اجرا شود.

اما در عین حال ایجاد تغییرات گسترده موجب می‌شود تا ایرادات و اصطلاحا باگ‌هایی در بخش‌های مختلف این پلتفرم به وجود بیاید که استفاده کاربران از اینستاگرام را دچار چالش کرده و ایرادات بعضا غیرمنطقی زیادی از عملکرد کاربران گرفته می‌شود.

نتیجه تمام این ایرادات با هر دلیلی خروج ناگهانی از اینستاگرام است، تفاوتی ندارد شما چه خطایی انجام داده‌اید و به چه طریق قوانین اینستاگرام را زیر پا گذاشته‌اید، حتی ممکن است اینستاگرام به اشتباه حساب شما را به عنوان یک حساب کاربری متخطی بشناسد اما در هر حال اگر با مشکل خروج ناگهانی از اینستاگرام مواجه هستید، یعنی مشکلی وجود دارد که باید آن را رفع کنید. ما پیشتر مقالاتی در خصوص برگرداندن اکانت اینستاگرام و مشکل خواندن feed اینستاگرام داشتیم، اما در این مقاله به طور جامع‌تر به این مبحث می‌پردازیم.

خروج ناگهانی از اینستاگرام 5 دلیل عمده دارد:

  1. مشکلات نرم‌افزاری تلفن همراه یا برنامه
  2. اینستاگرام شما را ربات تشخیص داده
  3. با پیام تغییر رمز اکانت مواجه شدید
  4. با ارور Couldn’t Refresh Feed مواجه هستید
  5. حساب شما دیسیبل شده است

در ادامه تمامی موارد بالا را بررسی می‌کنیم تا شما به خوبی متوجه شوید که چرا با مشکل خروج ناگهانی از اینستاگرام مواجه هستید و البته راه حل این مشکل چیست؟ با ادامه این مقاله همراه آی‌تی‌رسان باشید:

 

در صورت نیاز به مشاوره رایگان برای حل مشکلات اینستاگرام می‌توانید پیج ما را در اینستاگرام (itresancom@) فالو کرده و به ما دایرکت بدهید.

 

از نسخه وب وارد حساب خود شوید

اولین کار آن است که از طریق مرورگر خود وارد نسخه وب اینستاگرام بشوید. برای این کار باید در مرورگر آدرس سایت اینستاگرام را وارد کنید و از همان جا لاگین کنید. اگر به راحتی در اینستاگرام لاگین شدید و دیگر مشکل خروج ناگهانی از برنامه وجود نداشت یعنی ایراد کار از اپلیکیشن یا تلفن همراه شماست و حساب اینستاگرام‌تان هیچ مشکلی ندارد.

1-مشکلات نرم‌افزاری تلفن همراه یا برنامه

شایدی مشکل شما از طرف برنامه نباشد و ایرادی است که به دلیل آپدیت نکردن یا قدیمی بودن سیستم عامل گوشی به وجود آمده است. در این حال باید موارد گفته شده در ادامه را انجام دهید تا مشکل نرم‌افزاری اینستاگرام حل شود.

اینستاگرام را آپدیت کنید

همانطور که گفتیم اینستاگرام به طور مداوم آپدیت‌های جدیدی ارائه می‌دهد و به همین دلیل ممکن است نسخه‌های قدیمی‌تر این برنامه برخی ایرادات داشته باشند، به این ترتیب اولین کار آن است که اینستاگرام خود را آپدیت کنید.

مشکل خروج ناگهانی از اینستاگرام

کش را پاک کنید

دومین راه حل برای رفع مشکل خروج ناگهانی از اینستاگرام آن است که کش برنامه را پاک کنید. با این کار دیتا‌های ذخیره شده از طرف برنامه پاک می‌شود، معمولا در 80 درصد موارد با پاک کردن کش مشکلات مزاحم این برنامه رفع خواهد شد.

به این منظور در گوشی‌های اندرویدی از قسمت تنظیمات گوشی به بخش Apps یا برنامه‌ها رفته و اینستاگرام را انتخاب کنید. سپس در منوی به نمایش درآمده گزینه Clear Cash یا Clear Data را انتخاب کنید. در ادامه وارد اینستاگرام شوید و ببینید آیا مشکل رفع شده یا خیر! برای آیفون‌های اپل باید یک‌بار اپلیکیشن اینستاگرام را به صورت کامل حذف و سپس دوباره آن را نصب کنید.

برنامه را حذف و مجددا نصب کنید

برخی مشکلات با پاک کردن کش نیز درست نمی‌شوند، در این گونه مواقع باید برنامه را به طور کامل حذف و دیتا‌های آن را نیز پاک کنید. سپس از یک مارکت معتبر آخرین نسخه اینستاگرام را نصب کنید.

گوشی را ریستارت کنید

یک نصیحت به شما می‌کنم، هر موقع به هر مشکلی مواجه شدید که با راه حل‌های معمولی رفع نشد، حتما یک بار گوشی را ریستارت کنید. ریستارت کردن مانند یک راه حل ثابت می‌ماند که در اکثر مواقع مشکل شما را حل می‌کند. در خصوص این مشکل یا ایراد‌های نرم‌افزاری که در اپلیکیشن‌های مختلف پیش می‌آید نیز ریستارت کردن یک راه حل بسیار مناسب است. پس شانس خود را امتحان کرده و گوشی را ریستارت کنید که احتمالا مشکل‌تان رفع می‌شود.

اندروید شما قدیمی است

اگر باز هم مشکل شما رفع نشد باید بگویم که احتمالا نسخه اندروید شما قدیمی است، نسخه‌های جدید اینستاگرام با اندروید‌های قدیمی مشکل دارند و به خوبی اجرا نمی‌شوند، در حال حاضر اندروید 11 عرضه شده و به همین جهت اگر اندروید شما نسخه 9 یا 8 و قدیمی‌تر است، نسخه‌های قدیمی‌تر اینستاگرام را پیدا کرده و استفاده کنید اگر باز هم مشکل حل نشد بهتر است به فکر یک تلفن همراه نو با اندروید جدید باشید. البته تا آن زمان می‌توانید از نسخه وب اینستاگرام استفاده کنید.

2-اینستاگرام شما را ربات تشخیص داده

اگر مشکل نرم‌افزاری نبود و شما با نسخه وب اینستاگرام نیز نتوانستید وارد حساب خود شوید، احتمالا پیامی را دریافت می‌کنید که نشان می‌دهد چرا شما از حساب خود لاگ‌اوت می‌‌شوید و دلیل خروج ناگهانی از حساب شما چیست؟ اگر فعالیتی انجام داده باشید که اینستاگرام شما را ربات تشخیص داده باشد، احتمالا پیام‌هایی حاوی متن “we noticed unusual activity from your account so we’ve logged you out” یا ” “We detected an unusual login attempt” ” را دریافت خواهید کرد، در این حال یعنی عملی را انجام داده‌اید که اینستاگرام احساس می‌کند شما ربات هستید و حالا حساب شما را تا زمان مشخص شدن هویت‌تان بسته است.

 

در صورت نیاز به مشاوره رایگان برای حل مشکلات اینستاگرام می‌توانید پیج ما را در اینستاگرام (itresancom@) فالو کرده و به ما دایرکت بدهید.

 

دلایل زیادی هستند که باعث می‌شود اینستاگرام شما را با ربات اشتباه بگیرد. عمده این دلایل استفاده آنفالویاب، فالو، آنفالو، کامنت، ارسال پیام کپی شده و یا لایک متعدد و پشت سر هم است! یعنی شما هر کاری را به صورت مداوم و پشت سر هم انجام دهید، ممکن است اینستاگرام تصور کند شما ربات هستید و حسابتان را موقتا مسدود کند. برای دانستن قوانین و محدودیت‌های اینستاگرام که با رعایت آن‌ها این پلتفرم شما را با ربات اشتباه نمی‌گیرد، مقاله زیر را مطالعه کنید.

حالا معمولا دو اتفاق رخ می‌دهد، اول آن است که اینستاگرام یک کد را به شماره تلفن همراه شما و یا ایمیل‌تان (بستگی دارد کدام را پیش‌تر در حسابتان وارد کرده بودید) ارسال می‌کند. سپس هنگام لاگین با ارور‌هایی که بالا اشاره کردیم مواجه می‌شوید اما در پایین این پیام گزینه‌ای با عنوان “I Have a Code” خواهید دید که با کلیک بر روی آن وارد یک صفحه جدید می‌شوید. در صفحه جدید کد را در کادر مربوطه وارد می‌کنید و کار تمام می‌شود، شما مجددا به اینستاگرام خود دسترسی خواهید داشت.

حالت دوم زمانی است که هنگام دریافت یکی از پیام‌های بالا به یک صفحه تشخیص تصویر وارد می‌شوید که با انجام مراحل مربوطه، اینستاگرام مطمئن می‌شود که شما ربات نیستید. در این صفحه تعدادی تصویر برای شما به نمایش در می‌آید، سپس متنی انگلیسی در بالای تصاویر وجود دارد که به شما می‌گوید تعدادی از این تصاویر را انتخاب کنید، مثلا تصاویری را که در آن‌ها خودرو است، انتخاب کنید یا تصاویری که در آن‌ها خط عابر پیاده وجود دارد را بزنید. شما با انتخاب تصاویر درست احراز هویت می‌شوید و به حساب خود دسترسی خواهید داشت.

مشکل نیامدن پیامک یا لود نشدن تصاویر

اما کاربران در این صفحه یک مشکل دیگر را نیز تجربه می‌کنند و آن این است که یا کد برایشان پیامک نمی‌شود و یا تصاویر برایشان لود نمی‌شود، در این حالت شما باید با استفاده از VPN آی‌پی خود را تغییر دهید و مجددا امتحان کنید، با تغییر آی‌پی تصاویر لود شده و پیامک برایتان ارسال می‌شود. اگر نشد حتما یکبار با VPN و از طریق کامپیوتر نیز تست کنید.

3- با پیام تغییر رمز اکانت مواجه شدید

یکی از ایرادات و مشکلاتی که به تازگی کاربران اینستاگرام با آن آشنا می‌شوند آن است که در هنگام استفاده از این برنامه به صورت ناگهانی پیام “The Account Owner may have Changed the Password” مواجه می‌شوند. این پیام می‌گوید که مالک اکانت شاید رمزعبور اکانت اینستاگرام را تغییر داده باشد. این پیام در حالی به کاربران نشان داده می‌شود که خودشان مالک اکانت هستند و هرگز برای تغییر رمز عبور حساب کاربری‌شان اقدام نکردند.

بسیاری از افرادی که با این پیام مواجه شدند یک اکانت پرایوت شخصی داشتند و اصلا کسی دیگر به جز خودشان تاکنون وارد اکانت‌شان نشده است که بخواهد رمز عبور اکانت را تغییر دهد.

این پیام یک باگ یا ایراد است و بدین معنا نیست که شخصی دیگری وارد حساب شما شده‌ است و رمزعبورتان را تغییر داده است. بنابراین نباید از این جهت نگران باشید، همچنین حسابتان نیز هک نشده و این گزینه نیز بر روی میز نیست.

مشکل خروج ناگهانی از اینستاگرام

حال برای رفع این مشکل باید چه کنید؟ هنگامی که پیامی مبنی بر این که ممکن است مالک اکانت شما رمزعبور اکانت را تغییر داده باشد را دریافت می‌کنید، به صورت خودکار از حساب خارج می‌شوید. در این مرحله ممکن است دو حالت ممکن است. اول آنکه شما بتوانید با رمزعبور خودتان وارد حساب شوید و دوم آنکه اینستاگرام نگذارد با رمزعبوری که دارید وارد حساب شوید.

حالت اول: می‌توانید با رمز عبور خود وارد اکانت شوید

در این حالت سریعا باید وارد بخش تنظیمات حساب شده و بدون معطلی رمزعبور خود را تغییر دهید. به این منظور وارد Settings و از بخش Security بر روی Password بزنید. در این بخش در کادر اول رمزعبور فعلی و در کادر دوم رمز عبور جدید را وارد کنید تا پسورد شما تغییر پیدا کند. بعد از این تغییر دیگر با پیام مذکور مواجه نمی‌شوید.

حالت دوم: دیگر نتوانید با رمز عبور خود وارد اکانت شوید

اگر اینستاگرام شما را از حساب کاربری‌تان بیرون انداخت و دیگر نتوانستید با همان رمزعبور خودتان وارد حساب شوید بازد روش دیگری را امتحان کنید. در این حالت زمانی که رمز عبور خودتان را وارد می‌کنید با پیام پسورد صحیح نیست مواجه می‌شوید. در این حالت اگر حساب اینستاگرام خود را با حساب فیسبوک‌تان سینک کرده‌اید می‌توانید با زدن گزینه Get help logging in در صفحه لاگین، وارد صفحه جدیدی شوید که با وارد کردن نام کاربری و پسور فیسبوک هم به حساب فیسبوک و هم به حساب اینستاگرام دسترسی پیدا می‌کنید. به این ترتیب می‌توانید وارد حسابتان شوید و رمزعبورتان را تغییر دهید.

اما اگر اکانت اینستاگرام و فیسبوک‌تان سینک نیست، گزینه Forgot password در صفحه لاگین را بزنید تا با وارد کردن یوزرنیم یا تلفن همراه خود که پیشتر به حساب اینستاگرام‌تان متصل شده، لینک ریست کردن پسورد و ورود به حساب اینستاگرام به ایمیلتان ارسال شود.

همچنین از این لینک می‌توانید مستقیما وارد صفحه ریست پسورد حساب اینستاگرام شوید. نکته بسیار مهم آن است که اگر ایمیل یا تلفن همراه خود را به حساب اینستاگرامتان متصل نکرده‌اید، امکان استفاده از بخش فراموشی رمز عبور را ندارید.

4- با ارور Couldn’t Refresh Feed مواجه هستید

در این مرحله شرایط کمی متفاوت می‌شود، اگر ارور Couldn’t Refresh Feed داشتید باید مجموعه‌ای از راهکارها را انجام دهید که در مقاله زیر به طور کامل در این خصوص توضیح داده‌ایم.

5- حساب شما دیسیبل شده است

اگر مشکل خروج ناگهانی شما از اینستاگرام به دلیل پیام دیسیبل شدن یا بلاک شدن حسابتان است، باید بگویم سلسله مراحلی برای رفع این ارور وجود دارد. این مراحل به طور کامل در لینک زیر توضیح داده شده که با مراجعه به آن می‌توانید مشکل خروج ناگهانی از اینستاگرام رو حل کنید.

آموزش برگرداندن اکانت غیرفعال شده در اینستاگرام

 

514 در مورد “چگونه مشکل خروج ناگهانی از اینستاگرام را حل کنیم؟”

  1. سلام من دوتا پیج دارم که از یکیش خارج شدم و لوگ اوت کردم حالا بعد دوروز میخوام وارد بشم ارور میده و واردش نمیشه کلا!!
    چیکار کنم؟؟؟؟ حتی پیج جدیدم نمیتونم بسازم

    1. اگه هل شد منو هم راهنمای کنسلام داداش کسی می تونه منو راهنمای کنه اینستام خود به خود خارج از سیستم شد وحتا پستهام هم پاک شدن میزنم میگه تا یه ماه نصب نمیشه میشه یکی کمکم کن فدات اینم ایدی تلگراممه????*****

  2. سلام من تا همینکه پیج اینستا میزنم تو همین یه ساعت اول لوگ اوت میشه بدون اینکه حتی وقت کرده باشم کسی رو فالو کتم یا حتی فعالیتم و شروع کنم..تا حالا چن تا پیج زدم و تو همون یه ساعت اول پاک شدن…پیجم هامم هر دفه با یه ایمیل جدید بوده

  3. چرا درحال استفاده از اینستام بودم یهو پرید هرچیم ایدی پسورد میزنم میره تو‌راهنمای اینستا گرام هرکاریم میکنم وارد نمیشه چرا

  4. دوستان متخصص لطفا راهکاربدید.علت اینکه به محض ورود دراینستا گوشی خاموش میشه چیه؟گوشی من هواوی هستش تاحالا دوسه بارپیش اومده.آپدیت هم کردم باز خاموش شد.

    10
  5. سلام من دوتا صفحه اینستاگرام دارم حالا صفحه شخصیم پریده بیرون و آیدیمو میزنم میگه این آیدی در دسترس میست

  6. وقتی میخوام وارد اینستا بشم گوشیم خاموش میشه،بعد که روشن میشه اینستا ازم پسورد میخواد اما بازم گوشی خاموش میشه،لطفا راهنمایی کنید.چندبار حذف و نصب کردم مشکل حل نشده همینه…

  7. محمد علی رحمتی

    من وقتی وارد اینستا میشم بعپ یک دقیقه منو میندازه بیرون و میگه ایسنتا متوقف شده چیکار کنم؟؟؟ همه ی کارایی که گفته شده هم انجام دادم.

  8. من وقتی وارد میشم چن لحظه هنگ میکنه و بعد گوشیم خاموش میشه یبار بخاطر همین موضوع پاکش کردم و بعد مدتها دوباره نصب کردم درست شده ولی باز این اتفاق اوفتاد و تا چند روز دست نزدم و بعد که رفتم درست شده بود تا اینکه دوباره در حالا حاظر این اتفاق اوفتاد و اصلا درست نمیشه لطفا بگید چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟

  9. سلام موقعی که وارد برنامه اینستاگرام میشوم فقط منوی استوری ها رو میاری و زود از برنامه خارج میشو.???

  10. سلام من اومدم وارد اینستا بشم با اینکه دو ساعت پیش داخل پیجم بودم ، من دوتا اکانت دیگه به غیر این دارم ، انگار خروج از حساب شده بود نام کاربری و زدم و گذر واژه وارد هر کدوم از اکانتام شدم ، لطفاً راهنماییم کنید ایا هکم کردن ؟ ؟؟؟؟

  11. باسلام اینستاگرام من یهویی پریده بود و زمانی که باز کردم یه چیزایی درباره من ربات نیستم و هم چیزایی اورده بود بعدی که یخورده باهاش کلنجار رفتم باز نشد واز از راه های دیگه هم استفاده کردم نشد اخه یوزرمو یادم رفته واز طریق شماره همراهم وارد شدم که میگه همچین یوزری وجود نداره کلا متوقف شد لطفا کمکم کنید ممنون

    1
    3
  12. وای تروخدا یکی کمک کنه اینستا از اکانت کاریم انداختم بیرون و هر کاری میکنم نمیتونم وارد شم
    سه تا اکانت دیگه هم دارم همه سر جاشونن
    فقط از اکانت کاریم افتادم بیرون اینستا رو آپدیت کردم حذفش کردم
    دوباره نصب کردم رمز پیج رو که میزنم وارد میشم ولی بعد چن ثانیه مینویسه

    Sorry, we couldn’t complete your request.
    Please try again in a moment.
    دارم از ترس سکته میزنم اکانتم خیلی برام مهمه تروخدا یکی بگه چیکار کنم

    2
    7
  13. محمد مهدی سلیمانی

    سلام
    من نسخه قبلی اینستاگرام رو که داشتم این مشکل رو نداشت
    اما آپدیت که کردم مدام متوقف میشه
    به نظرتون مشکل چیه؟

  14. سلام وقتتون بخیر ببخشید بایه گوشی دیگ وارد صفحم میشدم رو گوشی خودم اعلان اومد که فردی با نشانی فلان وارد شد من بودم؟ نبودم؟ من اشتبا هی نبودمو زدم بد صفحه گذرواژه جدید رو آورد گذرواژه جدید زدم ولی اکانتم کلی از دسترسم خارج شد حالا هرچی پسورد میزنم نمیاره ایمیل و شماره هم ک ثبت کرده بودم دسترسی بهش ندارم چجور میتونم دوباره برگردونم میشه راهنمایی کنین ممنون?

  15. سلام
    من توی پیج اینستاگرامم بودم که صبح از خواب بلند شدم دیدم انداخته بیرون.یوزر و پسورد هم میزنم تو پیج نمی ره.حتی gmailثبت شده هم که میزنم میگه کاربر پیدا نشد.چیکار باید بکنم؟؟؟؟

  16. رفتم تو برنامه ی انفالوور که فالور های اضافی رو پاک کنم ایدی و پسورد و زدم از برنامه خارج شد و حتی تو اینستاگرام هم از اکانتم خارج شده خود به خود بعدش هرچی میزنم ایدی و پسوردمو که برم روی اکانتم نمیره مینویسه :Oops,an error occurred
    خواهشا کسی میدونه بهم کمک کنه

  17. من تموم مراحل بالارو انجام دادم پیجمم پنج هزارتا فالور داره و باز هم تا پاک میکنم برنامرو باز واردش میشم سه ثانیه تو پیجمه بعد میاد بیرون و دیگه وارد نمیشه تو برنامه برنامه متوقف میشه ولی اینستارو پاک میکنم با پیج پی ویم میرم اوکیه و بیرون نمیاد این اتفاق فقط برای پیج عمومیم میفته چیکار کنم؟!

  18. من از سه روز پیش اینستاگرامم قطع شده میرم داخل اینستا گرام اصل کنو میندازه بیرون ترخدا یه کمک بکنید هر کاری بگید کردم گوشی روهم ریسد کارخونه کردم چجوری این مشگلو حل کنم

  19. من گوشیم زنفون تری اس مکس هس وقتی وارد اینستا میشم و بیرون میام گوشیم خاموش میشه و فقط با اینستا اینحوره چرا اخه خواهش میکنم کمک کنید

    1. دقیقا گوشیه منم تری اس مکسه همینجوری میشه خاموش میشه لطفا اگه فهمیدید مشکلش چیه بمنم بگید

  20. گوشیم هوآویY6 || هستش وقتی وارد اینستا میشم ب محض ورود گوشیم خاموش میشه آپدیت هم کردم درست نشد

    27
    1. با سلام من هم هواوی p10 Lite دارم اندرویدمم 8 هستش… میدونی چون اینستاگرام زیر نظر شرکت فیسبوک هست، و امنیتی نداره و هکر ها هر دقیقه حمله میکنن و ویروس های مخرب میندازن داخل.. چه هکر های داخلی و سیستمی و چه بیرونی، بخاطر همین تمامی اپلیکیشن هاش، چه اونهایی که به پردازنده ی گوشیتون بخوره و چه نخوره، کرش میکنه،،، گوشی منم همین میشه،. خاموش میشه توی بیست درصد آخره باتری!!! گاهی اوقات هم وسط یه استوری خنده دار یا حین دیدن یک پست اینستاگرام، باعث ریست شدن گوشیم میشیه و میبینم که باتریم شده دو درصد!!!
      متاسفانه اینستاگرام ویروسه.

      1
      2
  21. من دوتا اکانت دارم اکانت اولم مشکلی نداره ولی تا اکانت دوم رو میزنم وارد بشه چنثانیه یه صفحه سفید نشون میده و خارج میشه همه این کاهارو کردم و حتی گوشیمو ریست کردم بازم نمیشه اما هر دو اکانتم از گوشی دیگه راحت باز میشه و کار میکنه باید چیکار کنم؟ ممنونم

  22. دوستان عزیز سلام .. من یه مشکل تو اینستاگرام پیدا کردم که خیییلی داره اذیتم میکنه و اون اینه که در زمانی که عکس های داخل صفحه ام داره لایک میخوره ، اگر من در هر قسمتی باشم از اون قسمت خارج میشم .. یعنی هر لایک که میگیرم باعث میشه فعالیت اون ثانیه من متوقف بشه و از اون قسمت خارج بشم .. خیلی کلافه کننده است ..اگر کسی میدونه لطفا راهنماییم کنه

  23. من وقتی میخواهم وارد اینستا بشم صفحه سفید میاره هیچی بالا نمیاره پسفوردم چون یادم رفته میترسم بپاکم دوباره نصب کنم لطف کمکم کنید دوباره اینستام و باز گردانم نشکر

    1
    5
  24. تمامی راهکارهای اعلام شده در اینجا و سایر راهکارهای اعلام شده در سایتهای دیگه رو بطور کامل و بارها انجام دادم اما مشکل من حل نشد . نهایتا اقدام به بازنشانی گوشی به تنظیمات کارخانه کردم و بعد از نصب اینستا مشکلم برای مدتی حل شد و بعد از چندین روز مجددا به همون مشکل برخوردم .

    2
    4
  25. بچه ها دانلود نسخه x86 رو امتحان کنین‌.ینی لایت ترین نسخه هستش که ممکنه این خطا هایی که رخ میده بخاطر پردازنده گوشیتون باشه..اینستاگرام مخصوص پردازنده خودتون دانلود کنین.

  26. سلام چند روزه اینستا من وقتی میرم توش یه صفحه سفید میاره و زود میاد بیرون بروزرسانی کردم گوشیمو روشن خاموش کردم و حذف و نصب کردم ولی مشکلم حل نشده الان من چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید
    مرسی

    1
    18
  27. سلام. من وقتی میخوام برم توی اینستا. صفحه سفید میاد بعد میپره بیرون. اصلا داخل اینستا نمیره. حتی چند بارهم انیستال کردم ولی فایده نداره اصلا داخل اینستا نمیره.

    12
  28. سلام.چند روز است که نمیتوانم وارد اینستاگرام شوم.همش از برنامه میاد بیرون همه ی این روش ها را رفتم ولی بازم درست نشد.

    2
    11
  29. سلام
    من وقتی میخوام وارد اینستاگرامم بشم چندثانیه یک صفحه سفید میاد و بعدش میاد بیرون ، اصلا وارد نمیشه

    14
  30. سلام روز بخیر خسته نباشید
    ببخشید اینستای گوشیم از امروز صبح به هیچ وجه باز نمیشه
    حتی پاکش کردم وهم از بازار وهم از گوگل پلی نصب کردم ولی باز هم باز نمیشه
    در تنظیمات اپ هم cach data را انجام دادم ولی نشد
    ممنون میشم راهنماییم کنید
    متشکرم

    2
    14
  31. سلام از وقتی اینستا من اپ دیدت شده دیگه اصلا باز نمیشه هیچ پیغام اروری هم نمیده اما از سایت خود اینستا میرم باز میشه ولی از رو صفحه گوشیم نه

    4
    5
  32. سلام، من از پریروز بعد از ظهر داشتم با اینستاگرام کار میکردم،،ولی یهو دیگه واردش نمیشد. به این شکل که وقتی میزدم روی اپلیکیشنش که وارد اینستاگرام بشم یه صفحه سفیدی میومد و بعد بسته میشد. خیلی کارا کردم. Clear cach و data رو زدم. ریستارت کردم. خاموش روشن کردم. برنامه رو پاک و مجددا نصب کردم ولی هنوز درست نشده. اگر راهنماییم کنید ممنون میشم

    3
    35
  33. اینستا را آپدیت کردم ولی تا بازش میکنم قطع میشه تمامی کارایی را که نوشتید انجام دادم ولی نمیشه

    2
    18
  34. من وقتی وارد اینستا می شم اصلا بالا نمی آد!!
    بعد هم بعد چند ثانیه می ره بیرون
    لطفا کمک کنید???

    همه ی راه های شما رو هم امتحان کردم ولی بازم یه صفحه ی سفید میاد بعد هم می ره بیرون

    4
    53
  35. سلام ب کمکتون احتیاج دارم..من ی مدتیه ک اینستا زو نصب میکنم وقتی برنامه نصب میشه و میخام ک برنامه باز شه ی صفحه سفید باز میشه و بعد چند ثانیه از برنامه خارج میشه..من همه راهازو امتحان کردم مثل پاک کردن حافظه،فلش گوشی،دیگه نکیدونم چیکار کنم ممنون اگه کمکم کنین

    12
    63
  36. سلام من وارد اینستا میشم منو میندازه بیرون میگه شماره تلفن خود را وارد نمایید بعد ک وارد میکنم واسم کد نمیاد اصلا باید چکارکنم

    1
    17
  37. بنده وقتی روی قلب پایین صفحه ضربه میزنم از اینستا خارج میشه ولی وقتی با گوشی یه نفرد دیگه وارد می شم این مشکل رو ندارم. یه بار اینستا رو حذف نصب کردم دوباره نصبش کردم تا چند دیقه این مشکل رو نداشت ولی بعد یهو دوباره همین مشکل اومد سراغم

    1
    18
  38. من هم توی ستینگ دیتا رو پاک کردم و هم برنامه رو حذف و از ابتدا نصب کردم ولی همچنان از اینستا خارج می شم و نمی دونم باید پیکار کنم؟

    5
    41
  39. سلام، من تو اینستا بودم که یهو خودش اوند بیرون و بعد هر کارى کردم پیغام میداد که یوزر شما غیرفعاله!!
    حذف و نصب هم کردم و جواب نداده
    میشه کمک کنید؟

    10
    74
  40. بنده مشکلم اینه که از اکانت اینستام هر وقت کار نکنم خارج میشه و باید کد اعتبارسنجی وارد کنم و بعد از ورود استوری هام ویو نمیخوره و باید استوزی جدید بزارم تا استوری قبلیم ویو بخوره
    راهنمایی میکنید

    3
    16
  41. من چند وقتیه وقتی وارد اکانتم میشم خارج میشه و کد امنیتی میخواد..تن تن هم این اتفاق میوفته سرویس کرده..اینستامو غیر فعال کرده کسی میخواد پیجمو سرچ کنه پیدا نمیکنه اسم پیجمو..کسی راه حلی داره بگه هرکاری بگید کردم

    6
    53
  42. فیلم یک دیقه کمتر رو تیک میزنم بعد ک میخوام بفرستم فوری مینویسه متاسفانه اینستاگرام متوقف شده است ، میرم تو تنظیمات گوشی و قسمت اینستا میبینم متوقف نیست و حتی حافظه پنهان رو هم پاک کردم و حتی گوشیم رو هم ریست کردم و دباره نصب کردم ولی بازم همین مشکل رو دارم .لطفا کمک کنید

    8
    56
    1. سلام من گوشی هواوی وای شیش تو دارم الان یه ماهه ،دو سه روز یه بار وقتی میرم اینستا گوشیم خود به خود خاموش میشه و وقتی دوباره برمیگردم تو برنامه باید رمز و کاربری رو دوباره بدم به نظرتون مشکل از کجاست؟ (فقط با اینستا گوشیم خاموش میشه)

      10
      194
      1. داداش گوشی منم هم مدل مال توهستش فقط چاره کاراینکه انیستاپاک کنی دوباره نصب کنی تامشکل چندمدتی حل میشه وبازدوباره خراب میشه مشکل اینکه گوشی ماضعیف شده ونیازبه ابدیت داره که متاسفانه هواوی ابدیتش نمیاد

        1
        6
        1. سلام پیج من رفته کلا از این پیغاما اومده که نوشته بعد از یک روز نکست و دنبال کنید تا پیج بیاد چیکار کنم؟

          1
          9
    2. سلام من گوشی ایفون ۸ دارم الان اینستگرام من پریده یعنی وقتی میخوام وارد بشم می پره چکار کنم

      2
      24
    3. سلام.راه حلهای که گفتین انجام دادم برنامه باز شد ولی بعداز دو روز برنامه متوقف شد حالا چکارکنم

      1
      8
    4. سلام من وقتی استوری میذارم کلا از اینستا خارج میشه تمام راههارو رفتم فایده نداشت روی دستگاه دیگه نصب کردم با اون دستگاه مشولی نیست و استوری میتونم بذارم گوشیم a5 مطمئنم که ایراد از گوشیه راهی برای درست شدنش هست واقعا خسته شدم از سرچ و پیدانکررن راه حل ممنونم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH